-Ej Sasu wszystko w porządku-zapytał Naruto siedząc pod drzwiami łazienki.
-Tak, idź już sobie za chwilę wyjdę
-No okej, jak coś jestem w kuchnii.
(Czemu oni mają tylko po 13 lat 😭)
Kiedy Naruto to powiedział nie poszedł do kuchni tylko maksymalnie wyciszył swoją chakre i schował się za drzwiami czekając aż Sasuke wyjdzie z łazienki.Po pięciu minutach drzwi się otworzyły a w nich stanął cały zarumieniony chłopak z ręcznikiem przewiązanym w pasie.Kiedy blondyn go zobaczył jego twarz stała się niemal buraczanego koloru.Wtem postanowił ewakuować się do kuchni żeby przyrządzić posiłek i nie wydać swojej obserwacji.
Jak kruczowłosy dotarł do kuchni zjedli posiłek i zaczęli omawiać egzamin i jego przebieg oraz jakich technik powinni się nauczyć.Skip time no jutsu
Następnego dnia na treningu drużyny 7 Kakashi postanowił że treningi Naruto i Sakury odbędą się pod okiem innych osób.Naruto miał nauczać Ebisu a Sakure Kurenai.Kobieta była całkiem dobrą nauczycielką ale o Ebisu nie warto wspominać, pierwsze co zabrał on Naruto do gorących źródeł żeby nauczyć go chodzić po wodzie.Chciał nauczyć chodzić po wodzie dzieciaka który umiał to w wieku 9 lat.Blondyn załamany postawa swojego nowego senseia postanowił samodzielnie poszukać sobie kogoś innego.Nagle usłyszał chichot i zauważył białowłosego mężczyznę podglądającego kobiety.Po opowieściach Kuramy wiedział że to jeden z sanninów Jiryaja ( nie jestem pewna czy dobrze to napisałam) człowiek który miał być jego ojcem chrzestnym.Postanowił zakraść się do niego i krzyknąć .
-ZBOCZENIEC!!!
Kiedy kobiety to usłyszały natychmiast uciekły ku niezadowoleniu starszego męźczyzny.
- I coś ty zrobił piekielny dzieciaku, popsółeś moje obserwacje- powiedział Jiryaja odwracają się w stronę blondyna.
- Ej dziadku, dziadku nie można podglądać nie winnych kobiet stary zboczeńcu!- dalej krzyczał blondyn.
Jiryaja początkowo nic nie odpowiedział, zaskoczony widząc żywą kopię Minato. Dopiero po chwili zorientował się że to mósi być jego syn Naruto.
- Ej dzieciaku jak masz na imię- zapytał znając odpowiedź.Pov .Naruto
Czy ten staruszek na prawdę myśli że powiem mu kim jestem.Tym bardziej jak nie raczył się mną nawet zaopiekować po śmierci rodziców.I on miał być moim ojcem chrzestnym.Niedoczekanie.
- Nazywam się Kurama Uchimaki
( W przyszłości może tak będzie , kto wie😏)- A ty?
- Jestem Jiryaja jeden z legendarnych saninnów wioski liścia, żabi mędrzeć,autor niezwykle popularnych książek - i dalej już go nie słuchałem.Ten jego wywód o wszystkich tytułach był strasznie długi, stałem tam z 10 minut .Ale po kilku chwilach w końcu powiedział coś sensownego.
- Wiesz chłopcze pomyliłem cię z kimś innym, wyglądasz praktycznie identyczne jak mój uczeń, Minato.
- Naprawdę, ciekawe dlaczego - ten staruszek naprawdę jest aż takim Idiotą!
- Ale to nieważne, nie podglądaj więcej kobiet, ja muszę iść trenować do finałów egzaminów na chunnina.
- Taki knypek jak ty dostał się do finalów? Z kim walczysz ?
- Hyuuga Neji, gośća bźika na punkcie losu i przeznaczenia.
- Chciałybyś może żebym cię trenował ?
Ech, co ty na to Kurama powonieniem się zgodzić?
Możesz, on w końcu jest sanninem może czegoś cię nauczyć.
Czego niby nauczyłeś mnie i Sasuke wszystkiego co umiesz więc niby czego ten starzec może mnie nauczuć?
Na przykład przywołania.Ja mogę dać ci kontrakt z lisami ale nie mogę nauczyć się ich przyzywać.
No ok, niech ci będzie.
- A staruszku nauczyłbyśi przyzywania?
- A masz szczęście akurat mam przy sobie zwój na przyzywanie ża..
- Ja nie chcę żab!Mam swój własny zwój na przyzwanie lisów, ale nie umiem go używać.
- Z kąd niby taki dzieciak jak ty wziął swój do przyzywania lisów on zaginął dawno temu.- powiedział erosennin z niedowierzaniem.
- Mam swoje sposoby staruszku a teraz masz zamiar mnie nauczyć czy znaleźć sobie innego nauczyciela.
-Nie, nie będzę ci uczyć choć za mną. - powiedział i poszedł a ja ruszełem za nim.Ludzie!!!
Dlaczego wy czytacie i tak lubicię tą beznadziejną książkę .Tak to wyglądało 5 miesięcy temu i pomimo że przez ten czas nic nie wstawiłam nagle zrobiło się to!
Wy jesteście szaleni.Przeszytał bardzo dużo książej lepszych od tej ale że zdecydowanie mniejszą liczbą głosów i wyświetleń.Kocham was💖💖
Nie wiem kiedy będzie następny rodział bo szczeże ten tutaj miał nawet nie istnieć. Więc przepraszam za ewentualne nie spójności z fabułą😅
Ale i tak bardzo wam dziękuję Zuzu💖
CZYTASZ
Czy i ja mam prawo zaznać miłości ❤️
FanfictionNaruto, jako znienawidzony przez mieszkańców potwór w swoje 8 urodziny przemieni się w pół lisa i łapie całkiem niezły kontakt z Kuramą. Sasuke, ostatni członek niegdyś potężnego klanu Uchiha zaprzyjaźnia się z lisim chłopcem i darzy go czymś więc...