ფანჯარასთან ვიჯექი და ღრმად ვსუნთქავდი. ჯიმინი და ჯეი მოვიდნენ. მოდი ვაღიარებ, რომ ჯიმინი ძალიან სექსუალურია, მაგრამ ეს საყვარელი ლოყები მართლა მოჩის გავს.
ჯეი: მე ბიჭების ექიმი ვარ, ჯეი. ალერგია რაზე გაქვს?
M: ლილიებზე, ალერგიის წამალი დავლიე უკვე. მალე გამივლის.
ჯეი: კარგი, შეგამოწმებ მაინც.
M: კარგი._ღიმილით ვუთხარი.
ჯეი მსინჯავდა, მე კი თეჰიონს და ჯონგუკს ვუყურებდი, ლილიების ვაზები გარეთ გამოიტანეს და სხვა ოთახში შეიტანეს, შემდეგ კი ჩვენთან მოვიდნენ. ჯონგუკი საყვარელი დიდი თვალებით დამყურებდა ზემოდან და მის ამ მზერაზე მეღიმებოდა.
ჯეი: ყველაფერი რიგზეა, კარგია დროულად, რომ შეამჩნიე.
თეჰიონი ფეხზე წამოდგომაში დამეხმარა.
M: არ მინდოდა თქვენი შეწუხება, მართლა არ მეგონა ზუსტად აქ თუ დამხვდებოდა ლილიები.
Jm:არ შევწუხებულვართ, ნუ ნერვიულობ._საყვარლად გამიღიმა და საკონფერენციო დარბაზში შევიდა, ჩვენც უკან მივყევით.
PD: ბიჭებო მიას ლილიებზე აქვს ალერგია, ამიტომ ამ შეხვედრას დიდხანს არ გავწელავ. მია თქვენი თარჯიმანი იქნება და გადათარგმნის თქვენს კონტენტს 8 ენაზე.
V: 8 ენა? _გაშტერებულები მიყურებდნენ, განსაკუთრებით სუბინი, ამათ შორის ყველაზე მაღალია ეს ერთი ციცქნა ბიჭი.
PD: საქმიან შეხვედრაზე გავიცანი, ამიტომ კარგად უნდა მოვექცეთ, რომ საქართველოში არ დაბრუნდეს ისევ.
RM: საქართველოდან ხარ?
M: დიახ.
Hobi: სასიამოვნოა მია.
M: ჩემთვისაც._ღიმილით ვუთხარი.
Suga: რამდენი წლის ხარ?
M: 23.
Jin: ჩვენი მაკნეს ტოლი ყოფილხარ, ანუ შენც ჩვენი მაკნე ლაინის წევრი იქნები._სიცილით თქვა ჯინმა და ჯონგუკს შეხედა, რომელიც თვალს მარიდებდა. ეს სცენაზე რატომ არაა მორცხვი? Fake love-ს, რომ ცეკვავს ხოლმე ათასობით არმის წინ. ჩემთვის ჩავიფხუკუნე და გავიცინე.
PD: კიდევ რაზე გაქვს ალერგია?
M: ლილიებზე, ცხარე საკვებზე, სოკოზე, ზღვის პროდუქტებზე და ატმის ბუსუსებზე._გაკვირვებულები მიყურებდნენ.
V: ზღვის პროდუქტებს ნამჯუნიც ვერ ჭამს
M: კიდევ კატებზე._ ამ სიტყვებზე ყველამ იუნგის შეხედა.
S: რომელი კატა მე მნახეთ._მის რეაქციაზე ყველას გაეცინა, თვითონაც კი იღიმოდა. მართლა საყვარელ კნუტს გავს.
V:ახლა თანაბარი რაოდენობაა, 4 ჰიონი, 4 მაკნე._გაიცინა თეჰიონმა და თვალი ჩამიკრა.
PD: ბიჭებო მიესალმეთ მიას._პატარებს უთხრა და გაუღიმა. ბიჭები ფეხზე წამოდგნენ და ჯგუფის მისალმება გააკეთეს.
M: სასიამოვნოა, სუბინ, იონჯუნ, თეჰიონ, ბომგიუ და ქაი._გაკვირვებულებმა შემომხედეს, მართლა ეგონათ, რომ მათი სახელები არ მეცოდინებოდა?
M: მოდი თავიდანვე შევთანხმდეთ, რომ უბრალოდ მიას დამიძახებთ, ზედმეტი ფორმალობის გარეშე. ეს თქვენც გეხებათ, არ ვაპირებ ოპათი მოგმართოთ, რომელიმეს._ღიმილით ვთქვი და ბიჭებს მოვავლე თვალი, ჯონგუკმა აშკარად ამოისუნთქა, ვერ იტანს ასე, რომ ეძახიან.😁
PD: ყოჩაღ მია._სიცილით თქვა.
M: და კიდევ, თუ რამე დაგჭირდებათ არ მოგერიდოთ. ესპანური, არაბული, ჩინური, იაპონური, ფრანგული, ინგლისური-ამ ენებზე თუ დაგჭირდებათ რამის გადათარგმნა მომმართეთ. მალე გერმანულითაც დაგეხმარებით 😂
V: გერმანულს სწავლობ?
M: კი. 2 თვეში დავამთავრებ.
PD: დავითს არ უთქვამს, რომ სწავლობდი. შენზე, რომ ვუთხარი ძალიან ბევრი გაქო.
M: მართლა? ჩემი საუკეთესო მეგობარია, უფროსწორად უფროსი ძმასავითაა.
PD: კი მითხრა, მიას არ უთხრათ, რომ შევაქეო._ღიმილით თქვა და ბიჭებს გახედა.
M: გეტყოდათ ვიცი._ ეს გველი ნახე რაა, სულ მეჩხუბებოდა და სხვებთან მაქებს თურმე.
როგორც ჩანს ჩემმა ტვინმა ახლა გაიაზრა, რომ საცხოვრებლად სამხრეთ კორეაში გადავდივარ და ჩემი ნივთები მჭირდება, მანქანაც.
M: ჩემი ნივთებისთვის მომიწევს დაბრუნება.
PD: ვინმეს არ შეუძლია გამოგზავნა?
M: ეგეთი ახლობელი არ მყავს არავინ, თან მანქანაც უნდა ჩამოვიყვანო.
Hobi: მანქანა გყავს?
M: კი.
Jm: მართვის მოწმობა?
M: საერთაშორისო მართვის მოწმობა მაქვს.
Jin: აქ მგონი მარტო ნამჯუნს და პატარებს არ აქვთ მართვის მოწმობა._ჩაიხითხითა.
Yonjun: მე მაქვს.
Jin: აჰა, იონჯუნსაც აქვს._ თავისი საფირმო სიცილი დაიწყო, შუშის საწმენდის სახელით ცნობილი. რეალობაში უფრო სასაცილოდ ჟღერს მისი სიცილი. თავი ძლივს შევიკავე, რომ არ ავყოლოდი.
PD: კარგი, როდის წახვალ?
M: დღეს საღამოს უნდა დავბრუნებულიყავი.
PD: რამდენი დღე დარჩები?
M: მაქსიმუმ 2. შეიძლება აქ დავტოვო ნივთები რაც ჩამოტანილი მაქვს?
PD: კი, რა თქმა უნდა. სანამ ჩამოხვალ ჩვენ ბინას მოვამზადებთ.
M: კარგით, მადლობა. ახლა სასტუმროში წავალ და ჩემს ნივთებს მოვიტან
PD: კარგი, შეგიძლია წახვიდე.
M: ნახვამდის ბიჭებო._დავემშვიდობე და საკონფერენციო დარბაზი დავტოვე.
ნაჩქარევად გამოვედი შენობიდან და ჰაერი ღრმად ჩავისუნთქე. ტაქსი გავაჩერე და სასტუმროში წავედი. ჩემი პატარა ჩემოდანი ჩავალაგე, ტანსაცმელი გამოვიცვალე, თეთრი მაისური, ჯინსი და ტყავის ქურთუკი ჩავიცვი, კეპი დავიხურე, კედები ჩავიცვი და ბიგჰიტში წავედი.
YOU ARE READING
- ჯონგუკის პრინცესა!🖤♥️
Hayran Kurguდასრულებული ♥️ ეს ისტორია არის გოგონაზე, რომელიც ბიგჰიტში დაიწყებს მუშაობას თარჯიმნად😍😍 წინ უამრავი სახალისო და საინტერესო სიტუაცია გელით🤗💜 იქნება 🔞 მომენტებიც 💦🙈 იმედია, ისიამოვნებთ კითხვის დროს😍😍💜