Selamlar, nasılsınız? Nasıl gidiyor?
Bölümü okuduğunuz tarihi ve saati buraya alabilir miyim?
Bolca yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız. Yorumlarınızın bizleri motive ettiğini unutmayınız. Öptüm hepinizi koskocam, diğer bölümü güzel bir oy ve yorum sayısına ulaştığında yayınlarım.
Umarım keyifle okursunuz, iyi okumalar.
Jimin'in dönüşümü saatler sürmüştü.Bedenini bıraktığı yerde acı içinde çığlıklar atarak kıvranıp bükülmüş, Yoongi yüreğinin orta yerinde onun acısıyla beraber ona yardım edemeyişinin de acısını duymuştu. Kara alfanın pamuklara sarıp saklamak istediği süt teni yırtılmış, avcunun içine sığacak kadar küçük elleri ve ayakları pati halini almış, kıvrılıp duran bedeni saatler içinde ancak bir kurdun bedenine bürünebilmişti. Jimin sonunda mavi gözlü kar beyazı bir kurt formunu aldığında dolunay gökte yükselmiş, saatlerce çığlık çığlığa bağırmaktan sesinin kısılmasına sebep olan acısı ancak dinmişti.
Nihayet dönüşümünü tamamlayan Jimin'in sivri dişli ağzından öyle acı bir uluma dökülmüştü ki bu yalnız Yoongi'nin değil, Namjoon ve Reun'un da iliklerine kadar sızlamasına sebep olmuştu.
Beyaz omega düşüp kaldığı yerden dört ayağının üzerine kalkana kadar uzun süre geçmişti ki oradaki herkes şaşkınlıklarını üzerinden atmış, nedenini niçinini sorgulamayı sonraya bırakmışlardı. Ya da en azından onlar öyle sanıyorlardı. Kara alfa, omegası önünde bembeyaz bir kurt olarak dikildiğinde yeni baştan ufak bir şok geçirmişti.
Jimin, karların içine ürkek birkaç adım attı. Oysa korkmasına hiç gerek yoktu, her ne kadar alfası kadar iri bir kurt olmasa da dört ayağının üzerindeyken bile aşağı yukarı Yoongi ile aynı boydaydı. Acısının dinmiş olmasının verdiği rahatlamayla derin birkaç nefes çekmişti Jimin içine, hayatında canının böyle acıdığını ya da birinin canının bu kadar acıdığını düşünemezdi. Başını aşağı eğip ellerini kontrol etmiş, ardından da sallayıp durduğu kuyruğuna bakmış, en son da alfasının kara gözlerine çevirmişti gözlerini.
Gel. diye bağırıyordu Jimin'in bakışları. Omeganın beyaz kurdu nihayet serbest kaldığında alfasının kurdunu da onunla olmaya davet ediyordu. Yoongi ise Jimin'in kurdunun çağrısına yanıt vermek için yanıp tutuşuyordu. Bu yüzden kendi üzerindekileri de hızlı hızlı çıkarıp kurdunun omegasının çağrısına itaat etmesine yardımcı olmuştu. Kara kurt saniyeler içinde serbest kaldığında tıpkı defalarca kez zihninde gördüğü gibi dolanıvermişti ona. Boynunu onunkinin üzerine atmış, kuyruğunu aheste aheste sallamaya başlamıştı.
Dolunay gökte parlamaya başladığı müddetçe omeganın beyaz kurdu kendi bedenine dönmeye niyetli olmamıştı. Bütün sakinleştirme çabalarına rağmen Jimin kendi formunu bulamamış, sonunda da birisi ak diğeri kara olan iki kurt birbirlerine dolanıp uykuya bırakmışlardı kendilerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yin&yang | yoonmin ☯
FanfictionKokusuyla kolaylıkla alfaları kızgınlığa sokabilen güzeller güzeli omega Jimin mıntıkalarına yaralı getirilen ve kokusunu sevdiği alfayı ziyaret etmek istiyordu. Fakat mıntıkadaki herkes onu hali hazırda durumu hassas olan alfa Yoongi'den uzak tutma...