Nasıl dile gelir? Açıklama yapması gereken gözümden akan yaşlar mı,dilim mi?
Bak mesela anne,sen gittin. Ben şimdi bir köşe başında oturmuş çocuk parkına bakıyorum. Eğer yanımda olsaydın sallarmıydın beni? Bağırırmıydım "daha hızlı" diye cıvıl cıvıl bir sesle? Ya da baba sen olsaydın yanımda,kar topu savaşı yaparmıydık? Yaşasaydınız hissedermiydim gerçekten sevgiyi?
Yada var olsanız bile hissetmezmiydim sevginizi?
Derin bir soluk verdiğimde onun bedenin yanıma oturduğunu farkettim.
Sürekli yanımda olması beni neden rahatsız etmiyordu? O sürekli ayağımın altında dolanan bir kedi gibiydi. Fakat sevgiye ihtiyacı varmıydı bilmiyordum."Dövmenin bir anlamı var mı?" Diye sordu kalın hoş tınılı sesi. Gözlerimi bileğime çevirmek için eğdiğimde gözümden bir damla yaş firar etti. Ve tam olarak dikiş izi dövmesinin üzerinde durdu.
"Önce yaraladılar,sonra izi kaldı." Diye mırıldandım. "Dikiş izleri geçmez." Derin bir iç çektim. "Dikiş izleri kalbimizde."
"Anlamı derin." Diye mırıldandı. Gülümsedim.
"Anlamı derin değil deniz. Yüzmeyi biliyorsan bile boğulursun Doğan." Yutkunup gözlerimi karşıya çevirdiğimde derin soluğunu işittim.
"Gözlerinin kanlanmış yeşilindede anlamlar var değil mi Aden? Anlarmıyım bir gün sence?"
Dudaklarımı birbirine bastırdım. "Onları anlamak bile isteme Doğan. Benim gözlerimi anlamana gerek yok sadece bak yeter."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİFADEN
Fiksi RemajaŞifadin kitabının devamıdır. Şifadin okumadıysanız okuyabilirsiniz fakat spoi yersiniz. Tüm hakları saklıdır.