7."TÜKENMİŞ GÖZYAŞLARI "

18 5 5
                                    

Tom Odell/Another Love

Ayy gencolar bakın burda kim varr. Tabiki BENNN(başka kimi bekliyorsunuz kraliçe Elizabeth felanmı[ay oda benim doğru] özgüvenim tavan ok)

Bugün bir yarışmaya katıldım. Ve en çok benim ezber yapmama rağmen sahnedeyken unuttum ve yarısını bile söyleyemedim. Orta okulda tiyatro klubündeydim. Sahneden korkmazdım ama bir anda çok büyük bir heyecan vardı üzerimde. Bu korkumu sizle aşıcaz eminim.

Umarım vaktınizden çalmadım. Eğer uyumadan önceki son bölümünüzse benimde öyle. Eğer tenefüste okuyorsanız ve birazdan bitecekse benimde öyle. Hoca yoklama alana kadar okuyayım diyorsanız benimde öyle. Toplu taşımada iseniz ve son durağınızsa benimde öyle. Hastasınız ve bunun sizin okuduğunuz son bölüm olduğunu düşünüyorsanız benimde öyle. Çünkü sizi anlayabilmek için ben heryerdeyim. (ciddi)

Hayat bazen sadece ufak bir zaman dilimidir. İnsan oğlu doğar, büyür ve ölür. Bu bizim doğamız.

Bazen keşke doğamız bu olmasaydı keşke değiştirebilseydik diyorum. Bazı insanlar kötü bir dünyada bir bebek istiyorlar. İstemeyin!  O iğrenç canice yalan hayatta bir bebek dünyaya geliyor. Gelmesin!

O çocuk iğrenç bir ortamda büyüyor. Kendini o iğrençliğin bir parçası gibi hissediyor. Çoğu intihar ediyor. Başarılı olan var olmayan. Çoğu büyüyor o iğrenç dünyayı daha kötü bir hale getiriyor.

O çocuk yine doğduğu ve büyüdüğü gibi iğrenç hislerle ölüyor. Ölmesin!

Keşke doğmasaydım diyor. Keşke doğmasaydı!

Keşke hiç büyümeseydim hep o küçük saf masum çoçuk kalsaydım diyor.
Keşke!

Daha çok gencim diyor. Hayatının baharında. Keşke ölmeseydim diyor. Keşke diyorsun keşke ölmeseydin!

Arkasına bakıyor son yolculuğunda kimse yok onu durduracak. Yapma diyecek, yanındayım diyecek. Vazgeçtiği tek şey ise koca bir ömrü oluyor. Sadece geçmişinden ibaret bir ömür. Gelecekten habersiz. Şarkı sözlerini aşağı bıraktım.

I wanna take you somewhere so you know I care
Seni umursadığımı bilmen için seni bir yerlere götürmek istiyorum)

But it's so cold and I don't know where
Ama çok soğuk ve seni nereye götürmem gerektiğini bilmiyorum

I brought you daffodils in a pretty string
Sana güzel bir buket içinde nergisler aldım

But they won't flower like they did last spring
Ama geçen ilkbahar açtıkları gibi açmayacaklar

And I wanna kiss you, make you feel alright
Ve seni öpmek istiyorum, kendini iyi hissetmeni sağlamak

I'm just so tired to share my nights
Gecelerimi paylaşamayacak kadar yorgunum

I wanna cry and I wanna love
Ağlamak istiyorum ve sevmek istiyorum

But all my tears have been used up
Ama tüm göz yaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta

All my tears have been used up
Tüm göz yaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta

All my tears have been used up
Tüm göz yaşlarım tükendi

YELKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin