0.8

1.6K 88 16
                                    

-flashback-

Okula erkenden gelmiş sıramda uyumaya çalışıyordum. Dün arkadaşlarımla içmeye gittiğimiz için gözüme uyku girmemişti. Keskin ve son bir saattir şiddetini arttıran baş ağrım artık dayanılmayacak noktaya geldiğinde kafamı sıradan kaldırıp sınıftan çıktım.

Dersin başlamasına yaklaşık 15 dakika vardı. Kızlar tuvaleti oldukça doluydu. İçeri girip soğuk suyla yüzümü yıkadım. Biraz daha kendime gelmiş hissediyordum.

Tekrar sınıfa döndüğümde sıramda oturan Ferdi'yi gördüm. O, açık ara okulun en iyisiydi. Gülüşümü gizleyerek yanına gidip konuşmaya başladım.

"Bu sırada ben oturuyorum."

Oturduğu sandalyede dikleşti ve sakin sesi ile konuşmaya başladı.

"Şu an ben oturuyorum."

Gözlerimi devirdim ve tam konuşmaya başlayacakken sıradan kalktı, beni belimden çekip kulağıma fısıldadı.

"Seni kıramazdım, oturabilirsin."

Parfümü çok güzel kokuyordu, yakınlığımız biraz daha uzun sürerse birilerine yakalanabilirdik. Ondan ayrıldım ve konuşmaya başladım.

"Sağ ol, beni kırmadığın için."

Kafamı tekrar onu çevirdiğimde beni uzunca süzdü, o gerçekten çok etkileyiciydi.

"Seni asla kırmam."

Arkasını döndü, sınıftan çıkmak üzereyken tekrar bakışları beni buldu ve konuşmaya başladı.

"Gerçekten abartıldığın kadar varsın."

Ne söylediğini anlamamıştım fakat iyi bir şey söylediğine emindim. Yine de anlamamış gibi kaşlarımı çattığımda güldü ve sınıftan çıktı.

Sırama döndüğümde ise telefon numarasını bıraktığını gördüm.

-flashback sonu-

×××

illa yorum icin sınır mı koymam lazım benim ua

disappointment, ferdi kadıoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin