Ferdi: hakkımda çıkan haberler doğru değil
Ferdi: sana bunu asla yapmam
Nova: beni ilgilendiren bir konu değil ferdi
Nova: hayatına insanlar girebilir
Nova: beni terk ettin farkındasındır umarım
Ferdi: fakat şu an bir sevgilim yok nova
Ferdi: hayatıma senden başka birini almayı düşünmüyorum
Nova: dediğim gibi
Nova: beni ilgilendirmiyor
Ferdi: daha ne kadar bekleyeceğim
Nova: git ferdi
Nova: sonuç beklemeye değer değil
Ferdi: yapma şöyle kızım
Ferdi: bugün gelsem konuşabilir miyiz?
Nova: konuşmayalım ferdi
Nova: bırak imkansız kalsın
Ferdi: kalmasın
Ferdi: geliyorum
Nova'nın evine ulaştığımda fazla bekletmeden kapıyı açmıştı, çekingen adımlarla içeri girdim ve koltuğa oturdum. Karşıma oturduğunda her seferinde yaptığım gibi gözlerimi uzun uzun yüzünde gezdirdim ve gülümsedim. Bu sessizliği bölmek ister gibi yalandan öksürdü, ben ise konuşmaya başlamıştım.
"Neden bu kadar inat ediyorsun? İzin verirsen her şey eskiden olduğu gibi olabilir. Bunu yapmayı gerçekten çok istiyorum fakat sürekli eski defterleri açıyorsun ve bu bize zarar veriyor."
Tek nefeste söylediğim şeyler ile Nova'nın kaşları havalandı. Aramızdaki sephaya doğru kaydı bakışları, büyük ihtimalle cümleleri toparlamaya çalışıyordu. Tekrar bakışları beni bulduğunda kendinden emin bir tonla konuşmaya başladı.
"İnat ettiğimden değil, yaptığın hemen affedebileceğim bir hata değil. Tek ilacı zaman olan bir hatayı iki günde affetmemi bekleyemezsin."
Haklıydı, fazlasıyla haklıydı. O gün onu bırakıp gitmeseydim bu durumda olmayacaktık.
Ayağa kalktım ve bahçeye doğru adımladım. Cebimden çıkardığım sigarayı dudaklarıma götürdüm. Dudaklarıma uzanan bir çift el ağzımdaki sigarayı aldı. Bakışlarımı bahçeden çekip Nova'ya götürdüm. İçeri girmişti. Geri geldiğinde elinde gördüğüm çakmak ile sigarayı yaktı ve dumanını havaya üfledi.
"Ne zamandır kullanıyorsun?"
"Sen gittiğinden beri."
Tekrar dudaklarına götürmek üzere olduğu sigarayı elinden aldım.
"Artık buradayım."
Kafasını bana doğru çevirdi.
"Ya tekrar gidersen?"
"Gitmem, tekrar olmaz."
İçime çektiğim her bir sigara dumanında Nova'ya daha çok yaklaşıyordum. Dudaklarımız birbirine değmek üzere olduğunda durdum, geriye bir adım bile atmamıştı. Sigara dumanını yüzüne üfledim, yüzünü ekşitip gözlerini kapattı.
Dudağına eğildim, hâlâ gözleri kapalıydı.
"Seni öpmek istiyorum."
Yanakları yukarı doğru kıvrıldı, gözlerini açtı ve dudağıma doğru bakarken konuşmaya başladı.
"Bende istiyorum."
"Yapabilir miyim?"
İzin almak istemem hoşuna gitmiş olacak ki daha çok gülümsedi ve öpen taraf o oldu.
Ona karşılık verirken içimden pişman olmaması için dua ediyordum.
×××
kitaba yorum* uapmamaniz cok kirici
ferdi kizi operken bile beni öptüğü için pisman olmaz umarım diyo slrnfiyewb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
disappointment, ferdi kadıoğlu
Fanfictiontamamlandı. 𝗙𝗲𝗿𝗱𝗶: senin için sadece sürekli içip sana aşkını itiraf eden basit bir adamdım ben 𝗙𝗲𝗿𝗱𝗶: şu an ise senin için sadece hayal kırıklığıyım 𝗙𝗲𝗿𝗱𝗶: fakat ben yine içip sana aşkımı itiraf ediyorum 𝗙𝗲𝗿𝗱𝗶: peki hâlâ senin i...