1.9

1.2K 64 19
                                    

Ferdi geceyi benimle birlikte geçirmişti, uyandığımda yanımda uyuyan Ferdi ile karşılaşmayı çok özlemiştim.

Fakat içimde bir boşluk vardı ve Ferdi ne yaparsa yapsın bu boşluğu dolduramayacaktı.

Düşüncelerimden ayrılıp bakışlarımı hâlâ uyuyan Ferdi'de gezdirdim.

Uykusu derin değildi, uyanmadan önce yaptığı hareketler hâlâ ezberimdeydi. Usulca gözlerini açtığında beni görmesi ile gülümsedi.

"Günaydın."

Uykulu sesi ile konuşmaya başlayınca gülümsedim ve enerjik bir ses tonu ile konuşmaya başladım.

"Günaydın!"

Bu çocuksu halime gülüp yatakta dikleşti, ona yaklaşıp minik bir öpücük kondurduğumda ellerini belimde sabitleyip beni yavaşça kucağına çekti.

Gülümseyip tekrar dudağına eğildiğimde hızlı davranıp öpen taraf o oldu.

"İşte şimdi, günaydın."

Kıkırdadım, o sırada ise Ferdi kafasını boynuma gömmüştü.

Telefonun çalması ile anın büyüsü bozuldu ve Ferdi'den ayrıldım, bir küfür mırıldandı ve telefonu açtı.

Konuşmak için içeri gittiğinde ciddi bir durum olduğunu düşündüm.

Kısa bir süre sonra Ferdi içeri girdi ve tek kelime etmeden üstünü giyinmeye başladı.

"Antreman mı?"

Kafasını olumsuz yönde salladı. Ardından konuşma ihtiyacı hissetmiş olacak ki yanıma oturdu.

"Minik bir yanlış anlaşılma var, onu düzeltmem gerekiyor."

Anlamsız bakışlarla Ferdi'ye baktığımda tekrar konuşmaya başladı.

"Sanırım ben tekrar gidiyorum."

×××

bir sonraki bölüm final...

instama da beklerimm@zainsoldier

disappointment, ferdi kadıoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin