1.7

1.2K 64 2
                                    

-flashback-

"Seni her şeyden çok seviyorum."

Tekrar dudağıma eğildiğinde kıkırdadım, sürekli etrafımda oluşu her zaman hoşuma gitmişti.

"Ve seni her şeyden çok istiyorum."

Onu kollarımla sarmaladığımda gülümseyip yanağımı öptü.

"Bugün hep duygusaldın, bir sorun yok değil mi?"

Yüzü düşmüştü, bir sorun olduğu oldukça belliydi.

"Sevgilim, anlatacağım ama kızmak yok."

Kafamı olumlu yönde salladığımda çekingen bir tavırla konuşmaya başladı.

"Ben gidiyorum, temelli."

Söylediklerinin karşısında sadece susabilmiştim.

"Bu kadar erken mi?"

O bir futbolcuydu ve kariyeri için bazı şeyleri göze alması gerekiyordu, bunu yaşayacağımı biliyordum fakat bu kadar erken beklememiştim.

Gençliğimizin en güzel yıllarını yaşarken gitmesini seyretmek istememiştim.

"Ben özür dilerim, Nova. Seni çok seviyorum, fakat gitmek zorundayım."

Gözyaşlarım birer birer dökülürken o ise oldukça profesyonel davranıyordu.

"Ferdi, gitme."

Kafasını üzüntüyle aşağı eğdiğinde kaderimle baş başa bırakmıştı beni, yokluğunu kabullenmek istemiyordum. Ferdi gidemezdi, gitmemeliydi.

Tekrar dudağıma eğildiğinde bunun beni son öpüşünün olacağını hissetmiştim. Özlem dolu bu öpüşünün ardından buruk bir tebessüm ile bana sarıldı.

Kızgındım, beni böyle bırakacağı için çok kızgındım.

"Seni asla affetmeyeceğim."

Beni tekrarladı.

"Beni asla affetme."

Son kez şansımı denemek istedim.

"Ferdi, gitmesen?"

"Başka şansım yok, gitmek zorundayım."

Değildi, gitmek zorunda değildi.

"Eğer bir gün Fenerbahçe'ye gidersen beni hatırla, olur mu?"

"Hiç aklımdan çıkmayacaksın ki."

Arkasını dönüp arabasına ilerlediğinde yere çöktüm, hayatımda hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim.

Ben Ferdi'siz yapamazdım.

Araba ilerlerken benim ağlamam şiddetlenmişti, ağladığımı gördü fakat araban inmedi.

Her şeyi o gün anlamıştım, buna değmeyeceğini anlamıştım.

Ferdi beni terk etmişti ve benim hiç kimsem kalmamıştı.

Ben ağlarken onun arkasına bile bakmadan gittiği zaman anlamıştım, hayat adil değildi.

-flashback sonu-

×××

20 finall

hep ayni seyi yazıyorum da instama da beklerim: @zainsoldier

disappointment, ferdi kadıoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin