"Ne diyorsun, Ferdi?"
Gözleri dolmuştu, derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Transfer sezonu, biliyorsun. Serdar aradı beni, gidiyormuşsun dedi."
"Yine gidiyor musun?"
"Bu sefer gitmeyeceğim, söz veriyorum sana."
"Artık sana inanmıyorum, siktir git."
Ayağa kalkıp arkasını döndü, ağlamasını görmemi istemiyordu. Sinirle dolaba tekme attığında oturduğum yerden kalkıp Ferdi'nin yanına ilerledim.
Beni sıkıca sarmaladığında ağlamaya başladı.
"Nova, gitmek istemiyorum."
"Neden beni hep hayal kırıklığına uğratıyorsun?"
Cevap vermeyip kafasını boynuma gömdü.
Benden ayrılıp hızla içeri adımladığında amacını anlamamıştım, peşinden gitmemiştim.
Kısa bir süre sonra elindeki su bardağı ile yanıma geldi.
"Sevgilim, ben tesise gideyim."
Bana haber vereceğini söyleyip evden çıktığında beni bırakıp gideceğinden emindim.
Saatler geçti, sürekli telefonum çalıyordu fakat ben televizyondaki habere odaklanmıştım.
"Ferdi Kadıoğlu, Lille'de! Ünlü futbolcu arkadaşları ile vedalaşmak için Samandıra'da. Fenerbahçe ile yollarını ayıran bir diğer isim, Ferdi Kadıoğlu."
Tekrar çalan telefonuma döndüğümde, Ferdi yazısı ile karşılaştım. Aramayı yanıtladığımda konuşmaya başladı.
"Özür dilerim, her şey için özür dilerim. Seni her seferinde hayal kırıklığına uğrattığım için özür dilerim, eve geliyorum."
Cevap vermekten çekinmiştim, bu zamansız veda karşısında ikimizde bir şey yapamamıştık.
Yaklaşık yarım saat sonra Ferdi geldi, bu sefer kapıyı çaldığı anda kapıyı açtım. Bana sıkıca sarıldığında gözyaşlarımı tutamamıştım.
"Seni bırakmak istemiyorum, Nova. Haklı çıkmanı istemiyorum."
Ben de haklı olmak istemiyordum ki, Ferdi benden ayrılıp dudağıma eğildiğinde sinirle onu ittim.
"Git."
Üzüntüyle kafasını aşağı eğdiğinde yumruklarımı karnına geçirdim.
"Bir kez olsun, gitme."
Ona daha fazla vurmamam için beni belimden tutup kendine çekti, kafamı göğsüne yasladım ve ağlamaya devam ettim.
"Gitmeni istiyorum, tekrar olmaz."
Beni saçlarımdan öptüğünde kısa bir süre kendimi iyi hissetmiştim.
"Nova, gel benimle. Seni asla hayal kırıklığına uğratmam."
Cevap vermedim.
"Lütfen, gel beraber yeni bir sayfa açalım. Hikayemizi yarım bırakamam."
"Ferdi ben, bilmiyorum."
"Hatalarımı telafi etmeme izin ver, Nova. Hayal kırıklığı olmadığımı göstermeme izin ver..."
×××
arkadaslar gerisi size kalmis, sizce nova ferdi ile gidecek miydi?
evet bu bolum finaldi...
cok zamansiz bir son oldu, hepinizi diger futbolcu kurgularima ve burasi icin actigim insta hesabıma (@zainsoldier) bekliyorum
kendinize iyi bakin, diger kurgularimda gorusmek uzeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
disappointment, ferdi kadıoğlu
Fanfictamamlandı. 𝗙𝗲𝗿𝗱𝗶: senin için sadece sürekli içip sana aşkını itiraf eden basit bir adamdım ben 𝗙𝗲𝗿𝗱𝗶: şu an ise senin için sadece hayal kırıklığıyım 𝗙𝗲𝗿𝗱𝗶: fakat ben yine içip sana aşkımı itiraf ediyorum 𝗙𝗲𝗿𝗱𝗶: peki hâlâ senin i...