-GİRİŞ-

761 57 18
                                    

Saatler kadının alehine işliyordu. Gecenin soğuğunda bir kez daha titredi kadın. Hırkası onu ısıtamayacak kadar inceydi. 

Karanlıktan nefret ederdi kadın. Bilmezdi ki bir gün kendisinin de o karanlığın tam ortasında olacağını. Adımlarını hızlandırdı. Bu izbe sokaktan bir an önce kurtulmak istiyordu. Soluna döndü. Birkaç ayyaşın sesi sokakta yankılanıyordu. Olduğu yerde durdu. Korku tüm sinirlerini ayağı kaldırırken nefesini tuttu. Karanlıkta yaklaşan üç kişi kadını fark etmeden konuşuyordu. Kadın, bir ayağını geri attı. Ve sonra birini daha. Adamlardan birisi gülerken kafasını çevirdi. Kadınla göz teması kurduğu birkaç saniye'nin ardından umursamadan kafasını çevirdi. Kadın, büyük bir rahatlama yaşamak yerine içindeki siren seslerinin yüksek gürültüsünü duydu. Çünkü adam tekrar kadına bakmış, arkadaşlarına onun narin bedenini işaret etmişti. Hepsi birden sırıttırken kadın, içindeki alarm sesiyle düşünmeden koşmaya başladı. Böyle bir klişeyi yaşayacağı aklına hiç gelmezdi. Burun deliklerinden içeri soğuk hava değil, yanan alevler'in dumanı doluyordu sanki. Az önce ısınmak için sarıldığı ince hırkası şimdi terden üstüne yapışmıştı. Ayağı takıldı bir taşa, kadının. Telaşlandı. Böyle klişe sahneler onun hayatında yoktu. Arkasından gelen üç adam kadının üzerine yürüdü. Kadın, açılmış olan turkuaz rengi eteğini düzeltmeye çalıştı. Çabası boşaydı oysa ki. 

Bir çığlık koptu izbe sokakta. Ve ardından bir tane daha. Kimse duymadı. Ve bir kadının haykırışları gecenin soğuğunda, karanlığa gömüldü.

Ve Bir KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin