Cachtala jsem se nadále ve vodě a vrátila se k Harryho žádosti o ruku. Soph s El mě ten den donutily na nákupy, Alex zůstal s Harrym, tedy, aspoň jsem si to myslela. Místo toho však do bytu naklusali kluci a dali se do příprav. Liam si pak odvezl Alexe a když jsem se vrátila, tak už u branky mi sjela čelist. Cesta od branky k domovním dveřím byla celá posypaná plátky rudých růží. Nechápavě jsem odemkla a půl metru ode dveří ležela růže, o kus dál další... Dovedli mě až do ložnice, postel se ztrácela pod plátky růži, a po celém prostoru plápolaly svíčky. Zkusila jsem rozsvítit, jen co jsem nahmatala vypínač, něco mě chytilo. Div jsem nedostala infarkt. Plamínek blízké svíčky olízl Harryho. Měl na sobě černou košili, rozepnutou do půli. Na krku se mu houpal řetízek s křížkem. Typické černé džíny, jen mu chyběly boty. Vlasy v culíčku a ďolíčky ve tvářích. „No to je dost. Holky tě měly zabavit jen na dvě hodiny, ne na šest." „Zabavit?" byla jsem tak překvapená, že jsem se zmohla jen na jedno slovo.
„Mno, potřeboval jsem čas k tomuto." Rozpažil a pak si mě přitáhl do náruče. „Proč?" „Nemohl jsem snad?" vzal mě do náruče a odnesl do koupelny. I tam byly svíčky, vana byla napuštěná skoro po okraj, s hromadou pěny. Líbal mě a přitom mi rozepínal košili. „Harry, o co tu jde?" třásla jsem se, žaludek mi dělal kotrmelce a v podbřišku jsem měla hejno motýlků. „To nemůže kluk překvapit svou lásku?" „Nečekala bych to..." „Jsem plný překvapení." Jeho ruce sjeli na zapínání džínů. Klesl na kolena a pomalu je stahoval. Líbal mě na podbřišku a mě se začínala podlamovat kolena. Vytáhl se zpět na nohy a zaměřil pozornost na zapínání podprsenky. Dokopala jsem se k tomu, abych se i já zapojila. Odhodila jsem jeho košili, džíny a prsty zahákla za lem boxerek. Skoro až zoufale jsem se natáhla pro polibek.
Seděla jsem mu v nohách, nechala si masírovat ramena a užívala si to. Oplachoval mi záda horkou vodou a líbal na šíji. Po chvilce mě stáhl na sebe, opřela jsem se mu o hruď. „Cos provedl?" zasmála jsem se a propletla s ním ruce. „Já a něco provést?" zazněl skoro až dotčeně. „A ne?" otočila jsem a v duchu si říkala, jak je super mít obrovskou vanu. Omotala jsem mu nohy kolem pasu a políbila ho na bradu. „Já zlobím, ale jen tebe." Zašeptal a nohou kopl do páčky a připustil vodu. „Nelíbí se ti to?" zašeptal po chvilce ticha, kdy jsem prstem obkružovala všechna tetování.
„Ukaž mi jednu jedinou holku, které by se tohle nelíbilo." Hladově jsem jej políbila a provokativně mu sjela dlaní do klína. „Nadrženečku." Zasmál se, jeho ruce však začaly taky pracovat. Povedla se nám mírná potopa, po prostoru koupelny bylo vody skoro po kotníky, zatím ve vaně nám ji moc nezbylo. Už jsem se viděla, jak tahle krásná chvíle končí tím, že budeme vytírat zem. On měl ale jiné plány. Vyhoupl se z vany, zabalil se do ručníku a s ručníkem zamířil za mnou. Opět jsem mu skončila v náručí.
„Ani slovo, ta voda počká." Zasmál se, když jsem chtěla něco namítnout. Položil mě do postele a nalehl na mě.
„U koho je vůbec Alex?" „Vzal si ho Liam. Soph začíná mlít o mimču, tak aby si to zkusila." Potlačila jsem smích a ukradla mu jeden z jeho sladkých polibků. „Mohli bychom ji ho půjčovat častěji, tohle se mi moc líbí." Zahákla jsem mu ruce za krkem a on souhlasně přikyvoval. „Mmm, nápodobně!" Mazlili jsme se, užívali si přítomnost toho druhého. Padala sladká slůvka, něžné polibky, hladové doteky... „Chceš kouknout na nějakej film?" „Máš něco vybranýho?" Přikývl a rovnou ovladačem zapnul televizi. „Popelka?" vydechla jsem úžasem při pohledu na kreslenou pohádku od Disneyho. „Tvoje oblíbená, přece." Rozesmála jsem se, položila se na bok. Lehl za mne a obejmul mě. „Kam jdeš?" pohádka pomalu končila a on se zvedal. „Hned jsem zpět." Zmizel v předsíni, s něčím šramotil a pak se vrátil s tácem. Na něm byla obrovská mísa jahod, bokem byla rozpuštěná čokoláda. Pod paží nesel vychlazený sekt a dvě skleničky. „Něco slavíme?" „No, ještě nevím. Třeba ne." Zamrkal a rozlil do sklenic. Jednu mi podal, pak namočil část jahody do čokolády a přejel mi tím přes rty. Nahnul se a vše slíbal...
„Moc mě rozmazluješ." „Vracím ti to, co děláš ty." Navzájem jsme se krmili jahodami, čokoláda byla všude po našich tělech a jeho smích se nesl prostorem.
„Chceš dolít?" natáhl se po prázdné skleničce. Kývnu a se zaujetím si vybírám tu největší jahodu... „Pozor až budeš pít." Zašeptá tajemně, dolil sotva polovinu sklenky. „Myslíš, že to nezvládnu na ex?" „Na ex nebo se na sex?" pozvedne obočí a sleduje, jak přikládám skleničku a v záklonu ji vypíjím. Něco mi narazilo do zubů, div jsem se leknutím nezačala dusit.
Nechápavě jsem polkla a hlavu sklonila. Opět to cinklo, tentokrát o skleničku. Harry se potutelně usmíval. Světla svíčky ukazovalo jen málo, sáhla jsem do sklenice. Kulaté, chladné... „Harry?!" roztřásla jsem se a do očí se mi nahrnuly slzy.
Bylo to komické a zároveň i dojemné. Nahý klesl na koleno a položil mi dlaně na nohy. „Vezmeš si mě?" trpělivě čekal, zatímco mě se nedostávalo dechu. Jeho otázka mi zněla v hlavě, jako ozvěnou... Začala jsem zběsile kývat hlavou a pak se mu s ubrečeným „ano" vrhla kolem krku...
ČTEŠ
Stepfather
ФанфикOn, člen One Direction. Ona holka z kavárny s dítětem. Pochopí, že jemu není dítě překážkou v tom, aby ji miloval? A jak se vypořádají s pravým otcem dítěte?