Harry měl pravdu, Adam se už neukázal a přes dopis, který došel právníkovi Harryho, vzkázal, že na Alexe si už nároky dělat nebude. Sophie, ze které se stala hned vedle El, nejlepší kamarádka, mi řekla, co se ji povedlo vytáhnout z Liama. Při té rvačce, kdy Adamovi přátelé neváhali použít i nože, se Adam nabodl na nůž jednoho jeho kamaráda - díky Harrymu, který s ním mrskl o několik metrů vzad. Poškodilo mu to páteř a po propuštění z nemocnice se stal upoutaným na vozík. Bylo mi ho líto, tohle si nezasloužil ani on, ale nahlas jsem to říct nemohla. Neměla jsem o tom přece vůbec vědět.
Liam se Soph, kteří dorazili tu jednu sobotu, se omluvil a krom Louise a Nialla jsem měla najednou dalšího, super kamaráda.
Fotky, které obrazily internet, lidi dál řešili. Nějaká dobrá duše ze školy do The Sun zavolala, řekla o mně, co věděla - to že jsem mámou, naštěstí na škole neví nikdo - a zbytek byl vymyšlené hovadiny. Harry pak už zapírat nemohl. Jejich fanoušci se rozdělili na dva tábory, stejně jako tomu bylo u Sophie a El - ta se opět vrátila k Louisovi a spokojeností jen zářili - polovina mě milovala, ta druhá proklínala. Jediné, co jsem Harrymu ale dovolila říct, bylo jméno, věk a potvrzení, že spolu opravdu chodíme. Svět se po pár měsících smířil tak nějak s tím, že se o mně vlastně nic moc neví a krom fotek, které pořídí novináři, můžou čekat jen na to, až nějaké zveřejní sám Harry nebo někdo z kluků.
Alex rostl a jak jsem předpokládala, jeho první slovo nebylo máma, ale „táta." Harry se ten den ztřískal s kluky pod obraz, podle jeho slov, to prostě zapít museli. Než byl Alexovi rok, měl v papírech napsáno Harryho jméno v kolonce „otec" a já na ruce nosila zásnubní prsten.
Niallovi se po několika marných letech povedlo sbalit Gemmu a i s Alexem jsme byli hosty na jejich svatbě. Do pár měsíců se oženil i Liam a Louis.
Co se týkalo bývalého člena Zayna, jemu manželství svědčilo a internetem kolovali fotografie jeho dvojčat - slavní od novorozenců.
Harry měsíc před naší svatbou odjel na tour. Alex byl u jeho rodičů a já měla celý týden jen pro sebe. Pak se nakvartýruje El, Soph a Gemma a započnou přípravy na svatbu.
Se skleničkou vína jsem se naložila do horké vany s hromadou pěny. Poslední měsíc v tomto bytě, pak se stěhujeme. Zvažovali jsme několik míst, Londýn, Holmes Chapel, kluci samozřejmě doporučovali jejich rodná města a my se nakonec rozhodli pro okraj Londýna. Vše bylo relativně blízko, ale zároveň jsme za domem měli les, jezero. V okolí bylo několik parků, a když mě Harry vzal poprvé do domu, stála jsem před ním s pokleslou čelistí. Byli jsme tři a dům, co Harry vybral, by bohatě posloužil pro společný život s kluky s holkami i jejich případnými dětmi. Taky moje první otázka byla, jestli tohle myslí vážně. Popisoval mi to jako rozkošný domeček s obrovskou zahradou, příjezdovou cestou, ohraničený silnou a vysokou zdí... No domeček rozkošný byl jen s tím rozdíl, že do domečku to mělo „daleko." Krom obrovské jak před zahrady tak zahrady, byl zde ukryt golfový kurt - Niall u nás bude pečený vařený -, bazén, kolem kterého Harry udělá oplocení, jinak bude Alex permanentně ve vodě. Malý domeček s posezením, garáž, pergola a pak už samotný dům. S pootevřenou pusou jsem procházela zatím holé prostory. Jediné co zde bylo, byla kuchyně, luxusní kuchyně. Už jsem se viděla, jak tady vařím. V přízemí krom kuchyně byla jídelna, obývací část s barem, vstup do zahrady a menší salónek. V patře se nacházelo několik pokojů, pak prázdný prostor s krbem, ze kterého bylo vidět do obývací části a další pokoje. Pokoje mezi sebou spojovala vždy koupelna.
Cenu domu mi Harry ani po několikaminutovém přemlouvání nechtěl prozradit. A než odjel, stačili jsme dům vybavit. Teď jen sbalit zbytek věcí odtud a vzhůru do nového.
ČTEŠ
Stepfather
FanficOn, člen One Direction. Ona holka z kavárny s dítětem. Pochopí, že jemu není dítě překážkou v tom, aby ji miloval? A jak se vypořádají s pravým otcem dítěte?