Capitolul 3

280 42 6
                                    

Dupa petrecerea de aseara sunt atat de obodita...Nici nu vad prea bine. Ma uit la ceas,este 14:45. Wow... Chiar am dormit mult. Se pare ca Dia doarme si mai mult decat mine.

-Te-ai trezit ? A zis Dia somnoroasa.

-Da somnorila...si ar trebui sa te scoli si tu pentru ca mi-ai promis ca mergem la mall azi !

In doua secunde Dia a sarit in picioare.

-Doamne,nu esti normala,vrei sa fac un soc acum ? De ce naiba sari asa ?

-Spre deosebire de tine cand vine vorba de mall sunt gata repede,nu stau si uit ca trebuie sa respir ca sa traiesc si daca traiesc pot sa merg la mall

-Bine,bine.... Parca traiesti pentru mall

-Eu nu traiesc pentru mall,traiesc pentru Niall si pentru mancare... Mai mult pentru Niall si ciocolata.

-Nemancato

-Ti-am spus sa nu te mai iei de mancarea mea ?

Intr-o ora si jumatate,ne-am facut rutina de dimineata,am mancat,ne-am imbracat. Eu m-am imbracat intr-o pereche de blugi negri si un hanorac rosu si conversii rosi iar Dia in blugi albastri cu un tricou lejer si conversi negri.
Ne-am luat larevedere de la mama si am plecat spre mall.

..........

-Cum imi vine ?

-Super. Parca ai fi un porcusor alb la fata cu o rochie stramta cu el.

-Sa inteleg ca nu o cumpar.

-Mie cum imi vine ?

-Ok !

Dupa ce ne-am cumparat amandoua cate o rochi iar eu si un parfum genial. Am mers la casa,am platit si am ajuns in parcare.

-Vrei sa te duc cu masina ? A zis Dia

-Nu,merg pe jos. Am zis asta pentru ca stau aproape si nici nu am multe plase.

-Bine atunci ne vedem maine la liceu ! Pa !

-Pa !

Aoleu maine merg la liceu,la puscarie ! Firar !

.........

Mergem, cand un sofer a pierdut controlul masinii si a intrat pe partea de strada a pietonilor. Pur si simplu ma blocasem si parca asteptam sa dea peste mine. In momentul urmator un baiat mi-a apucat mana si m-a tras din fata masinii. Soferul a fugit ca un las si nu am mai apucat sa vedem cine este,dar politia deja a venit si probab im va prinde.

-Esti bine ? Spune "salvatorul" cu o voce ragusita.

-Da ! Iti multumesc !

-Cum te numesti ?

-Emma ? Tu ?

-Harry

-La ce liceu esti ?

-Pai de maine ma mut la liceul din centru ! Tu ?

-La acel liceu

Harry este chiar dragut. Este inalt,aratos,tatuat (imi plac baietii tatuati),are ochii verzi,este cret si pare genul de baiat badboy.

-Nu mai zici nimic ?

-Scuze,ma gandeam la ce s-a intamplat. Ar cam trebui sa plec. Parintii mei cred ca sunt ingrijorati.

-Pot sa te conduc ?

-Mda...

Incepuse sa se intunece.

-Am ajuns

-Bine atunci,ne vedem maine !

Ma uitam in ochii lui si simteam ceva care pentru Jake nu am simtit niciodata. Ce se intampla ? Ochii ii sclipeau si se vedeau ca doua smaralde.

-Pa...

-Pa !

Cand am itrat in casa au sarit toti ca arsi

-Esti bine ?

-O sa aflam noi cine este nemernicul !

-Stati linistiti,sunt bine. Vreau doar sa ma culc.

-Bine draga. A spus mana incepand sa se calmeze.

-Noapte buna !! Am tipat eu in timp ce urcam scarile

-Noapte buna ! A zis tata

Am ajuns in camera si mi-am facut un dus rapid si dupa m-am schimbat in pijamalele mele pufoase.

Este 00:00
M-am gandit sa-mi pun prima dorinta care imi trece prin cap

Imi doresc,maine la liceu,sa ma intalnesc cu Harry si sa fie ceva special...

Ce dorinta e asta... Incep sa ma sperii singura. Probabil mintea mea a vrut sa spuna Jake. Sau nu ?
M-am bagat in pat cu gandul la ce s-a intamplat azi si mai ales la ochii verzi ai lui Harry...

Forever YoungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum