Recapitulare :
Politistul m-a luat si m-a bagat in masina de politie.
Aoleu ! Am intrat in belea. Dar nu am facut nimic... De ce mie ?
Ma uit pe geamul masinii. A inceput sa ploua. Ochii mei se umezesc. Nu sunt vinovata. Idioata aia a inscenat totul si cealalta idioata de Anna a ajutat-o !
In scurt timp am ajuns. Ma simt ca in filmele de groaza...-Domisoara trebuie sa va imbracati in asta !
Ce ?! O salopeta portocalie cu un numar de inmatriculare. Sunt masina ? Arata groaznic dar totusi m-am imbracat. Arat ca un morcove... Aww pentru Louis...
-Nu mai avem celule libere asa ca o sa stai cu un baiat in celula .
-Un baiat ?
-Da,un baiat ! Nu vad ce va deranjeaza. Doar ati omorat o persoana !
-Nu am omorat pe nimeni !
-Cum sa nu...
Harry Pov
Ce naiba ?! Emma a fost aia sechestrata si cea impuscata.
Parintii Emmei au fost chemati de urgenta in America. Daca nu mergeau pierdeu serviciul si toti banii din cont. Sunt cam multi bani ca sa ii piarda. Le-am promis ca ii anunt cu absolut orice. Trebuie sa ma duc la inchisoare ca sa lamuresc toate lucrurile.Emma Pov
Politistul mi-a dat jos catusele si m-a bagat in celula.
Wow,ce surpriza ! Cine e colegul meu de celula ? Cine altul decat Jake ?-Nu imi pasa daca faceti prostii dar sa le faceti in liniste !spune politistul.
-Ai auzit Emma ? Imi pare bine ca ai ajuns aici. Tot eu te-am adus aici...
-Stai,ce ?!
-Da da ! Ai auzit bine ! Anna e de partea mea !
-Si Ginger ?
-A vrut sa moara si a acceptat sa faca parte din plan.
-O Doamne ! Te urasc !
-Nu prea cred...
Jake se apropie de mine. Eu ma indepartez pana cand nu mai am unde. Perete afurisit ! Nu pot sa ma dau in stanga sau in drapta pentru ca mainile lui ma tin de talie. Incerc sa il imping dar nu pot. Mana lui stanga urca lin pe corpul meu pana ajunge pe obraz. Jake isi lipeste buzele de ale mele. Simt niste fiori dar in acelasi timp si ura. Il imping dar el nu se lasa. Incepe sa ma atinga in locuri care i sunt rezervate lui Harry.
-Lasa-ma...spun eu dar degeaba.
Lasa-ma !-Jake,las-o in pace !se audevun tipat.
Multumesc doamne,era Harry.
-Ne urmaresti peste tot cretule ?
-Da ! Pentru ca e iubita mea !
-Taci din gura ! E cu mine aici ! Si nu o sa ma opresti sa o ating !
Harry era rosu tot. Vedeam ca nu e prea ok cu nervii si vroiam sa il calmez dar nu aveam cum...
-Domnule,nu este ora de vizite !
-Iubita mea e aici,cu el. El mai a vea putin si o viola ! Si voi nu ziceti nimic ?! Emma nu e vinovata ! E nevinovata ! Faceti testele alea de minciuna ! Ascultati-o si pe ea ! Stiti de ce colegul Emmei este aici ? Pentru ca aproape ne-a omorat pe mine si pe ea ! Ne-a sechestrat ! Si acum stau amandoi inchisi intr-o celula !
-Domnule iesiti afara !
-Nu ies !
-Parintii ei trebuie sa vina sa semneze actele pentru testul de minciuna si sa declare ce s-a intamplat !
CITEȘTI
Forever Young
Fanfiction"Cum crezi tu ca o sa fim mereu aceeasi,ca o sa ne pastram sulfletele mereu tinere"spune Harry dezamagit Emma o adolescenta de 17 ani. Ea are deja un prieten dar de nicaieri aparut un baiat pe nume Harry care a salvat-o de la moarte. Acestia se indr...