Capitolul 23

94 14 2
                                    

Recapitulare
-Emma ?

-Ce vrei ?

-Suna-l pe cret sa scoata toti banii care ii ai pe card !

-Nu o sa fac asta !

-Daca nu faci asta te las gravida,il omor pe Harry si iti omor famila !

-Esti un nenorocit !

-Si tu incapabila ! Hai ! Suna-l !

-Nu il sun !

Emma Pov
Jake a innebunit de tot. Acum ma ameninta in halul asta. Nu pot sa ii dau banii. Sunt prea multi !

-Hei Jake ! Emma mai bine i-ai da banii lui Jake !

Asta imi spune o blonda siliconata. O cunosc pe tipa asta ! De unde o stiu ? A da ! E blonda siliconata din avion care se dadea la Harry !

-Jake de unde o cunosti ?

-E iubita mea ! Geloasa ?

-Da foarte...spun sarcastica. Iubitica ta ii facea ochi dulci lui Harry,nimic special...

-Cine eu ?

-Da tu,siliconato !

-Iubi tu o crezi ?spune ea pe un ton de pitipoanca,defapt chiar e pitipoanca.

-Nu ! Acum poti pleca s-a terminat programul de vizita !

Blonda a plecat desi programul nu se terminasa.

-Sa sti ca pe tine te cred de faza cu Harry. Ma gandeam eu.

-Ai gonit-o intentionat?il intreb pe Jake.

-Da ! Nu o suport !

Am inceput amandoi sa radem. Imi era dor de rasul lui si de zambetul lui.

-Chiar imi era dor sa fim asa...spune Jake cred ca sincer.

S-a apropiat de mine si mi-a dat un sarut dar spre surprinderea mea nu am ripostat.

-Scuze...spune Jake cu o voce nervoasa.

-Ammm...Nu-i nimic ! Adica... Te pot imbratisa ?

-Sigur !

Am mers la el in brate. Ma simteam bine.

-Buna Emma !se aude o voce familiara din spate.

-Vezi Harry ?! Ti-am spus ca iubita ta s-a indragostit de iubitul meu.

-Taci !ii spun eu blondei care se vedea ca l-a carat pe Harry cu forta aici.

-Emma ti-am promis ca te scot de aici dar dupa asta...

-Harry ! Crezi ca il iubesc pe Jake ? Dupa ce mi-a facut ?! Dupa ce ne-a facut ?! Aveam nevoie de o imbratisare pentru ca nu ma simt bine de loc. De la mana asta am pierdut mai mult sange decat trebuia ! Nu ma fa aici in puscarie sa iti fac discursuri in care sa iti spun ca te iubesc !

Harry tacuse. In scurt timp au aparut si Dia,Tess,Niall,Liam si Zayn.

-Blondo,mai bine nu ii mai faci ochi dulci pentru ca il ai pe Jake !ii spun plina de ura.

Cei din celula din fata noastra se uitau ciudat la noi.

-Ce ?! Nu ati mai vazut niciodata o fata nervoasa si nevinovata in inchisoare ?!

Ei au vrut sa raspunda.

-Da stiu ca nu ati mai vazut !spun eu bosumflata.

Louis Pov
Inca sunt socat ca Emma este in inchisoare. Nu a facut nimic. Ea abia se lupta cu o insecta sa o omoare si acum o acuza pentru ca a omorat un om. Nu inteleg de ce Ginger a faut asta. Ea era o fata de treaba.
Am aflat ca Anna(o prietena de la gradinita) este implicata in asta si unde s-a intamplat tot si acum merg acolo. In fata casei sunt doua masini de politie. Ma apropii din ce in ce mai mult si vad ca usa este deschisa. Din curiozitate intru. Se aude o discutie. Ma apropii mai mult si aud vocea Annei si a politistilor. Am scos telefonul si am inceput sa filmez. Orice lucru este bun.
Nu ma gandeam vreodata ca Anna poate fi asa. Le propune politistilor sa ii plateasca doar ca sa ramana Emma in puscarie.
Conversatia s-a terminat. Politistii vin insprea iesire. Nu pot sa ma vada aici.
Merg destul de repede spre iesire si am noroc pentru ca nu m-au vazut.
Ma duc direct la sectia de politie. Este putin cam departe dar mai bine merg pe jos decat sa ma intorc acasa dupa masina. Cu aceasta conversatie dlse va dovedi ca Emma nu este vinovata.
O masina ma claxoneaza. Sper ca n-am dat de belea.

Forever YoungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum