Capitolul 28

91 17 3
                                    

-Am o idee...

-Sa te vad !zic entuziasmata.

-Hai inapoi la Niall !

Harry bate cu putere la usa lui Niall.

-Da ?spune Niall im timp ce deschide usa.

-O sa te împaci cu Dia !zice Harry vesel.

-Serios ? Cum ?spune cu sclipire de copil in ochi.

-Doar aculta planul asta...

Niall Pov
Dupa ce am terminat de ascultat planul lui Harry de a ma împaca cu Dia, am inceput sa îl pun în aplicare.

.....

Am luat patura de picnic si am dus-o pe dealul,cu priveliste minunata pe care îl detine Harry.
Emma si Harry s-au dus sa o aduca pe Dia aici.
Eu am asezat lumanarile într-o forma de inima,în jurul paturicii de picnic. Am pus cosul plin cu mancare pe patura apoi am luat buchetul mare cu trandafiri rosii si astept ca Emma si Harry sa îmi aduca mica printesa.
Trei persoane se apropie de mine. Sunt Dia,Harry si Emma. Dia este legata la ochi. O aduc mai aproape apoi îmi fac cu ochiul si fug.
Dia era îmbracata într-o rochita cu flori de primavara si balerini iar pe cap are o coronita cu flori.

-Pot sa imi dau asta de la ochi Harry ?

-Da !spun eu încercand sa imit vocea lui Harry.

-O Doamne,Niall !zice Dia entuziasmata.

Ma apropii de ea,îi dau buchetul de trandafiri si un mic sarut dupa care ii pun la gat un lantisor cu initiala N.

-Te iubesc Dia !

-Si eu te iubesc Niall...

Spunem si formam un sarut pasional dar suntem întrerupti de mirosul mancarii.

-Paste !

-Pai doar sunt preferatele tale !

Am început amandoi sa mancam. La un moment dat,am devenit copilaros.

-Vine avionul ! Brum,brum...

-Nu mai esti copil !

-Dar tu esti fetita mea ! Avionul...

-O Doamne !

Dia a deschis gura si i-am bagat furculita cu spaghete. Un capat al unei paste a ramas la mine si unul la Dia. Asa am format un sarut ca in Doamna si Vagabontul.

-Mi-a fost dor de tine...zice Dia si isi pune capul pe umarul meu.

-Si mie !

-Imi pare rau ca am dat vina pe tine ! Trebuia sa te cred... Dar -

-Nu-i nimic ! Te-am iertat de atunci !

Am început sa o sarut pe Dia si am lasat-o pe spate.

-Niall daca ma mai intind mult o sa îmi ia parul foc de la lumanari.

-Oh,scuze !am zis si am inceput sa radem.

Dia Pov
Dupa ce ne-am potolit din ras am observat ca se întuneca. Îmi este frig si aproape am început sa tremur.
Niall îsi scoate hanoracul si îl pune pe umerii mei. Îmi este mult mai bine acum.

-Acum nu îti este tie frig ?întreb ca un copil.

-Nu conteaza... Tie trebuie sa îti fie bine !

Este asa scump. Chiar mi se facuse dor de el dar vroiam sa par puternica. Dar acum ca sunt cu el aici mii de fluturii,ma fac sa fiu asa slaba si firava în fata lui.

-Cred ca ar trebui sa mergem !spune Niall dezamagit.

-Si eu...

-Poti ramane la mine im seara asta,daca vrei !

-D-d-a. Sigur...

-Iti este frica de mine ?spune el ridicand o spranceana.

-Nu...spun si ii dau,usor,cu pumnul in umar.

-Au ! M-am suparat !spuna Niall si se întoarce ce spatele.

-Ammm...Niall...Imi pare rau...Amm.

El se întoarce repede si sare pe mine iar eu cad. Un scancet apare cand fac contact cu pamantul dar dupa Niall începe sa ma gadile iar eu încep sa rad zgomotos.

-Termina ! Te rog ! Ma omori !

-Nu te las decat daca ramai in seara asta la mine !

-Bine ! Bine !spun printre rasete.

Atunci Niall s-a ridicat si dupa m-a ajutat si pe mine sa ma ridic.

-Multumesc !spun si îmi asez rochita.

A început ploaia.

-Placerea mea ! Imi acorzi acest dans?

-Sigur ca da !

Am început sa dansam in ploaie defapt mai mult sa radem si sa sarim.
Un fulger desparte cerul în doua.

-Cred ca ar fi cazul sa plecam !spune Niall clar iritat ca fulgerul ne-a stricat dansul.
Niall se duce in fata mea si imi deschide usa masinii. Eu ma urc usor în masina si îmi pun centura de siguranta.
Niall porneste motorul si ne îndreptam spre casa.

....

Dupa un drum destul de lung cu masina lui Niall,am ajuns la el acasa.
Urcam la el in camera. Ma arunca pe pat, începand se ma sarute într-un mod haotic. Buzele sale se muta pe gatul meu. Suge si musca un anumit loc lasand un semn de culoare vanata ca mai apoi se treaca cu limba peste el. Ii indepartez tricoul, arucandul pe undeva prin camera. Mana sa se pozitioneaza pe talia mea, iar cu cealalta imi deschide fermoarul rochiei, scapand de ea. Saruturile lui se misca in sus si in jos pe abdomen, revenind într-un sfarsit înapoi la gura. Ii indepartez pantalonii, lasandu-i la vedere boxerii sai negri. Limba sa traseaza cerculete pe pielea fina de pe umar. Cumva scapa si de sutien. Gura sa se muta pe unul din sani, tachinandu-l cu sarutiri apasate, iar pe celalalt il cupirinde cu mana sa mare, masandu-l. O singura bucata de material ne mai desparte de conexiunea noastra, dar se pare ca a disparut si ea. Acum sunt total expusa in fata sa. Intra in mine cu putere, îacand miscari de dute-vino. Miscarile sale se maresc, in timp ce mie imi scapa cateva gemete de placere.
Dupa ce ma patrunde pentru ultima oara se sprijina õntr-un cot, satutandu-ma apasat.
A fost o seara magica. Se pare ca acum sunt a lui si nimeni si nimic numai poate intra intre noi.

-Te iubesc Dia !

-Si eu Niall...spun,ma cuiberesc in bratele lui si adorm repede.

Hey  lume ! Sper ca va place !  Vreau  sa va anunt ca plec la mare si o sa postez dupa ce ma intorc. Cred ca pe 15 sau 16 o sa postez.
Lasati o steluta si un comentariu si va rog sa trageti o privire la cartea
The Story Of My Life de BlackLife69   si   Summertime || HS  de Isabella1666

  Va iubesc ♥

X





Forever YoungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum