Capitolul 41

54 6 1
                                    

Emma Pov
Noua casa este superba! Un living mare ne întampina,o bucatarie mica langa. La etaj camera mea,a Tessei si a parintilor. Intru în camera mea si raman placut surprinsa. Camera este destul de spatioasa,peretii sunt crem iar mobilierul roz pal. Patul este imens si are un baldachin ca pentru o printesa;am si propria baie care este mica dar frumoasa. Pot spune ca parintii mei ma cred înca o printesa care este înconjurata numai de roz,dar nu îmi displace camera.Mi-am desfacut geamantanul si mi-am asezat toate hainele,la fel am facut si cu produsele de baie care le-am asezat în dulapioarele baii. Langa pat,pe noptiera observ o poza, înramata cu mine,Louis,Tess,Liam,Dia,Zayn,Niall si Harry... Sentimentul de tristete m-a cuprins amintindu-mi de vara atunci cand am facut poza. Nici nu am plecat de mult si îmi lipsesc.
Mama cu tata deja au plecat într-o delegatie asa ca ma pot relaxa printr-un dus. Ma dezbrac si arunc hainele în cosul de rufe acum putand sa îmi fac linistista dus.
Dupa dusul relaxant mi-am ales o pereche de blugi negri si o camasa neagra în carouri rosii. M-am hotarat sa plec la o mica plimbare. Tess este în camera ei si vorbeste cu Liam. Mda...Nu se plac...Chiar de loc...
Ies din casa cu gandul sa gasesc sa fac ceva. Nu pot sta toata ziua în casa sperand sa pice ceva de facut din cer.
Merg pe strazile aglomerate si observ o gramada de cafenele si baruri care au anunt în geam cu "Cautam personal". M-am oprit în fata uneia numita Rouge Cafe. Numele frantusesc îmi place asa ca am hotarat sa încerc sa ma angajez aici.

-Buna ziua! intru si spun politicoasa catre domnul de la tejghea.

-Buna! Cu ce te pot ajuta? spune,politicos la randul lui.

-Am vazut pe geam anuntul si doresc sa ma angajez. Ce trebuie sa fac?

-Pai avand în vedere ce domnisoara frumoasa am în fata,trebuie doar sa completezi acest formular! spune iar eu ma simt usor rusinata.
Am luat formularul, am scos un pix din geanta si am început sa completez.

-Cand pot începe? spun bagand pixul în geanta si îi întind formularul.

-Pai,maine? E bine? spune parand foarte interesat de programul meu.

-E perfect! Ne vedem maine! La revedere! spun si ma pregatesc de plecare.

-Stai putin! Acesta este uniforma ta! Sper sa îti placa! spune si îmi întinde o husa de haine.

-Multumesc! spun,ma întorc sa iau uniforma si plec.

...

Drumul de întoarcere a fost unul destul de linistit iar acum am ajuns însfarsit acasa. Bucuroasa ca am un nou serviciu mi-am sunat parintii si m-am laudat în fata Tessei.

-Aha...Si zici ca o sa te descurci? zice Tess plictisita mancand dintr-un baton de ciocolata.

-Ce sprijin,ce sora,ce mai ajutor! spun si încep sa rad si Tess la fel.
Ma ridic de pe scaun si urc la mine în camera pentru a proba uniforma. Cand deschis pachetul unde este uniforma raman putin socata: o fusta extrem de scurta si o camasa foarte decoltata. Ma stramb putin cand o vad dar probabil o sa ma obinuiesc,desi nu este deloc genul meu.
Ma schimb în pijama si ma bag în pat. Ma acopar bine si deschid cartea pe care o citesc. Sunt fascinata de actinunea cartii iar tot ce citesc mi se pare ca se întampla în jurul meu. Încet,încet mi se face somn iar pleoapele mi se apropie si adorm.

.....
(A doua zi dimineata)
Ceasul desteptator suna cu disperare. Imi deschid ochii lenesa si oberv ca m-am trezit cam tarziu. Ma ridic în graba din pat si merg la baie pentru rutina de dimineata. Dupa ce termin,ma îmbrac în uniforma si raman putin socata cand ma uit în oglinda. Îmi dau ochii peste cap iar constiinta ma încurajeaza pentru a merge le serviciu. Ma machiez si ma încalt în niste platforme negre. Îmi iau geanta si plec catre serviciu entuziasmata.

....

-Mrr... Arati bine astazi! Sper ca esti gata pentru lucru! spune sefu' analizindu-mi corpul.

-Amm... Multumesc! spun si ma îndrept catre camera personalului.
Imi asez geata pe birou si aud usa trantindu-se puternic. Inima mi-a tresarit si respiratia mi s-a îngreunat.

Aici este si capitolul 41. Sper ca va place si sa lasati o steluta.
Nu stiu cat de multe capitole va avea cartea. Multumesc tuturor pentru sprijin. ❤️

Forever YoungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum