Capitolul 14

111 22 1
                                    

-Ce alegi ?

-Aleg sa fiu cu tine dar acum da-le drumul.

-Ok.Deci ma alegi pe mine. Inteleapta alegare.

Jake s-a dus langa Harry,cu pasi de balerina WTF !? E beat ?
I-a pus pistoul la tampla.

-Jake ai zis...

-Imi place ca tu crezi ce zic. Crezi ca ma las pana nu il omor pe pampalaul asta ?

-Jake,te rog nu ii fa nimic. Te rog....

Lacrimile mi se scurgeau pe obraz.

-Esti un retardat ! Incapabilule sa gandesti cum naiba vrei sa il omori ?!

-Tu mai bine ai tacea !tipa el la mine

-Si daca nu vreau sa tac ?

Imediat palma lui Jake a facut contact cu palma mea.

Cand Jake mai avea putin si apasa pe tragaci cineva a venit si i-a luat pistolul lui Jake din mana.
In cateva secunde au aparut si politisti care l-au legat pe Jake.

-Sunteti bine ?

- Cred ca da. raspund cu teama in voce. Adica acum ce se mai poate intampla? Sper ca Jake sa fie aruncat la gunoi. Scuze. Nu are loc in pubela.

- Stati calmi. Acest baiat va ajunge la inchisoare. Nu o sa mai faca probleme. spune politista.

Aceasta ma dezleaga si il ia pe Jake la sectie.
Imediat sar si il iau pe Harry in brate si il sarut desi el e inca legat.
Il dezleaga si dupa sar si il trantesc la pamant.

-Scuze,nu am vrut. Esti ok ?

-Da. Sunt bine. Vino aici.

M-a luat in brate si ma strangea parca nu ma mai imbratisase pana acum.

-H-h-arry ma omori !

-Scuze. Doar ca te iubesc si nu pot sa cred prin ce am trecut.

-Cine ne-a salvat ?intreb confuza

-Eu,prietena ta in carne si oase,Dia...

-Dia ? De unde ai stiut?

-Emm esti prietena mea... Simteam ca ti se intampla ceva si nu radpundeai la telofon. Asa ca ti-am localizat telofonul si am zis ca nu e in regula unde esti si am venit dupa tine.

-Dia... Imi pare rau... Chiar nu am vrut sa iti spun ce am spus !

-Stiu ! Nici eu nu am vrut sa stau mai mult cu Evelyn decat cu tine. Scuze...

-Prietene ?

-Nu

-D-

-Surori!

Si amandoua incepe sa radem ca apucatele cum facem deobicei.

-Si cu mine cum ramane? intervine Harry.

-De tine am eu grija mai tarziu Harry ! spun eu facand o fata perversa

-Si imi spunei mie ca sunt pervers ?!

-Domnisoara Emma tin sa va anunt ca parintii dumneavoastra stiu deja de asta.

-De unde stiu ?

-Nu stim mai exact.

-Multumesc pentru informatie!

-Placerea mea !

-Dia ?

-La datorie ! Ce doresti ?

-Esti cu masina ?

-Dap

-Si sper ca ne duci si pe noi...

-Nup

-Nu fii vaca !

-Normal ca va duc !

-Imi retrag cuvintele !

-Asta speram si eu ca vei face...

......

-Copii ! Sunteti bine ? au intrebat mama si tata desi nici nu am intrat bine pe usa.

-Da suntem bine...

-Multumim Dia...

-Cu mare placere !

-Buna seara...! spune Harry timid

-Buna,Harry !

-Salut ! îi spune tata,nu cred,nu a zis nimic,nu m-a luat la intrebari.

-Duceti-va sus ! Va astepta lume !

L-am luat pe Harry de mana iar cu Dia in urma noastra si am urcat in camera mea. Cine era acolo ? Louis,Niall,Zayn si Liam.

-Hey lume !

-Esti bine ? ma intreaba Liam.

-Cum te simti ?intreaba Zayn.

-Pe morcovii mei ! Esti ok ?spune Louis.

-Pe toata ciocolata de pe pamant,ai patit ceva ?ma intraba Niall.

-Da!Sunt bine ! Sunt doar putin vanata si spariata...

Harry vine din spate si ma cuprinde intre bratele sale.

-Imbratisare fara noi ?întreaba baietii si Dia in cor

-Veniti aici !

Si asa am format o imbratisare mare de grup.
Cand se termina imbrtisarea imi vad ghiozdanul si imi amintesc (,) ca maine este scoala si ca mai am doua proiecte de facut.

-Fuck. Fuck. Fuck. Am uitat de proiecte. Bagami-as ce nu am in scoala. Maine avem scoala. De ce mie ? Nu e corect. Eu am nevoie de unicorni nu de matemarica,istorie si alte chestii nefolositoare in viata.
Bine...Gata...M-am calmat...

-Stai linistita. Ti-am facut eu proiectele deja.Dar totusi este Vineri...spune Liam pe un ton mandru

-Mersi. Mersi. Mersi !! E vineri ? Yay ! De ce imi fac eu griji de scoala. E vineri,bitch !

Am sarit la el in brate. Aproape l-am daramat.Imi pare rau de el ca il las cu traume. Sau daca ma gandesc...Neah..

........

Mama si tata au plecat la o sedinta. Ce parinti,dupa ce fata lor trece prin trauma vietii,care a fost mai putin socanta decat cea atunci cand am aflat ca sirenele si unicornii nu exista...
Baietii si Dia au plecat si ei si am ramas singura cu Harry...

Dupa ce ne-am asigurat ca suntem singuri, Harry ma prinde de talie si ma trage spre el. Buzele sale sunt ca si catifeaua si au gust de menta. Mana sa imi indeparteza tricoul, lasandu-i priveriste la generosul meu bust.
Buzele sale sa muta intre cupele sutienului. Mana sa desface sutienul, acum chiar lasandu-i cale libera la ce are el de gand. Saruturile incep sa fie din ce in ce mai pasionle pe moment ce trece. Hainele dispar repede. Mana sa se muta pe coapse, stragandu-le. Atingerile lui sunt ca de inger. Fiecare miscare, fiecare sarut, imi transmite un fior.
Deodata, se indeparteaza din sarut,iar din buzunarul blugilor scoate un pachetel. Il desface si si-l pune, dupa care intrand puternic. Miscarea sa m-a facut sa ii scap numele. Miscarile sale deveneau din ce in ce mai lente pana cand el s-a oprit si a cazut pe partea cealalta a patului. Momentul a fost genial. Totul a fost. El, saruturile, miscarile. Totul.Il iubesc si mi-as dori sa fiu cu el pentru totdeuana.

Halo lume !!! Cum o mai duceti ? Va place ? Lasati o steluta si un comentariu daca va place.Sper ca am ajuns la asteptarile voastre.
Am scris o noua carte Parerea mea... Sper sa va placa.

X

Forever YoungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum