Capitolul 4

269 38 5
                                    

06:45

CEASUL SUNA ~ "fericire"

-Ceas idiot ! Opreste-te ! Cat tupeu ai sa ma scoli ? spun eu mai mult dormind

CIOC-CIOC

-Emma,scoala-te si coboara la masa ! a spus mama din spatele usii

-Sunt treaza !

Am coborat din pat,m-am dus la baie si mi-am facut rutina de dimineata si am coborat la masa.

-Neata ! Ce mananc ?

-Clatite,iti convine ?

-Normal ! am spus ca un copil mic

Dupa ce am mancat,am urcat in camera si am verificaf telefonul

Este Ora 07:45,la 09:00 incep orele .

2 mesaje necitite
Dia- "mergem impreuna la scoala"
I-am raspuns ca da
Jake- "ce faci ?"
Cand am vazut ca am un mesaj de la Jake,inima mi-a inceput sa bata tare in cap venindu-mi doar imaginea lui Harry in cap si am preferat sa nu-i raspund.

De ce trebuie sa ma gandesc la el ? Am un prieten pe care il iubesc mai mult ca orice. Probabil ma simt asa pentru ca mi-a salvat viata. Nu ?

Am inceput sa ma imbrac in uniforma,da am uniforma(negru si alb),mi-am pus niste accesorii,mi-am luat conversii negri.

Imi suna telefonul
-Da Dia ?

-Coboara !

-ok ! Paaa mamaaa ! am tipat incat sa auda mama ca am plecat

- Buna Dia

-Buna Emm ! Ce faci ?

-Pai am ceva sa-ti povestesc..

-Ce ?spune ea speriata

-Pai... Aseara dupa ce am plecat din mall si eram aproape de casa,o masina era sa ma loveasca dar un baiat pe nume Harry m-a salvat. Langa el ma simt foarte ciudat,si e dragut..... Si ce e mai ciudat de azi se muta la noi la liceu...

-In primul rand,esti bine ?

-Da

-In al doilea rand WOW... Si in al treilea rand cred ca te-ai indragostit de acest Harry care este cret cu ochii verzi,nu ?

-Nu pot sa ma indragostesc !!!! Si da,de unde il sti ?

-E prieten foarte bun cu Niall. Esti rosie !

Am continuat sa merg gandindu-ma la tot ce se intampla.

.........

09:12

Am geografie. Imi place geografie si imi place si de profesoara : este destul de inalta,parul mai scurt putin roscat si are gropite.
Urmeaza ora de romana,mai pe scurt plictiseala dar trebuie sa fiu linistita pentru ca profa de romna e diriga:este scunda are parul nici lung-nici scurt saten si ochii caprui.

!!!PAUZA !!!

M-am dus la dulapul meu. Jake a venit

-Buna. De ce nu mi-ai raspuns ?

-Buna... Scuze nu am vazut! bineinteles l-am mintit. Nu cred ca in doi ani l-am mintit vreaodata.

-ok. Pa ! Trebuue sa ma duc in laborator ! inainte sa plece m-a sarutat

-Pa...

L-am vazut pe Harry. Statea cu Niall,Zayn,Louis si Liam. Ei sunt cei mai de treaba baieti din scoala dar si cei mai populari.
Harry ne-a vazut si acum vine la mine.
Perfect !!!

-Hey ! spune el parca trist...

-Buna Harry ! Ce faci ?

-Bine ! wow nu stie sa minta. Voi doi sunteti impreuna ?

-Da. De 2 ani. De ce ?

-Fara motiv. Trebuie sa plec. Pa

-Pa Harry !

HARRY POV

Nu pot sa cred... Se sarutau ? De ce imi pasa ? Vroiam doar sa... Nu conteaza. Mai bine asa.. Oricum nu are cum sa-mi placa de ea,e o fata ca oarecare,de ce mi-ar pasa ? Nu ? O sa-mi treaca asa cum mi-a trecut cu restul...

EMMA POV

Ora de romana. Plictiseala...
De ce a intrebat Harry daca sunt cu Jake ?
Nu are cum sa-i placa de mine. Nu ? Domne in ce belea as intra...

-Emma,ce lectie si ce tema ai avut sa pregatit pentru ora de astazi ?

Si asa am inceput sa -i spun lectia si tema...

..........

-Am ajuns acasa !!!

-Bine. a spus tata

-Mama nu e acasa ?

-Ne este

-Ma duc sus !

Cand am ajuns in camera,m-am dus la baie,m-am schimbat mai comod,am mai stat pe telefon putin mai mult si dupa mult timp de rugaminte sa fie usoare temele,m-am asezat la birou,am dechis caietele si cartile si "perfect" am cele mai grele teme !!!
GENIAL !

Forever YoungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum