Capitolul 29

93 15 2
                                    

Emma Pov
Dupa o seara aproape nedormita pentru ca pamatuful meu a insistat sa ne uitam la un film de groaza,nu a mai dormit nici unul dintre noi. Abia am închis putin ochii ca sa nu mor azi de somn.

-Buna dimineata !îmi zice cu un zambet larg pe fata.

-Buna...zic eu somnoroasa.

-Iti mai e frica acum ?zice si ridica o spranceana.

-Da...

-De ce ?

-Sa nu te pierd pe tine...spun si o lacrima îmi curge pe obraz.

-Off...Sti foarte bine ca o sa fiu mereu aici si ca te iubesc mai mult decat orice !spune dulce.

-Daca apare alta ? Perfecta ? Eu nu sunt nici pe departe ca celelalte fete cu care ai fost...zic dezamagita.

-Ai dreptate...Nici pe departe...Pe ele nu le iubeam dar pe tine da !spune si îmi da o îmbratisare.

-Amm...Harry ?

-Da ?zice el curios.

-Imi promiti ca nu o sa ma lasi niciodata ?îi zic si îmi aplec privirea spre pamant.

-Iti promit !îmi spune, îmi pume doia dehete sub barba si acum privirile noastre fac contact.

-Te iubesc !îi spun dulce.

-Si eu ! Oare cum s-au descurcat Dia cu Niall ?întreb eu putin speriata.

-Sper doar sa fie Niall întreg...raapunde Harry.

Am început amandoi sa radem.
Harry imi se duce pana în sufragerie si se intoarce cu o cutie rosie in mana.

-Poftim ! Sper sa iti placa !zice el cu un zambet imens pe fata,gropitele iesindu-i in evidenta.

Am deschis usor cutia.

-O Doamne ! Un pisoi ! Mersi ! Te iubesc !spun si sar de bucurie.

-Stiu ca ai suferit mult cand ti-a murit motanul asa ca ti-am luat altul!

-O Doamne ! E superb! Multumesc !spun si îl sarut dulce.

-Orice pentru printesa mea !îmi zice si îmi întoarce gestul.

Nu am mai asteptat deloc si am sarit si l-am sarutat pe Harry încaodata.

-E cel mai frumos cadou din lume !O sa il cheme Hero !spun si zambesc.

-Ma gandeam eu ca iti place ! Îmi place Hero !spune dulce.

Hero este un motan birmanez. Este asa mic si pufos. E adorabil ! Este cel mai frumos lucru pe care putea sa mi-l dea Harry.

-Acum hai sa îi cumparam lucruri lui Hero !spun eu entuziasmata.

......

-Gata Harry ! Asta este ultimul lucru ! Promit ! Pe cuvant de cercetas !

-Însfarsit !spune si ofteaza.

Ajunsi la casa am pus toate produsele pe banda : mancare,jucarii,o casuta mica,cutie de nevoi,nisip si alte chestii care nu stiu ce sunt dar Hero sigur are nevoie de ele.
Dupa ce casierita le-a scanat pe toate am vrut sa platesc dar Harry nu m-a lasat. El a suportat toate cheltuielile mele stupide.
Am luat plasele pline si am mers la masina.
La intrarea în magazin ne-am întalnit cu Dia si Niall care se tineau de mana.

-Ia uite cine s-a împacat ?!spun eu si fac cu ochiul.

-Va multumim pentru plan !spune Niall zambind.

-Nu puteam sa va vedem certati !spune Harry si el zambind.Ce ati facut azinoapte ?

-Nu e treaba ta !zice Dia rusinata.

Forever YoungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum