Capitolul 44

45 5 3
                                    

OPEN FLASHBACK
Mainile șefului sunt amplasate pe coapsele mele mangaindu-le usor. Buzele lui se mișca brutal pe gâtul muscand pielea lăsând semne dureroase la atingere.

-Lasa dracu' in pace! tip încercând sa scap din strânsoare.

-Nu inainte sa ma distrez putin. Stii foarte bine ca am acele poze cu tine care nu ti-ai dori sa ajunga la parintii tai! spune rânjind.

-Idiotule lasa-ma sa plec! spun încercând sa il împing însă fara folos.

Imi desface fermoarul fustei si cu o miscare rapida imi arunca fusta si lenjeria intimă in alta parte a camerei.
Isi da jos pantalonii si cu o miscare brutala intra in mine eu țipând de durere.

END OF FLASHBACK
Harry Pov

Privesc ceasul si vad ca aproape este ora la care Emma termina serviciul. Ma ridic leneș de pe banca pe care ma așezasem si ma îndrept spre cafenea grăbind pasul pe tru a ajunge la timp.
Ajuns acolo,intru si dau de șeful Emmei care este concentrat la niste acte probabil.

-Daca o cauti pe Emma sa stii ca a plecat. spune acesta neridicandu-si privirea din foile pe care le răscolea.

-Multumesc! spun politicos si scot telefonul din buzunar pentru a o apela pe Emma. Deblochez telefonul,oftez si o apelez.
Astept cateva secunde si aud soneria Emmei se aude de undeva din apropiere. Ma îndrept spre usa de unde se aude telefonul dar imi sare in fata șeful Emmei.

-Nu ai voie sa intri acolo! spune incruntat aproape împingându-ma de acolo.

-Telefonul Emmei se aude de acolo! spun si ma împing in el.

-Iesi afara! spune si ma împinge iar eu imi pierd putin echilibrul.

Rânjesc si ii dau un pumn dându-l din fata ușii iar el ajunge la pamant plin se sange in jurul nasului.Împing puternic in usa si o deschid vazand-o pe Emma in mijlocul camerei legată,plangand.

-Emma! spun,o ridic si iesim repede.

-O sa plătiți pentru asta! Emma sa te vad vu te descurci cu copilul! aud o voce din spatele nostru,probabil fiind a șefului Emmei.

Ajunși acasă răsuflam ușurați iar Emma se trântește pe canapea si incepe sa plângă. Ma asez langa ea si incerc sa ii iau mainile de pe fata.

-Linisteste-te te rog! Sunt aici,nu mai ai ce sa pățești..spun si o strang la piept.

-Harry nu este deloc bine ce se intampla. spune si oftează. Ce o sa se intample acum cu mine si cu..cu noi?

-Ce vrei sa spui? spun mărind ochii de emoțiile pe care mi le creează.

-Harry sunt însărcinată... Acum cateva zile am fost violată si am aflat prea tarziu ca sunt insarcinata.. Ce ma fac? Ce o sa le spun alor mei? Nici macar nu am douăzeci de ani! Sunt un copil! spune iar lacrimile ii curg șiroaie pe chip.

Oftez.

Ce sa fac?

Ce pot spune?

O strang mai tare in brate si o sărut apăsat pe frunte.

-O sa fiu langa tine orice ar fi! O sa luptam impreuna iar totul va fi bine..

Ce ma fac? Ce vor crede parintii ei? Vor da vina pe mine? Eu va trebui sa fiu tatal acestui copil desi nici nu este copilul meu..

Emma Pov
Lacrimile imi curg fara oprire. Ce ma voi face? Cum o sa le spun alor mei? Oare ce este in capul si in inima lui Harry? Va trebui sa fie tatal unui copil care nici macar nu este al lui iar noi suntem doar niste copii.

Forever YoungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum