ne bakıyosunuz kurabiye var simit var.

162 15 2
                                    


İ𝚜𝚊𝚋𝚎𝚕  𝚢𝚎𝚛 𝚎𝚕𝚖𝚊𝚜ı 𝚍𝚒𝚢𝚎 adlandırdığı  yüz başının odasına doğru ilerledi. Elindeki tepsi heycanla titriyor du. Nedenini bilmiyordu. Onun emri üzerine ona çay götürmek için görevlendirilmişti. Aıto ile ayrılmasınım üzerinden 1 ay geçmişti. Neredeyse hiç konuşmamışlardı ama Aıtonun bakışlarını her daim üzerinde hissediyordu İsabel. Yüzbaşı Levi ile araları her zaman ki gibiydi. Ne çok kötü, ne de iyi. İdi ama son zamanlarda dikkatini fazlasıyla çeken şeyler oluyor; Levi ı görünce kalbi deli gibi atıyor, titriyor ve heycanlanıyordu. Bugün teşhisini aşık olmakta bulmuştu İsabel. Her kitapta olan aşık olduğuna inanmayan baş rol karakter değildi o. Aşık olduğunu kabulleniyordu ancak sevgili olucaklarına veya yüz başı Levi ın ana aşık olamasını olağan bulmuyordu.

Yüz başı ısabeli balkona çağırmıştı ancak Eren'in  keşifte sorun çıkartmasından dolayı 1 ay boyunca pek fazla konuşmak için zaman bulamamışlardı zaten İsabella psikolojik destek sürecinde olduğu için fazla insanlarla iletişim kurmuyordu. Hange ve Birliği'nden birkaç kişi onu neşelendirmek için gelsede oldukça mutsuzdu.

Aynı zamanda son yaşadığı olay sonucunda ortaya çıkan tavmasını yenmeye çalışıyordu.

Genç kız bu düşüncelerimden hızla ayrıldı. Hemen kapıyı tıklattı.

Levi içerden soğuk sesi ile seslendi.

Levi "isim iş ve rütbe"

" on başı İsabella Fernandez. Çayınızı getirdim. "

Levi " gir. " dedi İsabel içeri girip Levi nın çayınızı masaya bıraktı.



Levi kızı dikkatlice süzdü.ona bakmak itiraf etmesede hoşuna gidiyordu.

Levi  boğazını temizleyip söze girdi.

Levi "biliyorsun yarın değil evvelsi gün keşfe çıkıyoruz. Keşiften sonra seninle bir aydır ertelediğimiz konuşmayı yapıcağız surların üstünde beni bekle ne olursa olsun gelicem. "

"Peki "

Dedi düz bir şekilde. Belli etmesende deli gibi heycanlanmıştı hemen uyumak için odasına gitti ve uyudu.

******


Genç kız sabah uyandı ve hemen üstünü giyindi.
Aşağıya kahvaltı için indi. Erwinlerin  oturduğu masada değilde birliğiyle oturmak istemişti. Bu nedenle üst rütbelileri bırakmış ve diğerlerinin masasına oturmuştu. Aşçı kurabiye yapmıştı çünki yarın keşfe çıkıyolardı ve motivasyonları olsun diye kurabiye yapmıştı. Simitte vardı. muhtemelen her ay birliğe simit veren fırıncı göndermişti.

İsabel çok aç olduğu için hemen yemeye başladı. Onu gören acemiler ön başılarına selam verdi ve onlarda yemeye başladı. Aralarında tatlı ve köyü olan bir sohbet dönmüştü. Yanlarına Jean ve Connie gelmişti. Masaya bön bön baktılar o sırada İsabel dayanamadı ve hemen onlara laf attı. Ne de olsa acemiler onlardan rütbeli birine laf söyleyemezdi.

"Ne bakıyonuz? Kurabiye var simit var. "

Connie "yok ondan değil on başım yüz başı Levi bize temizlik yaptırdıda ondan yargunuz."

"Neyse geçin oturun. "

Jean"saolun efendim. Afiyet olsun"

Eren ve Jean kılasik atışamalarını yaparken İsabel, Sasha ile sohbet ediyordu. Mikasa da yemeye katılınca;

"Jean kalk ordan, mikasa Eren'in yanına geç. Jean sende Sasha ile Connie nin ortasına ship imi bozuyorsun! "

Eren ve mikasa kızarmıştı ama on başılarının lafını ikiletmediler ve yan yana oturdular. Jean ise bu duruma bozulmuştu ve surat asıyordu.

"Aaaa Jean küsme banaaaa ben sana birini bulurum. "

Jean onbaşının komikliği ne kıkırdadı ve olumlu manada başını salladı.

Evetttt papatyalarımmm. Erkenden bölüm attım. Ama merak etmeyin hafta sonu gıne atarım ben. Sizi seviyorum salıcaklar kalınnnn 😚😚😚😘😘😘😘

Velet ve Yüzbaşı LeviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin