Levi ile konuştuktan sonra akşam yemeği için yemekhaneye gittim. İlişkimizi gizli tutma kararı almıştık. Benim açımdan bir sorun yoktu. Ve sır saklama konusundada ona saygı duyarım. Yemekhanede hemen levinın yanına oturdum zaten bir tek orası boştu yada benim için ayırmıştı. Ona hiç bakmadım çünki bakarsam hemen belli ederdim.
Nanabanın boş olan yerine baktım. Oluo, Petra, nanaba, Mike ve daha fazlasının yeri boştu...
Hange gelım karşıma oturdu. Ona bakınca oda bana baktı. İkimizinde gözleri ağlamaktan şişmiş tipi. İçten içe mutsuz olsakta birbirimizi güldürmek için aynı anda konuşmaya başladık.
İ/H "HAHAHAHA gözlerin deli gibi şişmiş! "
İkimizde güldük ama ikimizde biliyorduk fazlasıyla mutsuz olduğumuzu.
"Asıl sen kendininkine bak! "
Hange birşeyler söylemeye başlamıştı ama onu dinlemiyordum. Sarışın bir kız Levi ı dikizliyordu! Levi a döndü bakışlarım o hiç umursamadan yemeğini yerken benim ona baktığımı anladı ve başını kaldırıp bana baktı. Çatık kaşlarımı görünce ne oldu d etmişcesine kaşlarını çattı. Benim bakışlarım gıne o kıza döndü. Kız benim kötü bakışlarıma maruz kalınca gözünü Levi dan çekti ve önüne döndü.
Hah ben seni yolmadan bırakırmıyım. Seni piç!
Yemekler yendikten sonra çay içmek için rütbeliler yemek haneden çıkmadı. Bir kaç acemi buna o sarışım kız da dahil başka bir masada oturuyorlardı. Bide kızın işi gücü yok hala Levi a bakıyor. Çayımı içmediği mi görünce levi:
Levi "velet ne oldu? "
Ama ben hiç oralı olmadım.
Hange "isa çayını iç sene kız. "
Çayı kafama dikledim.
"LANET OLSUN ÇOK SICAK! " diye çığlık attım tüm bakışlarım bana çevrildi. Levi hemen kalkıp bana şu dolu bardağı uzattı. Bakışlarımı geri sarışın kıza çevirince onun kıskançlıktan kıdurduğunu fark ettim. Ona, 'onun bir sahibi var. Git başka yerde avlan' bakışını attım. Ve sinsice sırıtıp.
Masadan kalktım. Sonrada odama gidip uyudum.
****
sabahtan beri izliyorum çiyan sevgilimi gözetliyor! Seni yolarım pis çiyan!
Artık dayanamadım. Kızın yanına gittim ve yalandan gülümseyip:"Selam canım ben ön başı İsabella"
"Selam? On başım. "
"Adın ne senin? "
"Maria"
Ellerimi saçlarına uzattım ve okşamaya başladım sonrada bir anda çektim.
Maria "AH NE YAPIYORSUNUZ!? BIRAKIN BENİ! "
"Bak güzel kız Levi ı dikizlediğini çok iyi biliyorum. "
Maria "saçmalama dikizlemiyorum! "
"Saygılı ol karşında onbaşın var.! "
Saçlarını daha sert çekmeye başladım.
"Eyer bir daha Levi ı dik izlersen veya ona yaklaşırsan. Senin o görevini oyarım. Anladınmı?! "
Maria "a-anladım on başım. "
"Güzel"
Elimi saçlarından çektim. Elimde kalan kopan saçlarından elimi sallayıp kurtuldum ve saçını okşamaya başladım.
"Aferin cici kız"
Kız bildiğin titriyor du hah! Bir daha sevgilime bakmamasını öğrenciyi iyi oldu bu ona ders olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Velet ve Yüzbaşı Levi
Fanfictionöyle bir düşman ol ki sonradan dost olmak sana zor gelmesin öyle bir dost ol ki sonradan sana düşman olmak zor gelmesin