Kızı okadar korkutmuş tüm ki kimseye onu dövdüğünü anlatmayı aklının ucundan bile geçiremezdi. Zaten ondan rütbeliydim hiç bişi yapamaz. Birliğimiz başına gittim.
Herkez selam verdikten sonra onlara:
"Bu gün dakikada kaç dev öldürebileceğini ziyaret ölçmek için dev maketleri yle çalışıcaz. Sıraya geçin. "
Herkes sıraya geçti sırasıra dev maketlerini kestiler ve tabiki birinci mikasaydı. Normalde Annie de birinci olabilirdi ancak bize ihaneti sonrasında mahzende tutulmaya başladı.
Öğlen temellerimizi yemek için yemekhaneye gittik levi yemekhanede yoktu o yüzden bende birliğimiz başına geçtim. Ve onlarla oturdum.
"Afiyet olsun"
Jean "sizede, efendim Maria adında bıtane kız var bizim yaşımızda sarı saçlı maçı gözlü. O çok güzel aramızı yaparmısınız. "
Yemek noğazıma kaçtı ve öksürmeye başladım Armin hemen bana şu verdi içtim. Ve söze başladım.
"Olmaz! "
Jean "ama neden?! "
"O kız tam bir sürtük, yavşak, namussuz, hıyar, gerizekalı, ezik.! Sen ondan daha iyilerine layıksın! "
Mikasa beni severdi bende onu ama biri hakkında böyle konuşmam onu meraklandırmıştı. Mikasa otoriter sesiyle söze başladı.
Mikasa "neden? Kötü birine benzemiyor. "
"Çünkü... Eeee çünkü yüz başına yürüyor! Ve bende jeanın üzülmesini istemedim. "
Armin "yüz başından hoşlana bilir ancak sizin bu kadar ağır konuşmanızı ve ona sürtük diy işinizin nedenini anlamadım. "
Ben konuşacakken Eren sözümü kesip Armin le konuştu.
Eren "niye zorluyorsun Armin bizm bilmediğimiz özel bi sebebi olabilir. Bu bizi ilgilendirmez. "
Armin "üzgünüm on başım akıl etmeliydim."
"Sorun değil Armin benim dediklerinde ağır şeylerdi. Rütben ne kadar yüksek olursa olsun bende sizler gibiyim onun hakkında böyle konuşmamalıydım ne olursa olsun sonuçta namus herşeydir. Ve ben onun namusuna dil uzattım... "
Sasha "efendim üzülmeyin! Sizinle patatesi mi paylaşabilirim! "
"Ah saol Sasha hiç gerek yok canım sen ye. "
Jean "beni uyarsığınız için saol un efendim. "
"Benim için her biriniz sadece bir askerden çok daha değerlisiniz. Siz benim ailemsiniz. "
Hepsi yanıma gelip sarılmak istedi ancak travma saolsun izin vermedi.
Yemeyin bitince elimde e çay tepsisi ile levi ın odasına gittim. Kapıyı çaldım.
Levi "isim iş ve rütbe" dedi sıkıldığını belli eden sesi ile.
"Benim."
Dedim içeri girdim. Levi camın önünde ayakta durmuş evrakları kontrol ediyordu. Erkasına geçtim. Ve kollarımı ona srılıyormuş gibi etrafına doladım. Hiç temas etmesekte kendimizi mutlu hissediyorduk.
Levi "neden geldin? "
"Sevgilimi görmeye gelmezmiyim? "
Levi "sormadım say"
" ne yapıyorsun canım? "
Levi "bana canım diye hitap etme!"
"N-ne Levi bir sorun mu var? "
Levi "sadece gözlüklü piçe hitap ettiğin gibi hitap etme! Değerli olan canını başkasına isim olarak verme! "
" tamam o zaman, sana sevgilim derim. "
Arkasına döndü elini yüzüme yaklaştırıp, yavaşça bir aşşağı bir yukarı götürmeye başladı. Yüzümü koşuyormuş gibi yapıyordu. Keşke şu lanet olayı yaşamsaydımda mış gibi yapmasaydı...
"Seni seviyorum Levi... "
Levi "ne dediysen bende ondan işte. "Dedi gözlerini kaçırıp o asla bu tarz şeyleri dile getiremezdi. Bana olan aşkını itiraf etmesine bile şaşırmıştım.
Kıkırdadım.
" neyse eçayını iç"
Levi " tamam, zaten seninle birşey konuşucaktım. "
"Ne konuşucaksın? "
Levi "biliyorsun kurucu titannın gücü kıraliyet ailesinden olan biri ile temas geçince kullanılabiliyor. Bu yüzden
Marliy e gidip kıraliyet ailesinden olan kayıp varisi bulucaksın ve bize getireceksin. Erwin bu görevde senin olamnı istedi. "Dedi saklayamadığı hüzünle anlaşılan başıma bir şey gelmesinden korkuyordu.
"Peki ya neden marliy de arıyoruz? "
Levi "kız marliy de değil sadece orada kim olduğu hakkında bilgi edileceksin. "
"Anladım"
Levi " sen gidip hazırlan yarın gidiyorsun. Bu araştırma 2 ay süre bilirmiş... "
"Hadi ama Levi üzülme ölüme gitmiyorum ya! "
Levi "ondan o kadar emin olama arıyacağın bölge dev kaynıyor yanında sadece Armin olucak! "
"... "
Levi "kendine dikkat et İsabel. Kendinre dikkat et. "
"Senin için yaşıyacağım Levi. Ayrıca bu kadar duygudallık yeter yarında hazırlana birim. Beraber uyuyalımmı? "
Levi "Ama sen?"
"Sorun değil bu gün seninle uyumak için tıravmama katlanabilirim. "
Levi yatağına doğru yürüdü.
Levi "gel."
Yanına gittim. Ona sarıldım. Bir dakika! Titremiyorum!
"Levi! "
Levi "ne var velet? "
"Titremiyorum! "
Levi "ne!? "
Bana dönüp baktı. Oda bana sarıldı ve.
Levi "şükürler olsun. "
Dedi.
"Anlaşılan senden korkmuyorum. "
Dedim neşe ile ve devam ettim.
"Buda demek oluyor ki öpüşebiliriz! "
Levi "hah? "
"Hadi öpüşelim! Bunu dört gözle bekliyordum. "
Levi "tch, şuan düşündüğün şeye bak. "
"Hadi ama Levi! "
Levi bana dönüp üzerime eğildi. Ve yüzüme yaklaştı.
Levi "sadece yarın gittiğin için! Öpücem seni"
Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ve geri çekildi.
"Hey! Bu kadarcıkmı?"
Diye ciyakladım.
Levi "tch, neyine yetmiyor velet. "
"Kıçımın krnarına bile yetmiyor! "
Levi "iyrençleşme!"
"Kendimi surlardan aşşağı atıcam ve devler bana saldırınca kaçmıycam görürsün! "
Levi benim şaka yaptığımı anlamadı ve yatakta hızla doğruldu.
Levi "sakın velet! Öleyim deme. Tamam seni öpücem. Yaklaş.! "
Tekrar üzerime eğildi ve dudaklarıma dudaklarını bastırdı. Cidden bu işte çok amatördü. Dudaklarını rast gele oynatıyordu. Bende hemen karşılık verdim ve garip öpüşmesi ne son verip öpüşmeyi kendim yölendirmeye başladım. Nefessiz kalınca ayrıldık.
"Merak etme ölmicem"
Levi "öyle yapsan iyi yaparsın velet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Velet ve Yüzbaşı Levi
Fanfictionöyle bir düşman ol ki sonradan dost olmak sana zor gelmesin öyle bir dost ol ki sonradan sana düşman olmak zor gelmesin