Una
Bol u glavi me ubija, otvaram oči i mislim da ću povratiti iste sekunde, razgledam oko sebe pokušavajući da shvatim gde se nalazim.
Kada mi do mozga dopre da sam na Kopaoniku sa školom, padne mi teret i izdahnem olakšavajuće.
Ustanem u sedeći položaj i vidim na noćnom stočiću aspirin, čašu vode i porukicu.Otišli smo na predavanje, rekla sam razrednoj da ti nije dobro i da povraćaš.Vraćamo se pre dvanaest :) - Magdalena
Pročitam i ostavim, popijem aspirin pa se uputim ka tušu, prijaće mi topla voda da mi se mišići opuste.
Pustila sam vodu koja je išla iznad moje glave i uzimala šampon da operem kosu, jer je ostala slepljena od gela koji sam koristila juče."Marko, nemoj da se foliraš..Nije tebi stalno do mene, već do toga da me jebeš samo.." vraćao mi se film od sinoć..
"Ukratko, ti želiš samo seks od bilo koje devojke, trenutno sam ta devojka ja!" lupila sam se u čelo.
Iskreno, ja nisam rekla ništa novo i nisam ništa slagala, samo nisam morala baš pred svima to da kažem.
Izašla sam posle dužeg tuširanja i razmišljanja iz kupatila i obukla se.Obukla sam sive trenerke, belu majicu koja je bila Stefanova i takodje Stefanov široki duks.Čekamo te za stolom, sidji na ručak inače će razredna da te dovuče.
Pročitala sam poruku od Magdalene i prevrnula očima, divno, moram da gledam Marka u lice posle svega onoga.Kosu nisam osušila tako da su se primećivale male kovrdže.Osvrnula sam se na svoj prizor u ogledalu.Podočnjaci su opet tu, sinoć sam loše sanjala, opet se sve ruši.
Obula sam sobne papuče i takva sišla u restoran koji je bio u sklopu hotela.U ovom hotelu bih ostala samo zato što je pretoplo u njemu, bukvalno mogu da se u gaćama šetam.
Stigla sam, i prvo primetila ljutit pogled od razredne, a zatim krenula pogledom da tražim ostale.
Kada sam ih ugledala prilazila sam i nervozno se igrala sa prstima.Nisam pogledala u Marka, već sam samo uputila Magdaleni nervozan pogled koja mi je pogledom poručila nisi kriva.Zahvalno sam se osmehnula koliko je to bilo u mojoj moći i sela za sto pored nje.U tišini smo jeli, a Nikolina je odlučila da prekine tu tišinu."Vi ste sada raskinuli?" upitno je pogledala u Marka i mene, Marko je ćutke nastavio da jede ni ne pogledavši me.
"Nismo nikad ni bili u vezi." rekla sam i nastavila da jedem.
"Dobro, ali ste bili u nekoj kombinaciji?" ova devojka ne zna da ćuti, Vukašin je video da mi se telo napreže od nervoze i prekinuo ovu agoniju.
"To ne treba da te zanima." grubo i odsečno je rekao, na čemu sam mu bila zaista zahvalna.
"Samo sam pitala." branila se.
"Una, je l ti je bolje?" Damjan je zanemario Nikolinu i brižno me pogledao, kada me tako gleda želim da zaplačem.
"Jeste, popila sam lek." rekla sam nasmejano, a on je klimnuo glavom.
"Idem u našu sobu, sita sam." rekla sam i ustala, a Marko me je prvi put pogledao bar na kratko.
"Prvo ćeš morati da istrpiš ribanje razredne.." Magdalena me je upozorila a ja sam zakukala i zatvorila oči sedajući nazad na stolicu.Prekrstila sam ruke ljutito i namrštila se, a onda ugledala razrednu kako nam prilazi, bože pomozi mi.
"Una, razlog tvog nedolaženja danas?" drsko i ljuto je pitala, zvanično sam uspela da joj iskidam svaki živac.
"Imam mučnine, razredna.." rekla sam tiho.
"Pa onda šta čekamo, poslaćemo te nazad za Beograd.Pošto su se te mučnine javile tako odjednom, moguće da si se razbolela.." blefira, ali ako joj ne kažem uskoro istinu prestaće da blefira.
YOU ARE READING
Dodji mi.
Teen FictionImpulsivna, tvrdoglava i hladna poput leda Una. Hladan, svojeglav i bezobrazan Marko. Una vrtoglavo zanosna plavuša, a Marko zgodan do bola.Kada se susretnu i sukobe ove dve oluje, da li će tu pobediti mržnja, ljubav ili strast?Svako ima svoje demon...