2022
"Yeosang bebeğim hazırlandın mı?"
Kurduğum cümle bana epey tanıdık gelmişken, hatırlayınca burukça gülümsemiştim.
"Geldim geldim."
Merdivenlerden inen melek sevgilim ile tüm dikkatim dağılmıştı. Sarılmak için kolundan kendime çekerken affalasa da karşılık vermişti. Sıcak öpücüğüm boynunu bulurken gülümsemişti.
"Geç kalırsak Yunho bizi öldürür biliyorsun değil mi?"
"Bilmiyormuş gibi davranacağım."
Gülümsemesi büyürken kollarımın arasından çıkmıştı. Ev kapısına doğru yürürken hızlıca anahtarı kapıp peşine takılmıştım.
"Bu kadar az kişi olacağını düşünmemiştim."
"Jongho sadece arkadaşlarını istemiş Mingi, o yüzden öyle."
Mingi gülümseyip eşinin elini tutmaya devam ederken yanlarına oturmuştum.
"Çok güzel olmuş cidden."
"Sen bir de evlenecek çifti gör, her şeyden daha güzeller."
Hepsi kendi arasında konuşurken kır düğünü olması hoşuma gitmişti. Temiz hava, her şeyden önce gelirdi.
İkisi alana giriş yaparken gözümden neredeyse kalpler çıkacaktı. Beyazlar içindeki adamlara bakarken neredeyse ağlayacaktım. Seneler önce düştükleri durum ile şimdiki oldukça farkıydı. O zamanlar düşünemezlerdi bile evleneceklerini.
Ben yine düşüncelere dalmışken ikili çoktan yemin etmişti. Alkışlar koparken ben de onlara eşlik etmiştim. Ardından dans ve yüksek sesli müzik, başımı ağrıtıyordu. Sanırım yaşlanıyordum...
𖤐 ♡ 𖤐
"Yeni evli çiftimize bakın siz."
Akşam olmuşken hepimiz düğünün yapıldığı yerin önünde duruyorduk. Evlere dağılma zamanı gelmişti ama Jongho'nun dediği şey ile ona döndük.
"Hadi bize gelin, biraz içer eğleniriz."
"Yok şimdi olmaz, ilk geceniz balayı falan."
Wooyoung ağzını tutamayıp yine saçmalarken Jongho onun kolundan tutup sürüklemeye başlamıştı, "Bize her gün balayı, hadi kırmayın beni."
İkili önden arabalara yürürken yanımdaki Yunho kulağıma eğilip konuşmuştu, "Hiç bana sormuyor görüyor musun? Canım eşim ilk gecemizde bizimkileri çağıralım yok asla."
Kıkırdarken öndeki Jongho bağırmıştı.
"Seni duyuyorum Jeong Yunho, yeni evlenmişken seni boşamamı istemiyorsan sus."
"Peki Jeong Jongho."
𖤐 ♡ 𖤐
Herkes oldukça eğlenirken biraz hava almak için ayaklanmıştım. Oldukça geniş teraslarının korkuluklarına yaslanıp gece manzarasını izlemeye başladım. Arkamda hissettiğim kollar ile başta gerilsem de kokusundan hemen tanımıştım. Kafasını sırtıma yaslarken bir elimi koluna sarıp yavaşça okşamıştım. Bir süre sonra yüzünü görmek için ona döndüm, kollarımın arasına çekerken dünden hazır bir şekilde göğüsüme kafasını koymuştu."Noldu bakalım?"
"Hiç, sadece özledim."
Bel boşluğunu okşarken esen rüzgarla birlikte saçları uçuşuyordu. Bazen öyle geliyordu ki, varlığını sorguluyordum. Ellerimin arasından kayıp gidecekmiş hissi, her gün beni paramparça ediyordu.
Saçlarının arasına öpücük kondurunca kafasını kaldırıp bana bakmaya başladı. Birbirimize oldukça yakınken anlam dolu gözlerini gözlerime dikmişti. Elimi önce çenesine, sonra da dudaklarına çıkardım. Baş parmağım ile alt dudağını okşarken gözlerini kapatmıştı. Yavaş sayılmayacak şekilde yaklaşıp dudaklarına kapanmıştım. İşte bu, beni gerçeklikten soyutlaştıran şeydi. Uçuyordum adeta, sadece ben ve o vardı. Hayatımı bile adayacağım adam, kollarımın arasındaydı. Benden mutlusu var mıydı ki?
"Çok içme artık Yunho."
Jongho Yunho'yu azarlarken elinden kadehi almıştı. Ondan uzak bir yere koyduktan sonra kucağımda oturan Yeosang'ın boynuna küçük bir öpücük kondurmuştum.
"Zaman ne kadar hızlı geçiyor değil mi hyung, baksana nereden nereye geldik."
Kafamı sallarken salonun en güzel köşesinde duran kum saatlerine baktım. Cam dolabın içinde kilitli bir şekilde duruyordu. Benim oraya bakmam ile hepsi o tarafa dönmüştü. Kum saatleri bize selam verir gibi parlayınca hepimiz gülmüştük. Aslında bu bir selam değildi, bu bir vedaydı.
Ağlayarak yazdığıma emin olabilirsiniz. 😭 bu kitaba ben neden final yapmışım bilmiyorum, neden kimse beni durdurmadı??
Biraz pişmanlık var evet, daha güzel ilerletebilirdim çünkü. Olsun ya, daha güzel kitaplarda buluşuruz belki.Kitap demişken, yeni başladığım kitabı okuyorsunuz değil mi? Sizleri orada da görmek istiyorum. Eras sizin için hep burada. Yorumlarınızı orada da göreyim azıcık, sizinle konuşmayı özlemişim.
VEEE AYRICA 2K OLUYORUZ, KUTLAYAYIM DEDİM! 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikinci bir şans | seongsang
FanficSeonghwa'nın hatası, aralarındaki bağı güçlendirdi. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #1 seongsang #1 ateez #1 atiny