Sabah kalktığımda Afşın Adar'ın üzerindeydi.Birbirlerine sıkıca sarılmışlardı.Odanın kapısı yavaştan açılmıştı.Aras kafasını uzatmıştı gözleri kapalı bir şekilde.Salaklıklarını bari abisinden almasaydı.Madem gireceksin neden gözünü kapatıyorsun.
-"Yenge musait misin?"
-"Gözünü açabilirsin Aras müsaitim."dedim ve açtığında gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
-"Yenge Afşın'ın ne işi var burada?Aklıma kötü şeyler geliyor ama..."
-"Aras abine bu kadar çekmeseydin bari.Dün abinle tartıştık abinde tutturdu Afşın ile yatacağım ben de su döktüm bunlar uyurken yatağa sonuç bu."
-Bana haber vermeyin zaten."dedi dudak büzerek.Afşın ile Adar'ı biraz itekleim ve yanıma yer açtım.
-"Gel hadi meraklı."dedim ve yorganı kalırdım hemen geldi ve yanıma kıvrıldı.Sanki hiç olmamış kardeşlerim gibiydiler ikiside.Lanet olsun bir türlü kıramıyorum.
-"Yenge Adriana Lima'ya benziyorsun.Okuluma beni bırakır mısın azıcık hava atayım."
-"Aras sen zaten yakışıklısın neden geleyim ki seninle bence buna ihtiyacın bile yok."
-"Burada çok zengin züppesi var."
- "Yengen seni okulun meteoru yapacak gör bak en yakışıklısı sen olacaksın bugün alışverişe çıkalım."dediğim sırada
-"Lan kadın ne tek başına konuşuyorsun uykumun içine ettin."
-"Sen öyle san salak yatakta dört kişiyiz"deyince hemen gözlerini açtı.Afşın'ı yana devirdi.Aras'ın kafasına bir tane patlattı.
-"Senin burada ne işin var bir de benim karımın yanında mı yatıyorsun?Hangi cürretle?"diye kükredi.Bende yataktan doğruldum ve bağırmaya başladım.
-"Bu cürretle bir daha çocuklara bağırmayacaksın anlıyor musun onlarda benim kardeşlerim senin olduğun kadar benimde onlar.Ben Yekta'yı reddettim ama iki tane güzel kardeş kazandım senin altında ezilmeyecek ezdirmeyeceğim.Ailene değer ver biraz.İmam osurursa cemaat sıçarmış.Şimdi hazırlanın üçünüzde kahvaltı hazırlayacağım."dedim ve yataktan çıktım.Bu adam beni çok yoruyor.
Güzelce kahvaltımızı yaptık, herkes hazırdı.Hepsinden önce çıktım ve arabanın sürücü koltuğuna oturdum.Adar camı tıklattı indirdim ve
-"Noldu?"
-"Eee?Ben sürmeyecek miyim?"
-"Sence?"
-"Hayır"
-"Yanım boş"
-"Zaten kimseye kaptırmaya niyetim yok"dedi ve bindi.Diğerleri de bindi ve Adar kaşlarını çattı
-"Bu iki dingilde mi gelecek?"
-"Evet bir itirazın varsa gelmeyebilirsin kardeşlerimle bir şeyler yapmayı düşünüyorum."
-"İyi geleceğim zaten fırsat kolluyorsanız yanılıyorsunuz.Bir dakika bir dakika sen böyle mi geleceksin"dedi beni göstererek.
-"Ne varmış ki halimde."
-"Ne yok ki peçen nerede senin?"
-"Artık takmayacağım."
-"Ben bile peçeni açıp zorla gördüm millet bir şey yapmadan mı görecek?"
-"Aynen öyle.Her şey karşılıklı seni hala affetmedim haberin olsun asla beni sınama.Oldu canım ben yüzümü örteyim sen zaten dışarıdaki kadınlara bakarsın.Millette bana baksın"
-"Milletine başlattırma beni de sinirlendirme şimdilik susuyorum ama tekrar açılacak bu mesele."
-"İyi be hemen limon sıkma şimdi ortama."dedim ve arabayı sürmeye başladım.Sonra bir tane alışveriş merkezine girdik.Aras'ı kolunda çekiştirmeye başladım.Hızlıca bir şeyler beğendim ve kabine soktuk.Eleye eleye sonuna onun tarzını bulmuştuk.Spor kıyafetler çok yakışıyordu.Çocuklara döndüm ve saç tarzını tarif ettim.Alışveriş merkezinden çıktık beni bir kahveciye götürdüler ve yakınlarda bir erkek kuaförü varmış oraya gideceklerdi o sırada ben de dinlenmiş olacaktım.Garsona bir kahve söyledim dışarıyı seyrederken karşımdaki sandalye çekildi.Sol kulağında bir küpesi vardı ve kırmızı kareli gömlek giymişti.Bu da kimdi şimdi?
-"Masamdan kalkar mısın?"
-"Boş yer yoktu."
-"O zaman başka yere hadi yaylan."
-"Bir bayana göre çok kabasın."
-"Eh o zaman gidersin tahammül bile edemezken burada durma bence."
-"Kim demiş gayet iyi tahammül ederim."
-"Bak birazdan eşim gelir dayak yemek istemiyorsan git."
-"Eşin mi var hiç değilse bakire şüphesi de kalktı.Seninle çok iyi eğleniriz."dediğinde biraz eğildim ve kulağına fısıldayarak
-"Şurada ağzına sıçmadan siktir ol buradan ."dedim o sırada arkadan omuzlarımdan biri kavradı ve savruldum yanağımdaki acı keşke tenimi yaksaydı kalbimi de yakmıştı.Adar'ın bir çift gözü yüreğimi küle çevirmişti.Aramızdaki uçurumda böylece derinleşmiş oldu.Gözümdeki yaşarı keşke engelleyebiseydim.Artık buraya kadarmış her şey çantamı aldım ve Adar'ı iterek yanından geçtim.Bunların hepsini burnundan getireceğim ne sana ne de bana gün yüzü var bizim hiç aydınlığımız olmayacak...
Uzun süre oldu gençler yeni bölüm sizlerle boş buldukça yazacağım ne Adar ne de Yezda ikilisinden uzak kalabildim yazabildiğim kadar yazacağım bu arada yeni çocuk multimedia da bu çocuk daha çok karşınıza çıkacak merak edenler için küçük ipucuydu sadece sizleri seviyorum iyi okumalar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR PEÇEN İÇİN DÜNYAYI YAKARIM
General FictionYezda'nın peçesinin açılmasıyla dünya tersine döner.Adar ile evlenmek zorunda kalır.Evet Adar ona vurulmuştur ilk gördüğü andan beri ama Yezda taviz vermemiştir.Aslında her şey bir peçenin suçudur...