Adar'dan
Cemil geldiğinde ben kızı evirip çevirerek dövüyordum.Cemil'in kolumdan tutmasıyla yere yapışması bir olmuştu.Kızı saçından sürükleyerek bir güzel arabanın içine atmıştım.Kız bir şey söyleyecekken avazım kadar bağırarak
-"Kes lan sesini,kesmezsen ben ses tellerini çekeceğim.Karıma bir şey olduysa seni gebertirim seni anladın mı."dedim.O sırada Hüseyin arayarak konumlarını bildirmişti bana.Sinirle sürüyordum.Geldiğimizde kızı saçından sürükleyerek götürüyordum.Hangi odada kaldığını öğrendikten sonra elimde kızılın saçı odaya doğru hareket etmeye başladım.Odaya tam girecekken Aras yolumu kapatıp
-"Onu ne kadar daha çok üzebilirsin daha defol buradan."dediğinde diğer elimle boğazından tutup duvara yapıştırdım.
-"Sabrımı çok zorluyorsun Aras Efendi.Seni gebertmeden gözümden kaybol."diyerek yere doğru fırlattım.Gerçekten kendimi kaybetmiştim.Odaya girdiğimde benim güzelim benim kadınım ağlayarak bakıyordu.Kızılı dikleştirerek tokadı geçirdim yüzüne.Yatağın üzerine düşmüştü.
-"Söyle orospu sadece iş yemeğinde olduğumuzu ona söyle.Doğruları söyle."dedim gürleyerek.Yezda'm yerinden fırlayarak bana sarıldı.
-"Yapma balım tamam ben yanlış anladım seni.Dünyaya bir ufaklık katılıyor.Sevgimizin paylaşımı zorluklarımızdan dünyaya gelecek olan şey var şuan göbüşümde."
-"Anlamadım"dedim duraklayarak.
-"Burada bir şey var"dedi karnını göstererek.
-"Gülüm ne var karnında.Kist mi var ne var anlamadım.Korkutma beni."
-"Odunsun Adar.Her gün ortamıza yatacak,her gün peşinde koşturacağımız,her gün ağladığında sakinleştireceğimiz bir çocuğumuz olacak.Düştüğünde dizini öpeceğimiz,onu herkesten çok sakınacağımız canımızdan bir parça."der demez olduğum yere diz çökmüştüm.Ben ağlıyor muydum?Benim mi çocuğum olacaktı.Karnını öptüm.Ve dizlerimin üstünde beline sarılmıştım.Uzun uzun içime çektim kokusunu.Benim bir çocuğum olacaktı.Her şeye rağmen bir küçük çocuk.
-"Ben yani bu çocuk benim mi?"
-"Tek senin değil benimde "dedi gülerek.Bugün bizim için en mutlu gündü.Sonunda tam bir aileydik...
Arkadaşlar cesur yürek damadı kaçırır hikayemi silmek bulunmaktayım düzenleme yapıldıktan sonra karşınıza çıkacaktır sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR PEÇEN İÇİN DÜNYAYI YAKARIM
General FictionYezda'nın peçesinin açılmasıyla dünya tersine döner.Adar ile evlenmek zorunda kalır.Evet Adar ona vurulmuştur ilk gördüğü andan beri ama Yezda taviz vermemiştir.Aslında her şey bir peçenin suçudur...