(#0.8)

16.9K 1.1K 3.5K
                                    

Eve girdiğimiz zaman belimden tutup beni geriye itmeye başlamıştı. Ben de geriye doğru adımlamıştım. Belim soğuk duvara çarptığı zaman titremiştim. Yüzünü geriye çekip gözlerimin içine bakmaya başlamıştı.

"Hyung, ben olanlardan sonra çok utanacağım."

Dediğimi görmezden gelerek, elini belime atıp kucağına almıştı beni. Refleks olarak ellerimi boynuna dolayıp alt dudağımı ısırmıştım. Bilmediğim bir odaya gitmeye başladığı zaman, içimden bir siktir çekmiştim. Kendimden zaten utanıyordum, daha fazla utanacaktım.

Beni büyük bir odaya getirdiği zaman daha içeriyi incelememiş beni yatağa koymuştu. Ben ise yutkunmuştum. Siktir! Şimdi olanlar olacaktı. Kaçsa mıydım?

Arkasından kapıyı kapatıp kilitlemiş, ve yatağa doğru gelmeye başlamıştı. Daha doğrusu üstüme doğru. İlk defa böyle bir şey yapacaktım. Bilgili değildim. Ya yanlış yapıp rezil olursam?

"Kendin gelmek istemiştin. Zorla yapmak istemem, emin misin?"

Zaten olan olmuştu. Buraya kadar gelmişken bırakamazdım. Hem onu sinirlendirirdim, hem de kendimden 2 kat daha fazla utanırdım. Sessizce kafamı evet anlamında aşağı yukarı sallamıştım. O da emin olmuş şekilde gülümsemişti.

Üstüme çıktığı zaman, ellerimi geriye atarak yorganı sıkmıştım. O ise pantalonunun kemerini çıkarmaya başlamıştı. Emindim tabi ki. Kendimde istiyordum. Zorla olmayacaktı. Sadece kalbim çok hızlı atıyordu. Bu yüzden korkuyordum. Heyecanlıydım.

"Önceden uyarıyorum. Durmamı istersen durmayacağım."

Kemerini çıkarıp yere fırlatmış, ve ellerini benim tişörtümün ucuna koymuştu. Yukarı çekerek benim tişörtümü çıkarmıştı. Elleri yavaş yavaş aşağı geldiği zaman, gözlerimi kırpıştırmıştım. Üstümdeyken bile yakışıklıydı. Her türlü yakışıklı olmayı nasıl beceriyordu ki?

"Sadece zarif bir yüzün olduğunu sanıyordum. Bedenin'de çok zarifmiş."

Pantalomu aşağı çekerek çıkardığı zaman gözlerimi sıkıca kapatıp açmıştım. Ellerini bokserime koyup lastiklerinden tutarak aşağı indirmişti onu da.

"İlk seferin mi?"

"Hıhı."

Gülümsediğini görebilmiştim. Ellerini bacaklarıma koyarak bacaklarımı aralamıştı. Ben ise durmadan yutkunuyordum. Kafasını yüzüme yakınlaştırdığı zaman kalbim yeniden çarpmaya başlamıştı.

"Bu kadar güzel olacağını düşünmezdim."

Dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup, yüzünü kulaklarıma götürmüştü. Nefesleri çarpmaya başlamıştı. Tüylerim diken diken olurken kulağımın hemen alt tarafını öpmüştü.

"Dudaklarını çok beğendim."

Kulağıma fısıltıyla konuştuğu zaman, tekrar tekrar yutkunmaya başlamıştım. Sesi de, kendi kadar mükemmeldi. Fısıltılı konuştuğu zaman daha fazla hoşuma gitmişti. Dudaklarını boynuma yöneltip vakit kaybetmeden emmeye başlamıştı. Ben ise yorgana bıraktığım ellerimi anında onun omuzlarına koymuştum.

Hızlı hızlı nefes alışlarım sesli gelmeye başlamıştı. O dudaklarını boynumda gezdiriyordu. Dudakları boynumun her tarafına değerken, ellerimle onun omzunu sıkmıştım hafifçe. O sadece kemerini çıkarmışken, benim tüm kıyafetlerimi çıkarmam haksızlıktı diye düşünürken aniden boynumu ısırmıştı. Ben ise inlememek için alt dudağımı ısırmıştım.

"İlk seferinin benden olması çok iyi oldu, biliyor musun?"

"Neden?"

Gözleri bana dönmüştü. Tek elini kendi gömleğine götürüp düğmelerini açmaya başlamıştı. Son iki düğmesini de açtıktan sonra çıkarmamıştı. Öylesine bırakıp, yüzünü yüzüme yakınlaştırmıştı.

cute liar / Hyunlix texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin