-Chan'dan-
Tuvaletin kapısını açtığım zaman Hyunjin ellerini yıkamış aynaya bakıyordu. Sinirlendiğinden bal gibi emindim. Ve bu çokta hoşuma gitmişti.
"Hayırdır? Kıskanınca tuvaletin mi geliyor?"
Gülerek yanına geçip ben de musluğu açmıştım. O ise beni fark ettiği gibi bana dönmüştü. Dilini yanağında gezdiriyordu.
"Aynen kardeşim. Öyle oluyor."
"Felix'ten hoşlandığını hiç düşünmezdim. Oysa ki çapkın bir tiptin."
Derken sakince konuşmaya devam etmiştim. O da kollarını sıvamaya başlamıştı. Görmezden gelmiştim. İstediği kadar kudurabilirdi. Felix'i kendisine çekemeyecekti.
"Öylemiymişim."
Kollarını sıvamaya devam ederken ben ellerimi yıkamayı bırakıp musluğu kapatmıştım. Anında elimi çekmem ile beni duvara çarpması aynı olmuştu. Elleriyle yakamdan tutup beni duvara çarpmıştı.
"Ne istiyorsun, oğlum?!"
"Bir şey istediğim yok."
Ses tonum hala nazikti. Onu çıldırtacağını biliyordum. Felix'e asla sahip olamayacaktı. Felix'e ben sahipdim. Kim Felix'i sevdiyse hep ben uzaklaştırmıştım. Onun sevgilisi ben olacaktım, başkasına izin veremezdim.
"Sadece Felix'in bana ait olduğunu söylemek için geldim."
Kaşlarını iyice çatmıştı. Hwang Hyunjin.. okulda ki o çapkın çocuk, Felix'ten mi hoşlanıyordu? Eminim en geç 1 aya bırakırdı ama, yine de onu uyarmak istiyordum. Eğer aklında Felix ile yatma fikri varsa. Tabi Felix onunla cinsel istekleri için yattığını söylemişti. Ama böyle bir şeye Felix'in izin vereceğini sanmıyordum. Bana yalan söylemiş olabilirdi.
"Felix bana ait. Onunla bir temasa geçersen, seni doğduğuna pişman ederim."
"Pişman mi edersin? Bence sen şuan bir yer seç."
Göz devirerek dediğine gülmüştüm. Okulun serserisi işte. Ne beklerdim.
"Seni burada mı geberteyim yoksa, başka yerde mi diye."
"Hadi ya. Çok korktum desene. Bak titriyorum şuan."
Diyerekten alayla titreme efekti yapmıştım. O ise sadece dilini yanağında gezdirmişti. Onunla bir işim yoktu. Okul boyunca da olmamıştı, ama Felix sürekli ona baktığı için sinirim bozulmuştu. İlk bunun arkadaşça olduğunu düşünsem bile, Felix'in teyzesi bana Hyunjin'in Felix'in evlerinde olduğunu söylediğinde, bunun arkadaşça olmadığını anlamıştım. Felix evine asla okuldan kimseyi almazdı. Gerçi evine almayı sevmezdi. Aynı zamanda Hyunjin de.
"Bak kardeşim. Sana güzel seçenek sunuyorum. Felix'i rahat bırakacaksın, ben de sana Felix'ten daha güzel erkekler bulacağım."
"Felix bir eşya değil. Ondan daha güzelini falan diye de bir şey yok, unut."
İçimden siktir çekmiştim. Okulun zengin züppesi - Hwang Hyunjin, şuan bana biri için kafa tutuyordu. En son inanacağım şey olurdu. Her gün kız arkadaş değişen o, nasıl şimdi bana böyle bir şey derdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cute liar / Hyunlix texting ✔
Fiksi PenggemarÖğretmenine küçük bir yalan söylediği için tüm hayatı değişir mi insanın? {hyunlix {minsung {chanmin Tamamlanmış hikaye Texting & Düz yazı