14. část

350 8 0
                                    

Pohled Sid,
Přesuneme se cca o rok a půl dopředu začíná zrovna léto a já jedu do Čech, jak jistě víte byla jsem v Americe kde mě moje rodina donutila studovat ale mám to promyšlené abych se tam už nemusela vracet... Je ráno a já mám pokoj celý otočený vzhůru nohama je tu zmatek ale naštěstí holka co je tu semnou je u rodičů takže mi tu nijak nepřekáží... Popravdě po takové době se do Čech těším zajdu i do zoo, to je můj  plán, no teď už mám zabaleno a jedu na letiště....
Pohled Adama:
Už uběhl nějaký ten čas a já na ni stále musím myslet nevím proč ale mám ji stále plnou hlavu... Teď začíná léto a já z části dělám i průvodce, Polák ani Brázda tu nepracují protože se přišlo na ty jejich podvody no dobře jim tak, teď zrovna se chystám do práce jsem tam celou dobu sám ale zvládám takže dobrý... Když jsem přišel do práce šel jsem klasicky krmit hady a přišel děda
,,Ahoj"
Pozdravil jsem ho
,,Ahoj Adame"
Pozdravil mě nazpět
,,Co potřebuješ?"
Zeptal jsem se
,,Já nic ale ty potřebuješ ženskou"
Řekl
,, Stačila by mi jen jedna ale ta je kdo ví kde"
Řekl jsem a sklopil zrak
,,Adame ty ses nám zamiloval tak proč nic neděláš"
Řekl
,,Dědo je to rok a půl co odešla co mám asi tak podle tebe dělat?"
Zeptal jsem se
,,No to je pravda ale můžeš zkusit ji třeba hledat"
Řekl
,, Dědo..."
,,Nic neříkej večer přijdu ahoj"
Skočil mi do řeči a odešel, to bude den no dál jsem se věnoval práci pak jsem šel na oběd...
Pohled Sid:
Když jsem byla v letadle už do Čech tak jsem přemýšlela že bych možná mohla napsat Viki jestli je byt ještě volný nebo tak, k rodičům nepojedu potřebuji někde přespat tak až přistaneme zavolám Viki.... Když jsme přistáli chtěla jsem volat Viki když v tom přede mnou stala babička....
,,No co sis myslela že se to nedozvíme tvoje spolubydlící nám vše řekla kdy jedeš domů"
Řekla a hned mi vzala kufr a táhla ho k autu kde byl táta skvělý jelikož jsem unavená a je už skoro večer tak neříkám nic protože jsem vážně unavená
,,Jo a zítra jdeme do zoo máme tam jednání s paní ředitelkou a ty jdeš s námi"
Řekla babička přísně
,, Jo jasně"
Řekla jsem popravdě byla jsem ráda byla to možnost jak jsem se mohla vidět zase s Adamem, no když jsme dojeli domů byla tam máma i brácha. Chvíli jsme si povídali já pak řekla...
,,Jdu si dát sprchu a půjdu spát jsem unavená"
,,Jen běž ten časový posun je pro tebe asi náročný"
Řekla máma mile
,,Dobrou"
Řekla jsem a odešla nahoru, když jsem se vysprchovala šla jsem napsat zprávu Viki
,,Jsem zase v ČR, je být volný nebo..?"
Za pár minut mi přišla zpráva
,,Za chvíli v baru vše ti řeknu"
Napsala a já si vzala věci jelikož všichni byly v obýváku já se proplížila ven a šla do baru kde už Viki byla
,,Ahoj"
Řekla jsem
,,Ahooj holka"
Řekla a usmívala se měla u sebe děti a ještě jedno miminko držela v ruce
,,To je tvoje?"
Zeptala jsem se
,,Jo chceš si ji pochovat?"
Zeptala se Viki a já bez váhání přikývla, pak jsme si povídali a já ji vše řekla pak jsem šla domů a přišlo mi že v parku je někdo hodně podobný Adamovi nebo je to možná samotný Adam ale nedávala jsem tomu moc pozornost a šla dál domů protože ráno vstávám....
Pohled Adama:
Když jsem byl po práci, přišel děda dali jsme si večeři a ještě si povídali pak jsem si šel zaběhat, když jsem došel domů, šel jsem si lehnout když jsem byl v parku koukala na mě holka vypadala jako Anča ale jelikož jsem ji měl stále plnou hlavu tak jsem tomu nevěnoval pozornost a s touhle myšlenkou jsem usnul....

bavíš se dobře?Kde žijí příběhy. Začni objevovat