Jimin ÷ පේන්නේ නැද්ද මන් ඇස් දෙක ඇරන් ඉන්නේ.
Jk ÷ ඒත්....
Jimin එයාගේ ඇඟිල්ලෙන් jk ගේ කටට තියලා
Jimin ÷ ශ්....ඔයා මුකුත් කියන්න ඕන නැහැ. මං ඔක්කොම දන්නවා . ඔයා දැන් කරන්න ආපු දේ කරන්න .
Jk ÷ මොකක් ද කියන්නේ. ඔයා හැමදේම දැනගෙනද හිටියේ.
Jimin ÷ හ්ම්ම්. මං ඔයා කියනව වගේ මෝඩයෙක් නෙවේ jungkook.
Jk ÷ මොකක්ද කියන්නේ.
Jimin ÷ ඔයා ආවේ මට kiss කරන්න කියලා මං දන්නවා .
jk ට පොඩි හිනවක් ගියේ jimin කියපු කතාවට .මොකද jk හිතුවේ jk ගැන හැමදෙයක් ම දැන ගත්තා කියලා .
Jk ÷ ඒ කියන්නේ ඔයා මට කැමතිද
Jimin ÷ අකමැත්තෙන් ද මන් මෙච්චර වෙලා කතා කළේ . වැඩක් නෑ . මං යනවා නිදා ගන්න ආයේ.
Jimin හැරිලා නිදා ගන්න කියලා යද්දී jk එක පාරට jimin ගේ අතින් ඇදලා අරන් jimin ට කිස් කරන්න ගත්තා . Jimin ද jk ගේ කර වටේ ට ඇත යවලා ඒ හාදුව විදින්න ගත්තේ jk ව තමන් වෙතට තද කර ගන්න ගමන් .
Jk හිමිහිට පාත් වෙන්න ගත්තේ jimin ව ඇඳේ හාන්සි කරන ගමන් .ඒත් එක්කම jimin ගේ බෙල්ලට තෙත හාදු තියන්න ගත්තා . ජංකූක් ජිමින් ගේ බෙල්ලේ හාදු තියන ගමන් ටිකෙන් ටික ආපහු jimin ගේ තොල් ලඟට ආපු jk කිසිම නොසන්සුන් කමකින් jimin ගේ තොල් කිස් කරන්න ගත්තා . Jimin ගේ මුහුණ පුරා හාදු තබාගෙන ගියා .Jimin÷ jung....jungkook..
Jk නම් ඇහුනා නොඇහුණා වගේ එයාගේ පාඩුවේ කිස් කරන් ගියා . Jimin මේ පාර නම් jk ගේ උරහිස් දෙකට අත් දෙක තියලා උඩට උස්සලා තියාගත්තා . Jimin ගෙන් ඈත් උන ඡංකූක් ජීමින්ව කන්න වගේ බලන් හිටියේ jk ගේ දිවෙන් ඔහුගේ තොල් මත තබා ගනිමින් . ජංකූක් ජීමින් ගේ ඇඟ දෙපැත්තේන් දාලා jimin ගේ අත් අතර jk ගේ අත් ඇඳට හිර කරලා තියන jimin දිහා jk මත් වෙච්ච ඇස් වලින් බලන් හිටියා .
Jk ගේ ඒ සරාගී බැල්මට jimin ව නිකං ම මත් වෙනවා....ඒත් එක්කම jimin ජංකූක් ව ඇදලා අරන් තමන්ගේ ඇඟට තද කරන උණුසුම් හාදු දෙන්න පටන් ගත්තා .
Jimin කිස් කරන අතරතුර jimin ගේ ටී එක උඩට උස්සලා jk jimin ගේ බට්න් එක වගේ ම ශිපර් එකත් ඇරලා තමන්ගේ යටිකය ටිකක් උඩට උස්සලා jimin ගේ කලිසම ඇතුලට අත දාගත්තා .....
jk ටික ටික jimin ගේ සෙල්ලක්කරයාව තමන්ගේ අතට අරන් උඩට පහළට කරන්න ගත්තා . Jimin ගේ තොල් අතර jk ගේ තොල් එක්ක වගේම jimin ගේ සෙල්ලක්කාරයා එක්කත් jk අත් වලින් සෙල්ලම් කරන්න ගත්තා ....
Jimin ÷ අහ් ......ආහ්....
Jimin jk ගේ තොල් වලින් ඈත් වෙලා කෑ ගහන්න ගත්තේ
Jk තේ ගේ dick එක උඩට පහලට කරන වේගය එන්න එන්නම වැඩි උන නිසා .Jimin÷ හ්ම්ම් ...ආහ් .....අනේ
Jimin ගේ කෙඳිරිලි එන්න එන්නම වැඩි උනා . ඒත් එක්කම jk jimin ගේ dick එක අතහැරලා jimin ගේ තොල් වලට හාදුවක් දීලා jimin ගේ කනට ලං උනා.
Jk ÷ i will make you mine...
Jimin තුෂ්නිම්භූත වෙලා බලන් හිටියේ jk මොකක්ද මේ කියන්න කියලා බලන් ඉන්නවා .
ටිකකින් තේරුම් ගත්තා jimin ...
Jk ව ටිකක් ඈත් කරලා ඇඳෙන් බැහැලා තමන්ගේ ඇඳුම් හැම එකක්ම ගලවලා දාලා jk ඉස්සරහ සම්පූර්ණයෙන් ම නිරුවත් උනා . Jk වගේම ජීමිනුත් හැඟීම් වලට හොඳට වහල් වෙලා හිටියේ ඒ වෙලාවේ .
Jimin ÷ මෙන්න . මාව ඔයාගේ කරගන්න එහෙනම් .
Jk ක්ෂෙනිකයෙන් තමන්ගේ අත දික් කරලා තමන් ව බදාගන්න කියලා කියන්න වගේ ඇස් වලින් ඉඟි කරලා ලඟට අඬගැහුවා ....
Jimin jk ගාවට ලං වෙලා jk ව තම නිරුවත් ශරීරයට තද කරගත්තා . Jk ආයෙමත් jimin ගේ තොල් වලට බර වෙලා කිස් කරන්න පටන් ගත්තා . Jk තමන්ගේ දිවෙන් jimin ගේ දිවත් එක්ක සෙල්ලම් කරන්න පටන් ගත්තා . ඒත් එක්කම jimin හෙමින් jk ගේ pant එක ගලවලා විසික් කළා .
Jimin ÷ ටිකක් නැගිටලා ඉඳගන්නකෝ .....
Jimin ගේ වචන වලට අවනත උන jk jimin කියපු විදිහටම නැගිටලා ඉඳගත්තා . ඒත් එක්කම jk ගේ ඇවිස්සුන සෙල්ලක්කාරයා උඩ jimin තමන්ගේ තොල් තියලා කිස් කලා . Jk jimin ගේ කොන්ඩෙන් අල්ලලා අදින්න ගත්තා .
ඉතුරු කෑල්ල ඕනි නැහැ නේද 😏
ඕනි නම් comment කරන්න.
Vote කරන හෙහේ ........
Bye
YOU ARE READING
my amazing boyfriend
Fanfictionjikook love story added sexual parts 🔞🔞👀 pls help me to write to my story . vote my story and love my story . I'm writing this for my entertainment .