Jimin ÷ ටිකක් නැගිටලා ඉඳගන්නකෝ .....
Jimin ගේ වචන වලට අවනත උන jk jimin කියපු විදිහටම නැගිටලා ඉඳගත්තා . ඒත් එක්කම jk ගේ ඇවිස්සුන සෙල්ලක්කාරයා උඩ jimin තමන්ගේ තොල් තියලා කිස් කලා . Jk jimin ගේ කොන්ඩෙන් අල්ලලා අදින්න ගත්තා .
Jimin jk ව පෙරලගෙන jk ගේ ඇඟ උඩට ආවා . Jk හිටියේ jimin ගේ කකුල් ගාවම දණගහ ගෙන නිසා jimin ගේ මුහුණ තිබ්බේ jk ගේ බඩ ඉස්සරහ ....බඩ ගාව ඉඳන්ම කිස් කරන පහලට නැමුන jimin , Jk ගේ දඟයා ගාව ඉස්සරහම නැවතුනා .. ඒත් එක්කම ඒ දිහා බලන් හිටපු jimin ට ඒක අල්ලන්න තිබ්බ ආසාව එන්න එන්නම වැඩි උනා .
Jk jimin ගේ මුහුණ දිහා වගේම jimin ගේ හැසීරීම ඕනෑකමින් බලන් හිටියේ jimin ගේ ඔලුව පිටිපස්සට අත තියාගෙන jimin ගේ ඔලුව අතගාන ගමන්..
විනාඩියක් වත් නාස්ති නොකර jk ගේ ඉන වටේ එක අතක් යවලා අනිත් අතින් jk ගේ දඟයාව අතට ගත්තු jimin ඒක ආයේ උඩට පහලට කරන ගමන් තමන්ගේ තොල් වලින් ඒක සිපගන්න ගමන් ඒක මුව තුලට ඇතුල් කරගෙන උරන්න වගේම තමන්ගේ තොල් උඩට පහලට කරන්න ගත්තා ...
jk කෙඳිරි ගහන්න පටන් ගත්තා ....Jk ÷ ආහ්හ්හ්..... baby ...අනේ ....හ්ම්ම්ම්ම්ම්...
Jk ගේ කෙන්දිරිල්ල වත් jimin ට ඇහෙන්නේ නැති තරමට තරම් එයා jk ගේ දඟයා එක්ක අතරමන් වෙලා ... Jk ගේ මුළු ඇඟම හිරිවැටිලා ගියා .
Jk ගේ ඉන වටා තියෙන jimin අත් ටික ටික ලිහිල් වෙනවා jk ට දැනුනා . ඒ හින්දම jk ඒ අත අල්ලලා තමන්ගේ ඉනට තවත් තද කරන් jimin ගේ මුහුණ තමන්ගේ යටි කයෙන් ඈත් කරලා ඇඳේ පෙරලං jimin ගේ ඇඟ උඩට නැග්ගා ...
බාගෙට පියන් ඉන්න jimin ගේ ඇස් රතු වෙලා වගේම මුහුණත් එහෙම්පිටින්ම රතු වෙලා තියෙන බව jk දැක්කා........
විනාඩි ගානක් ඒ මුහුණ දිහා ආදරෙන් පිරුණු හැඟීම් වලින් බලන් හිටපු jk , jimin ගේ මුහුණට නැමිලා jimin ගේ මුහුණේ තැනකටම තෙත හාදු තිබ්බා ...Jimin ගේ ඉවසීම නැත්තටම නැති වෙලා තියෙන බව jk හොඳටම තේරුම් ගත්තේ jimin එයාගේ දඟයා වගේම jk ගේ දඟයවත් එකට එක අල්ලලා අතුල්ලන්න හදද්දී....
Jimin ÷ හ්ම්ම්ම්ම්ම් please.......
Jimin ගේ පිටවන වචන එක්ක එයාගේ සරාගී කටහඬත් එකතු වෙලා....jk ට තේරුනේ ම jimim ට jk ව සම්පූර්ණයෙන්ම එයාට ඕන බව..
YOU ARE READING
my amazing boyfriend
Fanfictionjikook love story added sexual parts 🔞🔞👀 pls help me to write to my story . vote my story and love my story . I'm writing this for my entertainment .