ג'ו כבר הייתה מוכנה היא רק חיקתה לרין שתסיים להתארגן "מה לוקח לך כל כך הרבה זמן? כבר צריך לצאת!" היא צעקה. השעה הייתה כבר 11:30 והם צריכות קודם כל לפגוש את הכנופיה שלהן מלפני שהן הולכות לקרב שהתקיים בשעה 12:00. רין סוף כל סוף יצאה והלסתות של ג'ו נפלו והיא אפילו הסמיקה מה שכמעט אף פעם לא קרה "א-את נראת מהממת אבל את יודעת שאנחנו הולכות לקרב ולא למסיבה, כן?" "כן, אני יודעת אבל כל זה עוזר לי בקרב" היא אמרה. אין לבשה מכנסי טייץ עם קרעים וווסט בצבע תכלת ומתחת חולצת גולף בצבע שחור 'אבל בכל זאת זה נראה אליה כל כך יפה!' היא חשבה ואז נישקה אותה ואמרה "קדימה יש לנו כנופיה לנצח".
כשג'ו ורין הגיעו נראה שכבר כולן הגיעו והן האחרונות שנשארו. הן דיברו וסיכמו מי נלחמת נגד מי כי הן שלחו מרגלת שתראה מה הכוחות. וכל מה שנשאר היה ללכת לשם. כשהן הגיעו לנקודת המפגש בכנופיה השניה כבר הייתה שם והמנהיגה לפחות ככה היא ניחשה לפי הכבוד שכל הכנופיה נתנה לה הייתה לבושה בברדס שחור כך שג'ו לא יכלה לראות את השיער והעניים שלה "טוב, בואו נגמור עם זה. איך אתם רוצים מנהיגות מול מנהיגות או כל הכנופיה?" שאלה המנהיגה "מנהיגות מול מנהיגות כמה שפחות דם ככה יותר טוב" אמרה ג'ו ורין הינהנה "הי בוס מה איתנו? גם אנחנו רוצות להילחם." אמרה לה לורין "כן אני מסכימה עם מה שזאת אמרה" אמרה משהיא מהכנופיה השניה "בסדר" אמרה ג'ו "אחת על אחת. בואו נבחר את היריבים שלנו!" כל אחת התייצבה מול משהיא אחרת "בואו נתחיל!" צעקה המנהיגה בברדס שעמדה להילחם מול ג'ו ואך שהיא אמרה את זה וכנופיה שלה התחילה לתקוף בזמן שהיא הורידה את הברדס "את ישות היין ויאנג?!" היא שאלה והתחילה לכעוס 'איך זה שטיאר לא ראתה ודיווחה לי על זה!' היא חשבה "אל תדאגי אני נלחמת רק עם החרבות בלי הכוחות שלי" אמרה לה המנהיגה "טוב, בואו נתחיל" אמרה ג'ו ותקפה.
הכל רגע אחד היא ניצחה ורגע שני המנהיגה השניה ניצחה וככה זה נמשך אבל אף טיפת דם אחת לא נשפכה כי כל פעם שג'ו תקפה עם החנית שלה המנהיגה השניה חסמה וכל פה והיא תקפה ג'ו חסמה.ג'ו לא שמה לב לזמן עד שבשלב מסויים היא ראתה ששתי הכנופיות על הרצפה חוץ ממנה, רין ושני המנהיגים השניים. אבל כשהיא הסתכלה כל הקרב של רין היא ראתה שבכל מקום שבו החרב של היריב שלה פגע החרב נשבה טיפה ורין הייתה מלאת חתחים ונראה שהיא הולכת להפסיד ג'ו מיד רצה אליה ותקפה את היריב שלה "הי! את לא יכולה לרמות ולתקוף ככה זה שתים מול אחד!" צעקה המנהיגה וכך יצא שכל מנהיגי הכנופיה של לורונגו היו מול כל מנהיגות הכנופיה של רקוורד. והמנהיגה שניה תקפה את רין כל כך חזק שהיה נראה שהיא גם השתמשה ביין שלה ורין נפלה על הרצפה רועדת ועם פצע ענק על הבטן. ג'ו הפילה את שני המנהיגים ורצה על רין "הי, הכל בסדר... הכל הולך להיות בסדר" ג'ו אמרה כדי להגיע את רין אבל בעיקר את עצמה "לורין בואי הנה דחוף!!!" ג'ו צעקה כמעט בוכה "א-איך?" אמרה ג'ו למנהיג שנלחם מול רין "מי מה עשויות החרבות האלה? אמרת שאת לא משתמשת בכוחות שלך ועוד ביין!" אמרה ג'ו בזמן שהיא העבירה את רין ללורין "אני הולכת להרוג אותך!!" ג'ו צעקה בוכה ותקפה את המנהיגה אבל היא רק עשתה לה פצע ואז היא באה ותקפה שוב הפעם המנהיג חסם אותה "תרגעי! צ'ארלי תוכל לתפל בזה אם תיתני לה!" אבל לא היה לה אכפת מה הוא אומר היא ורין כבר היו יחד שש שנים והם הולכים לשלם על מה שהם עשו לה. "ג'-ג'-או ב-בקש-שה תפ-פסי-יק-קי, אנ-ני א-ה-יה בס-סדר." אמרה רין כולה רועדת ומתקווצת ג'ו מיד הפסיקה ורצה אליה "את תהיה בסדר. הכל יהיה בסד-" היא התחילה לבכות. לא היה לה אכפת שרואים אותה ככה כל עוד רין תהיה בסדר. היא נישקה את רין ופנתה למנהיג כועסת "אתה אמרת שהיא" היא הצביעה על מי שקראו לה צ'ארלי "יכולה לרפא אותה, אז שתעשה את זה!" היא צעקה. היא הרימה את רין בזרועותיה "בואו אני אקח אותכם לבית שלנו אבל אם את לא עוזרת לה אני אהרוג אותכם, ברור?!" היא אמרה והתחילה ללכת לכיוון הבית שלה.
ג'ו ישבה על הספה וחיקתה שצ'ארלי תצא. היה בחדר גם את המנהיג השני שקראו לו ליאו והוא כרגע היה האדם האחרון שהיא רצתה לראות אבל היא בכל זאת שאלה "כמה זמן לוקח לה? זה תמיד לוקח כל כך הרבה זמן? בבקשה תהיי בסדר בייב" את המשפט האחרון היא אמרה בלחישה ככה שליאו לא שמע "זה לא לוקח כל כך הרבה זמן ואין לי מוסג כמה זמן זה לוקח, זה מעולם לא קרה... אני מצטער שצ'ארלי תקפה כל כך חזק, זה היה רעיון מטופש לעשות את הקרב בלילה כשהיין שלה יותר חזק. אני ממש מצטע-" "אתה זה שקבע את זה בלילה! חתיחת מטומטם! ותכסוך ממני את ההתנצלות שלך, ההתנצלות של סבתא שלי על כך שהיא העיפה אותי מהבית יותר אמינה מההתנצלות שלך. פשוט תסתום!". כבר עבר כל כך הרבה זמן שג'ו כבר נרדמה ומשהו ניער אותה, היא מיד התעוררה "אל תגעי בי!" היא צעקה "את תעירי אותה סיימתי לטפל בה אבל אני לא בטוחה שזה טופל עד הסוף. זה בטוח ישאיר צלקת ויכול להיות שזה יכאב לה בחודש הקרוב אבל עשיתי" היא השתעלה "כל מה שיכולתי" היא אמרה וליאו תפס אותה לפני שהיא תיפול מרוב מאמץ לעמוד והושיב אותה על הברכיים שלו "אתם אח ואחות? קשה לדעת כשאת נראת ככה בתור ישות היין ויאנג" היא נרתעה מאט כשאמרה יין הכוח הזה הוא הסיבה שהחברה שלה סובלת כרגע "לא" צ'ארלי חייכה אבל לא היה נראה שהיא מסוגלת לצחוק כרגע "אנחנו זוג כבר שלוש שנים בערך" "אני ורין כבר שש שנים" אמרה ג'ו "ואו, רגע בנות כמה אתן?" שאלה אותה צ'ארלי "זה לא עניינכן אבל... אני בת שש עשרה וחצי ורין בת שש עשרה..." וככה המשיכה השיחה...
ג'ו ממש קיבתה בכל ליבה שרין תמשיך לחיות כרגיל אחרי זה אבל נראה ששום דבר לא בטוח...
YOU ARE READING
שמונה כוחות
Fantasyכולם בהו בצ'ארלי אבל לא היה לה אכפת, היא כבר הייתה רגילה לכל המבטים. אחרי הכל לא כל יום רואים את ישות היין ויאנג... שמונה אנשים כל אחד ואחת באים ממקומות עם מסורות וכוחות אחרים אבל מה שמאחד את כולם זה היין ויאנג שלהם וככה זה תמיד יהיה.