ליאו יכל להרגיש את העצב של ג'ו. היה נראה שהיא התעודדה טיפה אבל היא עדיין אכלה פחות ישנה פחות ובכללי הייתה פחות פעילה. ליאו ניסה לעזור כמה שיותר אבל בשלב מסוים הוא הבין שהיא פשוט צריכה זמן לבד לעקל את הכל. לעומת זאת נראה היה שהוא וצ'ארלי נהיים יותר קרובים אחת לשני והוא שמח שזה ככה הוא בחיים לא היה רוצה שמשהו כזה יקרה לצ'ארלי "אני אוהב אותך" הוא אמר לה ונישק אותה "אני צריכה לדבר איתך. זה קשור לג'ו" היא נראתה רציני "אל תדאג אלה לא חדשות רעות אלה חדשות טובות" הם הלכו לחדר שלהם וצ'ארלי נעלה את הדלת "בזמן האחרון אני מרגישה שמגיע מג'ו הרבה מאוד *יאנג, כמו שמגיע ממך. אני חושבת שהיא אחת מהשמונה מצד היאנג" היא סיימה וליאו נדהם "בגלל זה היא לא פגעה בנו אז אחרי מה שקרה עם רין והיא אפילו מסכימה לגור איתנו" הוא מלמל "איך אפשר לדעת בוודאות עם היא חלק מהשמונה?" הוא שאל "יש טקס שאם יופיע מעליה *היאנג ין זה אומר שהיא חלק מהשמונה מהצד של היאנג." היא אמרה וליאו התחיל ממש להלחץ "מה ע-" "אל תדאג אם היא לא מהשמונה זה לא יעשה לה כלום" היא קטעה אותו וחייכה אליו "אוקי, אבל בתנאי אחד, את עושה לה את הטקס רק אחרי שהיא יוצאת מהדיכאון שלה." אמר ליאו, הוא הרגיש שהם יותר מדי לוחצים על ג'ו "בסדר, אבל אני צריכה בשביל הטקס אש, מים, אדמה, אוויר ואור, הרבה אור" היא אמרה ואז הלכה לכיוון הסלון "לאן את הולכת?" הוא שאל והלך אחריה "לשאול את ג'ו אם היא רוצה להכין היום ארוחת ערב. משהו מהפוליס שהיא נולדה בו, משהו שאנחנו לא מכירות, משהו חדש" היא אמרה והלכה על ג'ו.
ואו, האוכל הזה היה מדהים ליאו חשב כשסימו את הארוחה "איך אמרת שקוראים לזה? זה ממש טעים!" הוא אמר וחייך "קוראים לזה*סין קולן ותודה..." היא אמרה והיה נראה כאילו היא מנסה לחייך "אה... מחר אנחנו הולכים לשחק *צ'רקול, את רוצה להצטרף?" ליאו שאל אותה בתקווה שתהיה יותר פעילה "א... אני אשמח להצטרף, אבל אני מזהירה אותכן מראש אני לא ארחם אלכם" היא אמרה והפעם היא הצליחה לחייך. כשהם הגיעו למגרש מרלין, מדלין, סייג', ג'יאון ואדריאן כבר חיכו להן. סייג' נעץ מבט לכיוון מרלין הוא בטח מקנא בה ליאו חשב "אני שמחה לראות שהגעתן, וג'ו... אני מצטערת על מה שקרה לרין..." אמרה מדלין אבל ג'ו לא הגיבה "טוב" אמר ליאו כדי להוריד את המתח "בואו נתחלק לקבוצות ונתחיל לשחק!" הם עשו הגרלה והקבוצות היו מדלין, סייג', מרלין וליאו נגד צ'ארלי, ג'יאון, ג'ו ואדריאן "אל תצפו לרחמים. אני משחקת את המשחק הזה מאז שאני זוכרת את עצמי" אמרה ג'ו כדי להפחיד את הקבוצה של ליאו וזה באמת טיפה הפחיד אותו "אני מזכיר שאסור לפצוע או להרוג אף אחד, ברור?" "כן."שלוש, שתיים, אחת, בואו נתחיל!" קראו כולם ביחד והתחילו לשחק.
זה היה מטומטם לשים את ג'ו וצ'ארלי באותה קבוצה חשב ליאו בסוף המשחק "אה! הן לגמרי כיסחו לנו את הצורה" אמרה מרלין "כן, ג'ו ממש טובה" הסכימה איתה מדלין ואז פנתה לג'ו "ג'ו תגידי, כמה זמן את מתאמנת בלחימה בחנית?" "מאז שאני זוכרת את עצמי. אמא שלי אף פעם לא הייתה גאה בי ותמיד אמרה שאני חסרת תועלת מאז שאני זוכרת את עצמי אז כדי להוכיח לה שאני לא חסרת תועלת הייתי מתאמנת בלחימה בחנית" הסבירה ג'ו "ואו, למה-" ליאו התחיל לדבר אבל ג'ו צרחה ונכנסה לתרנס "למה... למה... למה..." ככה היא המשיכה "מה קרה?!" שאל ליאו "ג'ו תצאי מזה! הם לא פה! זה רק בראש שלך! תצאי מזה!!!" זאת הייתה צ'ארלי שצעקה לעברה, ליאו לא הבין על מה היא מדברת. צ'ארלי שמה את האגודל והאצבא השלישית שלה על הרקות של ג'ו והתחילה למלמל "ג'אייה יאפלד ערקייה, ג'אייה יאפלד ערקייה, ג'אייה יאפלד ערקייה..." ככה היא המשיכה למלמל עד שג'ו פקחה עיניים"הכל בסדר?" הוא שאל את ג'ו והרגיש אשם על כך שהכניס אותה אל תרנס "כן, אני בסדר עכשיו... רק אל תגיד שוב את המילה הזאת... בבקשה..." היא אמרה בשקט "אני כל כך מצטער" אמר ליאו "טוב, אני לא יודעת מה איתכן אבל אני מתה!!! מרעב. אז... האחרונה שמגיעה משלמת!" היא צעקה והתחילה לרוץ לכיוון מסעדת הדירייק שהייתה לידם ופתאום ליאו הבין "אם אני לא ארוץ אני אשלם!" הוא אמר לעצמו והתחיל לרוץ. "פיו" הוא אמר כשהגיע מלפני סייג' "זה לא פייר" אמרה סייג' "החיים לא פיירים" החזירה לו מדלין "ספרי לי על זה" הוא מלמל לעצמו כך שרק ליאו שמה אותו אומר את זה. "טוב, זה היה טעים אבל פעם הבאה אנחנו פשוט נבוא לבית שלכם, ליאו מכין את הדירייק הכי טעים" אמרה מדלין כשכולם יצאו החוצה וחיכו שסייג' ישלם "פעם הבאה את משלמת" אמר לה סייג' כעוס "נראה מי תגיע אחרון בפעם הבאה" אמרה לו מדלין וסמה את היד שלה על מרלין "בואי נלך הביתה בייב" אמרה לה מרלין ונישקה אותה "אוקי! בי!" אמרה מדלין מלאת אנרגיה ושתיהן פנו שמאלה "טוב גם אנחנו צריכות לזוז אז בי חבר'ה" אמר ליאו והוא, צ'ארלי וג'ו הלכו הביתה "אני ראשונה במקלחת!" אמרה ג'ו ורצה לחדר מקלחת "זה בסדר ג'ו, את לא צריכה למהר אני וליאו תמיד רבים מי יהיה האחרון במקלחת." גיחחה צ'ארלי "נהדר כי המקלחת שלי!" אמרה ג'ו עם חיוך וסגרה את הדלת "זה טוב לראות שהיא מחייכת זה אומר שמקרוב נוכל לעשות את הטקס" אמרה צ'ארלי "לא עד שהיא לא לגמרי יצאה מהדיכאון" אמר ליאו, הוא ידע מה זה לאבד משהו שחשוב לך, הוא ידע מה ג'ו מרגישה.
*סין קולן זה טופו מעורבב עם מלא סוגי פטריות.
*צ'רקול הוא משחק לחימה כמו פיינטבול. יש שתי קבוצות ונלחמים עם נשקים כמו חרב, חנית או חץ וקשת שעליהם יש צבע, קבוצה אחת שחור קבוצה שניה לבן. המשחק הוא כשעה עד שלוש שעות תלוי מה המשתתפים רוצות ובסוף המשחק הקבוצה שיש על השחקנים שלה יותר צבע מנצחת.
YOU ARE READING
שמונה כוחות
Fantasiכולם בהו בצ'ארלי אבל לא היה לה אכפת, היא כבר הייתה רגילה לכל המבטים. אחרי הכל לא כל יום רואים את ישות היין ויאנג... שמונה אנשים כל אחד ואחת באים ממקומות עם מסורות וכוחות אחרים אבל מה שמאחד את כולם זה היין ויאנג שלהם וככה זה תמיד יהיה.