1 צ'ארלי

78 4 0
                                    

כולם בהו בצ'ארלי אבל לא היה לה אכפת, היא כבר הייתה רגילה לכל המבטים, היא הייתה רק בת שש עשרה אבל בכל זאת לא כל יום רואים את ישות היין ויאנג. היה לה שיער חצי לבן חצי שחור וכך גם ענייניה, עור שזוף, שרשרת יין ויאנג וקעקועים קטנים על הכתף בצורת אין סוף בצבע שחור ולבן.

היא וליאו רק עברו לגור ביחד ב*פוליס לורונגו סמוך לפוליס רקוורד. הם כבר סדרו את הדברים בבית החדש שלהם והלכו להסתובב ברחובות. הם הלכו לכל מקום שרצו ללכת אליו. כבר נהיה ערב, אך כשהם באו לחזור הביתה הם ראו משהו שחבורת אנשים מרביצה לו והם ישר רצו אליו. "הי, מה אתם חושבים שאתם עושים!" אמרה צ'ארלי "אל תתערבי" אמרה לה נערה עם זר פרחים בשיער "לכו מפה ברגע זה!" אמרה צ'ארלי "ומי את שתגידי לנו מה לעשות. בואי תתקרבי שנוכל לראות את הפרצוף שלך" אמרה לה אותה נערה. צ'ארלי התקרבה והרגע שהן ראו מי היא הם מיד קדו והתנצלו "אנחנו כל כך מצטערות... בבקשה תסלחי לנו" הן אמרו " אני אסלח לכן בתנאי אחד. אתן תהפכו להיות הכנופיה שלי" אמרה צ'ארלי והנערות התחילו להלחץ "תמיד רציתי לומר את זה" צ'ארלי לחשה מתרגשת לליאו שנראה כל כך מופתע מכל מה שקרה מלפני רגע שהוא לא הגיב " אבל יש לנו כנופיה משלנו" אמרה אותה נערה שצ'ארלי דברה איתה קודם "אז תצטרפו את כל הכנופיה" אמרה צ'ארלי עם חיוך ענק מרוב התרגשות "א-אוקי" אמרה הנערה בכל רועד "קוראים לי מדלין זאת מרלין" היא הצביעה על נערה עם שני פרחים בשיער "זאת איווה" היא הצביעה על נערה עם עיניים ירוקות "וזאת זואי" היא סיימה. עד אותו רגע צ'ארלי אפילו לא ראתה את זואי,זה טיפה הפתיע את צ'ארלי. היא הייתה אלפית היו לה קרניים בצבע כחול סגול, אוזניים מחודדות ושיער בלונדיני. צ'ארלי זיהתה שהיא ממעמד גבוהה אצל אלפי ההרים בזכות שרשרת הזהב שאליה סמל אלפי ההרים. "אני רואה שאת מהמעמד הגבוהה של אלפי ההרים, נכון?" אמרה צ'ארלי "כן..." אמרה זואי, פתאום צ'ארלי נזכרה שעדיין יש את הנער שהן הרביצו לו "מה השם שלך?" היא שאלה אותו "אני אדריאן" הוא ענה היא הסתכלה אליו ואז שמה לב למשהו שלא הבחינה בו קודם "אתה ערפד?" היה לה קשה להבין את זה בגלל העור השחום שלו "כן" הוא ענה לה "אני לא רוצה לצאת גזענית אבל איך זה שיש לך עור שחום עם אתה ערפד?"
"אמא שלי הייתה ערפדית ואבא שלי היה איש זאב אז אני יצאתי ערפד שחסין לשמש... וזה בסדר... שואלים אותי את זה הרבה" הוא ענה עם חיוך קטן. "טוב אז מדעתך שגם אתה תצטרף לכנופיה שלנו?" היא שאלה "א-אני לא בטוח שאני רוצה להיות חבר של מי שכרגע הרביץ לי" הוא אמר ונעץ מבט האדלין "אתה אמרת אתמול שנשים לא יכולות להילחם אז הינה ההוכחה שכן וממתי אתה ערפד שקוראים לו אדריאן קוראים לך עידולי" היא ענתה לו "אני מעולם לא פגשתי אותך! את פשוט באת משום מקום ותקפת אותי! ולא קוראים לי עידולי!" הוא צעק "רגע מה, אבל אתה נראה בדיוק כמוהו" מדלין הופתעה "בואו אני אסביר לכם את העניין הוא לא מי שאת חושבת שהוא" צ'ארלי אמרה לאדלין "והיא תקפה אותך הטעות" היא אמרה לאדריאן "זהו נגמר הסיפור". "טוב... אני מניח שאני יכול לסלוח לך..." "תודה ואני באמת מצטערת" "נהדר! אז אתה מצטרף?" שאלה צ'ארלי "כן, למה לא"

מאותו יום והלאה הם כולם הסתובבו יחד ונצחו בכל קרב נגד הכנופיות בפוליס לורונגו ולא פלא שכך צ'ארלי הייתה ישות היין ויאנג, ליאו היה בן שש עשרה עוד מעט שבע עשרה אך הסמוראי הכי טוב בפוליס. למרות שהוא לא נראה כמו סמוראי, בגלל העור השחור ומבנה הגוף שנראה כמו של מתאגרף והוא באמת נראה כמו כזה אבל הוא היה הכי טוב ועם החרב הכי טובה שכושפה ובגלל זה היא טיפה זהרה באור כחול. בנוסף צ'ארלי גילתה שמדלין היא בת 17 והיא אלופת האיגרוף בפוליס, זואי היא בת 15 והיא אלופת החץ וקשת בפוליס, איווה היא בת 16 והיא באה ממשפחת ה*מרפאות הכי טובה בפוליס, ומרלין בת 16 וממש טובה בריגול וניוות. צ'ארלי גם פגשה את ג'יאון בן 15 שידע להילחם בזוג חרבות כמוה (אבל היא הייתה יותר טובה), את מוניל בן 17 אח של איווה וגם היה מרפא ואת סייג' בן 16 שהיה אלוף בייריעות ותמיד הסתובב עם אקדח ה*אולטוס שלו. צ'ארלי ניסתה לא להשתמש ביין או ביאנג כדי שהקרבות היו הכי שווים שאפשר אבל עדיין היא טיפה השתמשה בכוח הזה וכשהיא ראתה שמי שמולה לא שווה את הקרב היא השתמשה בכישוף ה*הין לונג שלה "את לא יכולה כל הזמן להעיף אותם ככה זה משעמם" אמרה לה מדלין "אבל הם אלה שמשעממם" צחקה צ'ארלי "טוב, אנחנו כבר הכנופיה מספר אחת בפוליס לורונגו נראה לי שהגיע הזמן שנילחם בכנופיה מספר אחת של פוליס רקוורד, אבל זה תלוי בכם נראה לכם שאנחנו מוכנים?" שאלה אדלין בקול רציני "כן" אמרו צ'ארלי וליאו "אבל לפני שנלך אני רוצה לדעת מול מי אנחנו נלחמים" אמרה צ'ארלי "תשאלי את מרלין עם היא וג'יאון אם הם יכולים ללכת ביחד לראות מי זאת הכנופיה. אני רוצה לדעת מי נלחמת באיזה כלי נשק או איזה כישורים יש לו." " כן, מיד" ענתה לה אדלין ומיד הלכה לקרוא לג'יאון ומרלין.

צ'ארלי הייתה מאושרת הייתה לה ולליאו כנופיה, היה לה זמן להיות עם החבר שלה ( ליאו ) שסוף כל סוף עברו לגור יחד. אבל בגלל שהיא היין ויאנג עד עכשיו היא הייתה בצד הטוב היאנג אבל מעכשיו היא ידעה שהיא הולכת להיות בצד הרע היין, לא נחמדה, כועסת ועצובה. אבל אחרי השלב הזה הכל הולך להיות באמצע -
לא טוב ולא רע
כמו תמיד...

*פוליס הן ערי מדינה שהיו פעם ביוון והמפורסמת ביותר היא אתונה. בסיפור זה הכוונה היא מדינה שיש בה מימד אחר למשל לורונגו היא מימד שמשלב בין החיים שלנו כיום לחיים בתקופת האבירים.

*מרפא או מרפאה הם.ן מכשפות.ים שמשתמשים.ות בקסם שלהן.ם לצורך ריפוי.

*הין לונג הוא כישוף שגורם לאדם שעושים את זה אליו להימחץ מרוב לחץ ואם משתמשים בו רק טיפה האדם עף אחורה ממש מהר.

*אקדח אולטוס הוא אקדח שיש בכדורים שלו יש שבבים של אולטואונת או בקיצור אולטו. שהוא הקריסטל הכי חזק שיש והוא יכול לחתוך יהלום כמו אוויר.

שלום אני מצטערת מראש אבל יש קטעים בסיפור שהם לא זכר או נקבה אלא גם וגם, כמו הם יכולות או אתן באים. סליחה אבל ככה אני כותבת.

שמונה כוחות Where stories live. Discover now