ליאו לא האמין שהן הצליחו למצוא עוד אחת מהשמונה כשצ'ארלי אמרה "את... חלק מהשמונה..." "מה זאת אומרת, חלק מהשמונה?" שאלה ג'ו והסתכלה מעליה. ליאו ראה את הסמל הזה כבר פעם אחת מעליו, כשצ'ארלי עשתה לו את אותו הטקס והוא ידע איך ג'ו כנראה מרגישה "ג'ו... את מבינה מה זה אומר? שמונה הכוחות הם השמונה המאזנת... זה התפקיד הכי חשוב הגלקסיה... זה... אני לא מאמין שמצאנו עוד אחד מהכוחות..." אמר ליאו עדיין המום "אני... בואו נחזור הביתה אני צריכה לישון... יום ארוך מחר, עבודה וזה..." אמרה ג'ו וקמה. צ'ארלי נראתה כאילו היא רוצה לומר משהו אבל היא פשוט שתקה, החזיקה לו ולג'ו הידיים ושיגרה אותן הביתה. "לילה טוב ג'ו" אמר לה ליאו ונכנס לחדר שלו עם צ'ארלי "אני חושבת שהיא תהיה בסדר... כרגע אני יותר מודאגת לגבי ניק... הוא נראה שמח ויש לו את אוליבר שישמור אליו אבל יש כמה ילדים בבית ספר שלו שאני פשוט שונאת ואני לא סומכת אליהם שלא יפגעו בו" אמרה צ'ארלי כשהן נכנסו למיטה "הי, יהיה בסדר ראית את אוליבר, הוא ילד חזק הוא ישמור על אוליבר. ג'ו בוטחת באוליבר ואת יודעת שהיא לא בוטחת באנשים מהר אלא עם כן הם באמת אנשים טובים" ליאו אמר כדי להרגיע אותה אבל לא נראה שזה עבד "אה, מה שתגיד. לילה טוב" אמר. לו צ'ארלי ונישקה אותו.
באותו הבוקר אוליבר חיכה לניק מחוץ לבית וצ'ארלי ליוותה את שניהם לבית ספר "ביי, תהנו בבית ספר!" קרא להם ליאו כשהם פנו ללכת ונכנס פנימה הביתה. הבית היה ריק, ג'ו הייתה במכון שלה צ'ארלי הלכה עם ניק ללוות אותו לבית ספר ורק הוא נשאר בבית "טוב, אני מניח שאני אתאמן, ממזמן לא התאמנתי עם חרב..." ליאו אמר לעצמו וככה הוא העביר את כל היום ובשלב מסוים צ'ארלי גם הצטרפה אליו. אחרי שעתיים של אימונים נשמעו דפיקות חזקות על הדלת וליאו מיהר לפתוח "מה-" "ליאו... אני ממש מצטער... היו כל כך הרבה ו-ואני לא הצלחתי לעצור את כולם... הם תפסו אותו וחסמו את המורים" אמר אוליבר שעמד בדלת ונראה לגמרי מותש אבל מה שיותר הטריד את ליאו היה ניק, היה לו פנס בעין, רוב הצלקות שלו היו פתוחות והוא היה מעולף על אוליבר שבקושי הצליח להחזיק אותו "קדימה תיכנס!" אמר לו ליאו ולקח את ניק ממנו "אני כל כך, כל כך מצטער" אמר אוליבר והברכיים שלו רעדו מרוב מאמץ "זאת לא אשמתך, ההיפך בזכותך הוא פו ואני יכול לטפל בו" אמר לו ליאו אוליבר נכנס וקרס על אחד הכיסאות "הי, אתה תהיה בסדר?" שאל אותו ליאו שראה שאוליבר לגמרי מותש "אני אהיה בסדר זאת פשוט הפעם הראשונה שאני משגר איתי עוד משהו למרחק כזה" ענה לו אוליבר וליאו הניח העדינות את ניק על הספה "איפה הילדים האלא?!" שאל צ'ארלי את אוליבר וליאו ראה שהיא הבהילה את אותו "הם... הם עדיין בבית ספר..." ענה לה אוליבר וליאו שמח שלפחות הוא בסדר ואז צ'ארלי שיגרה את עצמה "אוי לא... טוב, אוליבר, אתה יכול בבקשה לשכב על המיטה בחדר של ניק אני רוצה? שתנוח" "אוקי" אמר אוליבר והלך.
כשליאו נכנס לחדר של ניק אחרי שהוא טיפל בכל הפציעות שלו הוא ראה שאוליבר כבר ישן. הוא שם את ניק לידו ונתן לשניהם לישון. הוא יצא מהחדר והתיישב על הספה, שם צ'ארלי כבר הייתה "אז... מה עשית?" ליאו שאל אותה בחשש "עשיתי להם בדיוק את מה שהם עשו לניק" אמרה לו צ'ארלי ושמה את ראשה על הכתף של ליאו "אני עייפה. אני יכולה לישון עליך?" היא שאלה אותו וליאו פשוט נשכב ונתן לה להתכרבל איתו "תודה שאתה מכיל אותי" היא אמרה לו "תמיד" הוא אמר ונישק אותה "אני אוהב אותך אבל אני לא חושב שאת צריכה לדאוג, הבית ספר בטוח העיף את הילדים האלא וניק בסדר גמור עכשיו" הוא אמר ואז נשמעה צעקה מהחדר של ניק "אאאהההה" וליאו וצ'ארלי ישר קמו ורצו לחדר, אך כשהם הגיעו אליו הם רק צחקו. ניק היה בצמוד לצעד אחד של המיטה בזמן שאוליבר היה צמוד לצעד השני ושניהם כיסו את פניהם בידיהם כשהם הסמיקו "אאוווו, זה כזה חמוד" אמרה צ'ארלי וליאו לא יכל שלא להסכים איתם "אווו, תראו מי מחבבים אחד את השני" אמר ליאו מה שגרם לשניהם עוד יותר להסמיק "אנחנו נשאיר את שניכם לבד, תהנו" אמרה להם צ'ארלי וסגרה את הדלת "עכשיו בו נאזין להם" צ'ארלי לחשה לו וליאו הנהנן. הם הצמידו את האוזן לדלת והקשיבו "אה, ניק... אני... אני רק רציתי לומר ש... אני... אני מחבב אותך!" אמר אוליבר "א-אני מחבב אותך גם" ענה לו ניק וליאו וצ'ארלי הריעו בשקט. אחר כך נשמעו חריקות מהמיטה ואוליבר שאל "אתה... מרשה לי?" "כן" ענה לו ניק בקול חלש ואז צ'ארלי התפרצה פנימה בזמן שאוליבר נישק את ניק "בלי נשיקות עד מג'ו מאשרת ואחרי עוד כמה פגישות שלנו! ברור?" אמרה צ'ארלי וניק ואוליבר ישר התנתקו והנהנו "נהדר" אמרה צ'ארלי ונראתה מרוצה.
כשג'ו חזרה הביתה כבר היה מאוד מאוחר וצ'ארלי הסכימה שאוליבר ישן בבית שלהם רק בתנאי שהם לא ישנים שאותה מיטה "הי ג'ו, איך הלך?" ליאו שאל אותה כשהיא התיישבה על הספה ליד צ'ארלי "בסדר. תגיד אתה יודע עם ניק אוהב בנים? הבטחתי לאוליבר שאני אבדוק. ידעתם שיש לו קראש על ניק?!" היא אמרה בהתלהבות וליאו יכל להישבע שצ'ארלי עוד רגע תתפוצץ "כן! גילינו עכשיו כאוליבר וניק התנשקו! למה לעזעזל לא אמרת לנו!" אמרה צ'ארלי כעוסה "יאי, הוא סיפר לו! אני כל כך שמחה בשבילם!" אמרה ג'ו התרגשות לגמרי התעלמה מצ'ארלי שעמדה להתפוצץ "טוב, אולי תספרי לנו מה עשית כל היום?" אמר ליאו כדי להעביר נוסה שיחה "אימנתי תלמידי ומאמנים" אמרה ג'ו באגביות והלכה למטבח "יש משהו לאכול? אני מתה מרעב" "כן יש במקרר אוכל" ענה לה ליאו ופנה על צ'ארלי "עכשיו שג'ו מסכימה את יכולה לתת להם להיות ביחד?" "אני עדיין לא מכירה אותו מספיק" צ'ארלי ענתה לו ופתחה את החדשות "היום תערך ההלוויה של עידולי שנרצח מלפני כמה שבועות. החוקרים עדיין לא יודעים מי הרוצחת או הרוצח אך המקרה מטופל ואני מקווים שהיו תוצאות בקרוב. אלה יום החדשות להערב, לילה טוב" אמר הקריין ונגמרו החדשות "אוקי, נראה לי שהקריין צודק, לילה טוב, אני הולך לישון. צ'ארלי את באה?" שאל אותה ליאו והחזיק לה את היד. הוא כבר היה עייף והוא לא רצה להמשיך לדון על האם מותר או אסור לניק לצאת עם אוליבר "אני באה עוד שניה, אני קודם רוצה לדבר עם ג'ו" "אאה... אוקי לילה טוב ג'ו" "לילה טוב ליאו" ענתה לו ג'ו והוא הלך לישון.
YOU ARE READING
שמונה כוחות
Fantasíaכולם בהו בצ'ארלי אבל לא היה לה אכפת, היא כבר הייתה רגילה לכל המבטים. אחרי הכל לא כל יום רואים את ישות היין ויאנג... שמונה אנשים כל אחד ואחת באים ממקומות עם מסורות וכוחות אחרים אבל מה שמאחד את כולם זה היין ויאנג שלהם וככה זה תמיד יהיה.