Jaemin:
Kurt bakışlarında hayat bulduğuummm
Ömrüğğmm
Bi tanemmmJeno:
Efendim bebeğim😽😽Jaemin:
Ten hyung evde yok
Sizde mi?Jeno:
Evet...
Johnny hyungla öpüşüp duruyorlar 🤦🏻♂️Jaemin:
KWÖLXÖWPXÖWŞKCKEMCLF KIYAMAM SANA
Bizim eve gelsene sen de o zaman😺Jeno:
Yanıma gel biz de öpüşürüz demenin üstü kapalı hâli mi bu😋Jaemin:
Hayır geri zekalı
Uyumaya çalıştım ama olmadı
Bana kitap okumanı istiyorum çok sıkıldımJeno:
He yani öpüşmez miyiz☹️Jaemin:
Jeno geliyor musun gelmiyor musun😡
Gelmiceksen başka bir arkadaşımı çağırırımJeno:
Tamam tamam geliyorumJaemin:
Çabuk ol üşüyorum
Sana sarılmam gereken konular varJeno:
Beş dakikaya ordayım bebeğim😽***
Jeno, Ten ve Johnny'nin sürekli öpüşmelerinden dolayı kaçıp geldiği odasındaki sıcacık yatağından yüzündeki hafif bir tebessümle kalktı. Jaemin onu yanına çağırmıştı ve ilk başta biraz üşense de sevgilisini görmeye deli gibi ihtiyacı olduğunu fark edip reddetmemişti onu.
Bilgisayarını masasının üstüne bırakırken köşede duran kolyesini gördü. Geçen gün Instagram'a attığı fotoğraf ve Jaemin'in yaptığı yorum kelimesi kelimesine dolaştı zihninin içinde.
"Kolyen güzelmiş Lee Jeno. Yüzümün üstünde sallanmasını isterdim."
Giydiği tişört boynunu ve göğsünün bir kısmını açık bırakıyordu. Bu yüzden kolyeyi taktığında bembeyaz teni üstünde parlamaya başlamıştı. Oldukça hoş bir görüntüydü açıkçası.
Jaemin'i fazla bekletmemek adına hemen üstüne bir hırka geçirdi, telefonunu arka cebine attı ve içerde film izlediklerini düşündüğü Hyunglarına "Ben Jaemin'in yanına gidiyorum. Orada kalırım bu gece." diye seslendiğinde dediğini onaylar birkaç mırıldanma geldi içeriden. Onların bu hâline göz devirip evden çıktı Jeno.
Jaemin'in olduğu dairenin ziline basıp kısa bir süre otomatik kapının açılmasını bekledi. Kapının açılma sesini duyduğunda merdivenleri ikişer üçer atlayarak kapının pervazına yaslı, kollarını göğsünde bağlamış bir şekilde bekleyen Jaemin'in yanına gitti. Jeno ona kocaman bir gülümseme ve Jaemin ise o gelir gelmez kocaman bir sarılma sunmuştu sevgilisine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strip that down | nomin.
Fanfiction"Benim için soyun Lee Jeno." texting+story lee jeno x na jaemin