Jaemin:
HYUCK
HYUCK ALLAH KAHRETMESİN HYUCK
UYAN HYUCK AMINA KOYİM HYUCK
HYUCK BEN ÖLDÜM
HYUCK YAŞAMIYOM BEN
HYUCK HYUCK HYUCKHyuck:
HAY BENİM KADAR TAS DUSSUN BASİNA
NE VAR YA NE VAR
GECE GECE NE İSTİYOSUN BENDEN YİNE
İKİ DK UYUTMADİN YAJaemin:
HYUCK NE UYUMASI HYUCK
JENO
BANA
MESAJ
ATTI
AMINA
KOYİM
YARIN
OKULA
BERABER
GİDİCEKMİŞİZHyuck:
E TAMAM NE GUZEL İSTE
BİRAK BENİ GİDİYORUM BENJaemin:
HYUCK GİTME AMCIK MISIN
JENO DİYORUM BANA MESAJ ATTI DİYORUM
BANA JAEM DEDİ AMK
JAEM DEDİ
OFFFFF HYUCK ALLAH KAHRETMESİN HYUCK
ÇOK MUTLUYUM AMK
KAÇ SAATTİR KUDURUYORUM UYUYAMIYORUMHyuck:
Of Jaemin bak cok mutlu oldum senin adina ama
YA SAAT GECENİN 4'U AMK
UYUMAM LAZİM BENİM
GOZ ALTLARİM MORARİRSA MARK BENİ BEGENMEZJaemin:
Hiii öyle bir ihtimal varsa
Jeno da beni beğenmez
HYUCK AMINA KOYİM HYUCK SİKTİR GİT AMK
BEN UYUMAYA GİDİYORUMHyuck:
Sukur allam
Hadi eyvallah aslan parcasi
Guzel giyin yarinJaemin:
TAMAM TAMAM SEN MERAK ETME
İYİ GECELERHyuck:
İyi geceler Jaemin
İyi geceler...------------------------
Jaemin sabah gözlerini açıp bir süre odasının tavanını dik dik izledi. Ancak aklına Jeno ile okula gideceklerinin gelmesi çok da uzun sürmemişti.
Hemen yatağından fırlayıp banyoya koştu Jaemin. Fazlasıyla heyecanlıydı ve bu işini zorlaştırıyordu. Bu yüzden elini yüzünü buz gibi suyla yıkadı ve birkaç saniye aynadan kendisine bakıp "Tamam Jaemin sakin ol. Çocuk seni yemeyecek. Alt tarafı beraber okula gideceksiniz." diye kendini sakinleştirmeye çalıştı. Eh başarabildi mi orası tartışılır.
Banyodan çıkıp tekrardan koşa koşa odasına girdi ve dolabını açıp ne giyebileceğine karar vermeye çalıştı. Birkaç bir şey çıkartıyor, üstüne tutup aynadan bakıyor, memnun kalmayınca da yatağına atıyordu tüm kıyafetlerini.
Yaklaşık on dakika boyunca kıyafetleriyle uğraştıktan sonra en sonunda siyah bir yırtık kot, onun üstüne de V yaka bir tişört ve siyah kot ceketini giymeye karar vermişti. Oldukça memnun kalmıştı görüntüsünden. İlk defa böyle hissediyordu. Özgüveni yerine gelmeye başlıyordu yavaş yavaş.
Ten ise onun uyandığından habersiz bir sürahi suyla odaya girdiğinde Jaemin'i çoktan uyanmış, kıyafetlerini giymiş olduğunu görmeyi beklemiyordu. Hele ki böyle güzel giyinmiş bir Jaemin'i asla beklemiyordu.
Sürahiyi komodinin üstüne bıraktı ve şaşkınca Jaemin'in yanına koştu. Onu kendine çevirip tüm vücudunu süzdü ve "Jaemin 26 yıllık birikimimle sen tamamsın diyorum. NE BU HÂL PEZEVENK DÜŞTÜM. SİYAH ÇOK YAKIŞMIŞ RESMEN." dedi.
"Ya Hyung gerçekten güzel olmuş mu?"
"Evet harika gözüküyorsun. Özellikle V yaka tişörtün seni daha da çekici gösteriyor. AYH BAYILICAM ŞİMDİ İŞTE BENİM KARDEŞİM YA!"
"Of Jeno da beğenir mi acaba? AY BİR DAKİKA SAAT KAÇ GEÇ KALACAĞIM."
"Daha erken geç kalmazsın."
"YA HYUNG BEN JENO İLE GİDECEĞİM OKULA. DÜN BANA MESAJ YAZDI BERABER GİDELİM DEDİ."
"Lan siz ne ara o kadar yakınlaştınız?"
"Ya bilmiyorum ne olduysa dün oldu. Mark ve Hyuck da sevgili oldu. Onlar sevgili olunca biz de yakınlaştık."
"Hain kardeş hiç de anlatmıyorsun."
"Ya vallahi ben bile inanamadım. AY AMA OKULDAN GELEYİM ANLATACAĞIM HER ŞEYİ."
"O zaman ben sana kahvaltı hazırlayayım hemen. Hadi toparla odanı gel."
"Tamam beş dakikaya geliyorum."
Jaemin yatağının üstündeki tüm kıyafetleri bir arada alıp dolabının içine attı. Ten görse onu gebertebilirdi ama Jaemin şu an hiçbir şeyi umursamıyordu. Bir gözü saatte, aklı ise sadece Jeno'daydı.
Yatağını da yaptıktan sonra koşarak mutfağa gitti ve Ten'in onun için hazırladığı sandviçi yiyip dişlerini fırçalayarak son kez aynadan kendisine bakıp saçını düzeltti. Ardından odasından çantasını aldı ve koşarak dışarı çıktı.
İşte ordaydı. Jeno karşı kaldırımda onu bekliyordu. Birbirlerini fark ettiklerinde ise ikisi de şaşkınlıktan ne yapacaklarını bilmiyordu. Evet, Jaemin alışıktı Jeno'yu böyle yakışıklı görmeye ama Jeno ilk defa midesinde bir kasılma, kalbinde sıkışma hissediyordu. Anlık olarak eli ayağı birbirine dolanmıştı bu yüzden.
Birbirlerine doğru yürüyüp selamlaştılar ve okula doğru yürümeye başladılar. Yine yol boyunca hiç durmadan konuşmuşlardı.
Okula geldiklerinde ise okulun boş olduğunu gören Jeno gerçekten şaşırmıştı. Burayı böyle sakin ve sessiz görmeye hiç alışık değildi ama hoşuna gitmişti. Bu yüzden Jaemin'e dönüp "Bence ben hep seninle aynı zamanda gelmeliyim okula. Buradaki sakinlik çok hoşuma gitti." dedi. Jaemin'in içinde bastırmaya çalıştığı çığlıklar oluşurken dışarıya yansıttığı şey sadece ufak bir gülümseme ve "Zevk duyarım." demekti. Eve gidince bu çığlıklarını dışarıya çıkartmayı unutmayacaktı.
Okulun boş, hafif aydınlık koridorlarından geçerek kütüphaneye girdiler. Oldukça sakin, kitap kokularıyla dolu bir ortam vardı ve bir saatliğine bile olsa Jaemin'in Jeno ile bu ortamda tek başına kalacağı düşüncesi tam olarak midesinde fillerin tepinmesine neden oluyordu. Jeno farkında değildi belki ama sabah Jaemin'i gördüğü anda kalbinde oluşan hareketlenmeler hâlâ devam ediyor ve Jeno'nun sürekli olarak gülümsemesine yol açıyordu.
Bir saat boyunca kütüphanede ödev yapmışlar, arada da gülüşüp eğlenmeyi ve Jaemin Jeno'ya fark ettirmeden birkaç fotoğraf çekmeyi ihmal etmemişti. Aralarında olan bacak temasları -ikisi de yırtık kot giymişti ve çıplak dizleri birbirine temas ediyordu- ve Jeno'nun asla bacağını geri çekmemesi Jaemin'in içindeki yangını daha çok körüklemişti o bir saatlik zaman diliminde.
Ve en sonunda ikisi de heyecanlarından dolayı tam anlamıyla bitiremedikleri yarım yamalak ödevleriyle kütüphaneden ayrıldılar ve sınıflarına geçtiler. Jeno her zamanki gibi oldukça sakin davranıyordu çünkü o bile farkında değildi ki heyecanlandığının, içinde neler olup bittiğinin... Jaemin ise Allah ne verdiyse Hyuck'un yanında saydırıp duruyordu. Asla yerinde duramıyordu. Bacaklarının temas etmesi olayını milyon kez anlatıp tekrar tekrar kudurup duruyordu.
Ders başlayınca bir şekilde sakinleşmeyi başarmıştı ama aklına geldikçe sırıtıp duruyordu. Bunu fark eden Bayan Kim geçen gün onu telefonla yakalarkenki sinirini hâlâ üstünden atamamış bir şekilde "Na Jaemin, dersimde sürekli olarak sırıtmaya devam edecek misin yoksa ben seni dışarı atayım mı? Ne dersin?" diye uyarıda buldu Jaemin'e. Jaemin ise ona hiç cevap vermeyerek yüz ifadesini düzeltti ancak Bayan Kim arkasını döner dönmez göz devirip onun taklidini yapmayı ise ihmal etmedi.
Sırıtması ise hoca ne kadar kızarsa kızsın ders boyunca hiç durmamıştı. Çünkü Lee Jeno'dan bahsediyorduk ve inanın bana Jeno'nun Jaemin üzerindeki etkisini anlatmak istesem kelimeler kifayetsiz kalırdı...
························
Nomin'in de benim uzerimdeki etkisi cok fazla. Anlatamam yani😔😩Daima NCT ile kalin guzellikler💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
strip that down | nomin.
Fanfiction"Benim için soyun Lee Jeno." texting+story lee jeno x na jaemin