-Zia-
Késő délután volt már, úgyhogy muszáj volt elindulnom az új munkahelyemre. Pontosan oda kell érnem, csak nem késhetek már az első napomon. A Bár két sarokra volt. Összeszedtem a dolgaimat és elindultam az Édenbe.
Zia vagyok, rúdtáncos 17 évesen kezdtem el bárokban dolgozni. Most 19 évesen is még mindig imádom főleg a tánc miatt.
Gyorsan megérkeztem. A színpad előtt pár kicsit nálam idősebb lány állt.
-Sziasztok!-köszöntem. Egy szőke a harmincas éveiben lévő nő sétált be a hàtsó ajtón.
-Te biztosan, Zia vagy ,az új lány. Én Lídia vagyok a manager.-fordult felém kedvesen. A többi lány is bemutatkozott ,de egyetlen nevet sem sikerült megjegyeznem.
-Gyere velem! Megmutatom a helyet és elmondom az alapokat.-folytatta Lídia.
-Először is van pár fontos szabály:
1.Van a szomszédban egy másik bár, a Pokol. Oda nem mehetsz át.
2. Ha bárki nyomúl vagy tapogat akkor szólj nekem vagy a biztonságiaknak.
3. Van egy fönti rész amit Háremnek hívunk. Ott az exklúzív és VIP vendégek vannak. A 2-es szabály ott is érvényes, bármire nemet mondhatsz.
4. Nem ihatsz alkoholt a műszakod alatt. A szabályokról ennyit. Van még pár plusz dolog. Az öltözőasztalodnál fogsz találni kettő ruhát az egyiket a Hárembe kell majd felvenned a másikat pedig itt lent. Pár nap múlva kapsz még új szetteket. Minden műszak után rendelhetsz bármilyen
ételt amit szeretnél, gyümölcs és víz mindig lesz kint az öltözőben.-Rendben köszönöm szépen!- mondtam és elindultam az öltöző felé.
Egy elég tágas kivilágított helység volt, sminkasztalokkal és kényelmes bőrfotelekkel. Megkerestem a helyemet, egy rózsaszín felső keresztpántokkal és elől keresztpántos bugyi másik pedig egy oldalt kivágott sötétlila body.
Az asztalom mellé egy fekete szürke selyemköntös volt felakasztva, a hátulján ezüst betűkkel " Angel" volt írva.
Aztàn egy korombeli lány jelent meg mellettem azt hiszem Karának hívják.- Szia, Zia igaz?-kérdezte.
-Igen, Zia.
-Hogy tetszik eddig a hely? Hány éves vagy? Nagyon fiatalnak tünsz!
- Nagyon tetszik! Sok helyen dolgoztam már, de ehhez nem vagyok hozzászokva. Más helyeken ennyire nem figyelnek a lányokra. Egyébként 19 vagyok.
- Ez igaz, Lídia és a főnök nagyon figyel rànk. Elég biztonságos is. Már lassan 3 éve dolgozom itt most 23 vagyok.
- A ruhák is nagyon szépek elég jó ízlésük van, de nem nagyon értem, hogy miért van "Angel" írva a köntösre.
- Azért mert a főnök az angyalinak szólít minket.- erre furán néztem.
- Jaj nem úgy, nem fekszünk le vele meg semmi csak kedvességből mondja. Jó fej majd meglátod.-mondta mosolyogva.
- A Háremben amúgy mit szoktatok csinálni?
- A Hárembe mindig a főnök hív fel minket. Igazából csak beszélgetünk eszünk meg ilyenek. Most viszont öltöznöd kéne,lassan kezdünk. Bármelyik ruhát felveheted mert még nem kaptad meg a Háremes szettet.
YOU ARE READING
Pokoli vágyak
RomanceII. Szadizmus és Mazochizmus (S&M) -Vigyázz baba, mit ejtesz ki azon a szép szádon!-mondta és a falhoz szorított. -Eressz el! Nekem senki sem parancsolgat!-ordítottam az arcába. -Úgy látszik nem voltam elég világos, kislány. Lehet, hogy nem vagy az...