-Zia-
Korábban keltem mint Rae. Ezért gyorsan fürödni mentem, a tükörbe nézve rápillantottam a hajamra elég fakó volt a színe ugyanis már régen festettem. Ráférne egy kis frissítés vagy festés. Majd elkérem Lisa telefonszámát Raetől és bejelentkezek a szalonjába jövőhétre. Összepakoltam majd lementem a konyhába. Bria, Elena és Camilla már lent reggeliztek.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-Jó reggelt, drágám!-köszönt Elena és elém tett egy kávét és egy tál tiramisut.
-Meg akartam kérdezni ,hogy titeket zavar-e, hogy Rae egy lánnyal van?-kérdeztem félénken mert már ez a kérdés jó ideje foglalkoztatott.
-Egyáltalán nem Elenával mi mindig tudtuk ,hogy Rae a lányokat szereti és leszbikus. Eddig egyetlen egy lányt sem hozott el ide és mi nagyon örültünk ,hogy jössz. Ezt a kapcsolatot tényleg nagyon komolyan gondolja.-válaszolt Bria.
-Zia te illesz Raehez. Kiegészítitek egymást.-szólt közbe Cami is.
- Mi lesz a mai programotok? Rae tegnap nem említette ,hogy pontosan hova mentek.-kérdezte Elena érdeklődve.
-Pizába elvileg. Megnézni a ferdetornyot plusz még egy kis városnézés aztán megyünk vissza Londonba.
-Jól hangzik! Piza gyönyörű!
- Jó reggelt! Miről van szó?- Kérdezte a barátnőm belépve a konyhába. Mögém lépett és megpuszilta a homlokomat. Eldöntöttem, hogy ma biztosan tesztelem a dominanciáját. Nekem biztosan nem tud parancsolni még akkor sem ha azt hiszi. Egy színes ing volt rajta rózsákkal és egy fekete farmerrel, nagyon tetszett, megszoktam ,hogy álltalában ingeket hord.
-Csak Pizáról beszélgettünk.-válaszoltam.
-Értem. Megnéztem az útvonalat és 9 körül mindenképpen el kell majd indulnunk.
-Nekünk már most el kell mennünk sajnos.- Szólalt meg Bria felállva az asztalról Cami is felállt a székéről. Megölelte Elenát engem és Raet is.
-Vigyázz magadra Angyalka!-mondta Rae felemelve Camit egy ölelésbe. Elköszöntek és kisétáltak az autójukhoz.
-Szerintem mi is kezdjünk el kipakolni Baba!
-Rendben én már lehoztam a cuccaimat.
-Ilyen gyorsan összepakoltál édesem? Ugye nem ezért keltél fel korábban. Tudod nem sietünk sehova.
-Igen tudom, csak felkeltem és gondoltam ,hogy akkor már elkezdek pakolni.- Gyorsan bepakoltunk a kocsiba és elköszöntünk Elenától majd elindultunk.
-Bébike most 3 és fél órát fogunk utazni. Beszélgethetünk vagy aludhatsz.- Közölte a barátnőm és a combomra tette az egyik kezét. Megsimogatta a belső combomat, ez a legérzékenyebb pontom és ő ezt jól tudta, direkt csinálta. Na nem baj majd én is játszom vele.
-Pizából még mennyi idő lesz Londonba érni?
-4-5 óra szerintem a forgalomtól függően.
- Akartam kérdezni ,hogy megvan-e neked Lisa telefonszáma. Szeretnék bejelentkezni hozzá mert a már régóta kell egy kis frissítő változás a hajamnak.
-Persze. itt a telefonom nyugodtan hívd fel biztos örülni fog. Majd én is bejelentkezem valamikorra kezd lenőni ez a sötétkék festék.- odanyújtotta a telefonját. Elvettem a kezéből és tárcsáztam Lisa számát.
- Ahh na végre Rae. Már olyan rég beszéltünk. -kezdte a telefonba Lisa.
- Szia Lisa! Zia vagyok most Rae telefonjáról hívlak.
-Szia Zia!
- Azét hívtalak mert a hajamnak nem ártana egy kis frissítés és szeretnék elmenni hozzád.
- Szuper. Van elképzelésed ,hogy mit szeretnél?
- Nem nagyon. Igazából nem tudom mi állna jól. Reméltem, hogy neked biztosan lesz egy jó ötleted.
-Igen van egy pár az biztos. Ha a holnap neked megfelel akkor 10-re van még egy szabad helyem.
- Köszönöm akkor holnapra bemegyek.
-Szia. Holnap várlak!-köszönt el derűsen.
Gyorsan elrepült az idő a GPS már azt mutatta ,hogy 7 perc múlva megérkezünk a belvárosba. Rae a kormányon pihentette a kezeit és lazán vezetett. Tele volt gyűrűkkel, mindkettőn 3-3 azon gondolkoztam ,hogy milyen csinos nyaklánc lehetne belőlük a nyakam körül persze a kezeivel együtt.
-Valóban? Így gondoltad?- kérdezte rászorítva a bal kezét nyakamra amikor megálltunk. Nekem csak ekkor esett le ,hogy az előbb hangosan gondolkodtam. Na de sebaj.-Igen, még kellemes is.-erre még kicsit jobban megszorította. Nehezebben kaptam levegőt de még így is élvezetes volt.
-Olyan rossz vagy, édesem.-hajolt közelebb hozzám a fülembe suttogva a szavakat.-Rossz vagyok hát rosszalkodom. Nem igaz?-kérdeztem egy huncut vigyorral.
-Ennyire szeretnél játszani? Mi lenne hogyha itt helyben az utcán csinálnék veled rossz dolgokat. Azt akarod?
-Azt úgysem mernéd.-provokáltam.
Amint kiszálltunk az autóból a hátamat a kocsinak nyomta és szenvedélyesen megcsókolt. Telhetetlen voltam csak úgy faltam az ajkait. Nagyon élveztem imádtam a csókjait mindenhol, a nyakamon a számon és a testem minden porcikája beleborzongott az érzésbe.
Hirtelen megszakította a csókot és elengedte a nyakam. Mielőtt elmehettem volna megfordított és egy erőset rácsapott a fenekemre.-Vége a bulinak, szívem. Megyünk város nézni.-Összefontuk a kezeinket és elindultunk az utcán. Hosszas sétálgatás után végre megérkeztünk a ferdetoronyhoz. Soha sem gondoltam ,hogy romantikus vagyok inkább erotikus és kissé perverz.
-Mi jár a fejedben hercegnő?-kérdezte Rae rám pillantva.
-Csak azon gondolkozom, hogy mennyire vagyok romantikus típus. Mert ez a közös kézen fogva sétálgatás tetszik, olyan kellemes.
-Szerintem is jó alapból én sem mondanám magamat romantikus típusnak de veled nagyon jó. Szeretlek Baba.
-Én is szeretlek Rae. -mondtam a vállára hajtva a fejemet. Ez volt az első alkalom amikor kimondtuk egymásnak ,hogy szeretjük a másikat. Már majdnem négy hónapja vagyunk együtt és én nem dobálózom könnyen a szeretlek szóval és szerintem Rae sem. Tovább sétálgattunk, készítettünk pár képet is a ferde toronnyal és megnéztünk egy templomot is. A fejünk fölött lassan gyűlni kezdtek a sötét esőfelhők. Tudtuk ,hogy most már tényleg le fog szakadni az ég. Hírtelen csepegni kezdett az eső elég gyorsan beindult és szakadni kezdett egy pár percen belül.
-Rae-
Amint zuhogni kezdett Zia vállára terítettem a farmer ingemet, a ruhái miatt pár perc alatt megázott volna. Futva indultunk el egy közeli kis kávézóhoz. Beszéltem a pincérrel és kaptunk is egy kényelmes, asztalt a sarokban. Leültünk egymás mellé. Kértünk egy egy kávét és két canellonit. Üldögéltünk és beszélgettünk, közben minden elfogyott, de az eső még mindig zuhogott. Ránéztem az órámra ,hogy tudjam mikor kell elindulnunk Londonba. Elmúlt négy óra lassan muszáj volt elindulnunk.
-Baba, mennünk kéne mert nagyon későn fogunk hazaérni.
-Oké. A kocsi nagyon messze van?
-Nem annyira messze ,de kell sétálni. Ha szeretnéd akkor elmegyek a kocsiért és visszajövök. akkor nem ázol meg annyira.
- Nem inkább megyek veled.-jelentette ki. Intettem a pincérnek és fizettem, felálltunk és elsétáltunk a kocsiig ami szerencsére nem volt túl messze. Zia haja egy picit vizes lett meg az enyém is ,de majd úgyis megszárad az úton.
Zia konkrétan végig aludt az úton. Megálltunk kétszer tankolni mert muszáj volt kávéznom annak érdekében, hogy ébren maradjak. Végül hozzám mentünk és ott aludtunk.
ČTEŠ
Pokoli vágyak
RomanceII. Szadizmus és Mazochizmus (S&M) -Vigyázz baba, mit ejtesz ki azon a szép szádon!-mondta és a falhoz szorított. -Eressz el! Nekem senki sem parancsolgat!-ordítottam az arcába. -Úgy látszik nem voltam elég világos, kislány. Lehet, hogy nem vagy az...