19

426 13 6
                                    

-Rae

Délután szerencsére a tervezettnél korábban végeztem. Több mint három napja már csak a parti szervezésén dolgozom, ezért nyitva sem vagyunk a héten. Ez egy nagyszabású esemény és semmiképp sem szeretnék csalódást okozni a vendégeimnek főleg, hogy Elias és a volt mestere Andrew is részt vesz, ami óriási szó hiszen őket több ország kis BDSM közösségei ismerik. Ezzel be is vonzzák nekem a külföldieket, ami mindig jót tesz. A londoni közösség is így frissül fel és nem csak a szokásos fétis partikon résztvevő csapat gyűlik össze.

Miután kettő környékén végleg letettem mára a munkát a barátnőmért mentem a cirkuszhoz. Nem tud róla, hogy megyek, meglepni készülöm. Az elmúlt egy hétben nagyon keményen edzett, mivel holnap lesz az előadás, ahol saját színpadi számot kapott. Ma van a főpróba ezért szeretném egy kicsit meglesni miként dolgozik. Az üres előtérben két recepciós megkérdezte, hogy merre tartok. Amint megtudták, hogy mint szeretnék kedvesen eligazítottak a porond irányába. Először kiválasztottam az egyik felső sorban egy üres helyet majd leültem. Még senki nem volt kint egy férfin és egy nőn kívül, ő lehet a barátnőm volt, de innen a távolból képtelen voltam ezt pontosan megállapítani. Pillanatokon belül a lány megfogta a felette lógó kötelet és picit megrántotta majd lazán felmászott rá. A mozgásából ítélve biztosan Zia volt. Felálltam, és közelebb mentem ahogy néztem, hasonló érzés kerített hatalmába, mint amikor először láttam táncolni csak most minimum 25 méterrel a föld felett volt. Gyönyörűen festett a levegőben. Aztán kissé megijedtem amikor alatta a fiatal férfi meggyújtotta a talajon levő folyadékot, ami olaj lehetett. Azonnal lángra lobbant és hamarosan már a kötél is javában égett. Zia viszont ügyes volt, látszólag nem félt a tűztől, holott a lángok teljesen igazaik voltak. Pár perc alatt elapadt a tűz a barátnőm pedig újból a porond talaján sétált. Fogalmam sem volt, hogy észrevette-e, hogy itt vagyok és őt csodálom lassan 15 perce. Lazán lefutottam a lépcsőn egyenesen hozzá.

-Menj haza Zia, pihenj egy kicsit. -kiáltott neki vissza a srác aki gondolom a trénere.

-Rendben. -felelte a lány majd szenvedélyesen megcsókolt amint magamhoz húztam a derekánál fogva.

-Nem is, mondtad, hogy jössz Rae. -jegyezte meg boldogan kicsit meglepetten.

-Őszintén szólva nem is így terveztem, de mindenképp látni akartalak.

-Hogy tetszettem? -kérdezte az övem csatjánál megragadva a testem. Épp annyira vágyhatott rám, mint én ő rá, így minél hamarabb vissza kell érnünk hozzám.

-Összeszedem a cuccaimat és mehetünk. -mondta végig simítva vállamon aztán elvált tőlem. Én addig kimentem az autómhoz és ott vártam. Tíz- húsz percen belül zihálva szállt be mellém. Immár, egy trikó és farmer volt rajta az előbbi színpompás jelmez helyett. A vállán volt még egy pár csepp víz, ami valószínűleg a zuhanyzásból maradhatott ott. Csodásan ültek meg a cseppek a finom karamellszínű bőrén. Nem, koncentrálhattam hosszan ezekre hiszen egy sokkal, de sokkal nagyobb cél lebegett a lelki szemeim előtt. Ugyanis az az ötletem támadt, hogy ma először játszhatnánk az én otthoni szobámban. Jobban átgondolva nem is tudom miért nem voltunk még ott eddig. Az autóúton Zia meg sem szólalt, hanem csukott szemmel pihent mellettem, a fejét az ablaknak támasztva.

-Fáradt vagy bébi? -kérdeztem megsimogatva a combját amint beálltam a garázsom elé és leállítottam a motort.

-Attól függ, mihez? -reagált egy kérdéssel elmosolyodva.

-Egy kis játékra gondoltam ma. Megmozgattad a fantáziám, tudod én is szívesen lelógatnálak a szexszobám plafonjáról. Szerintem tetszene... -ajánlgattam visszafogottan flörtölve.

Pokoli vágyakWhere stories live. Discover now