5.

122 9 0
                                    

A sétáló utca gyönyörű volt. De komolyan, a fényfüzérek, a szökőkutak... Minden. Mi viszonylag közel lakunk az utcához, nem kellett sokat sétálni, de én végig Petra mellett maradtam, és igyekeztem elkerülni Zozót. Nincs szükségem még egy vitára. A sétálón szereztünk magunknak kaját (gyros), meg csináltunk egy rakat képet, Zozo ugye videózott, mi meg Imivel azt tárgyaltuk, hogy több szósz kellett volna a gyrosra. Igen, fontos témákat feszegettünk. Mikor mind az öten végeztünk a kajálással, úgy döntöttünk, hogy beültünk gyorsan egy bárba. Mindenki rendelt magának alkoholmentes koktélt, és koccintottunk egyet az ittlétünkre. Én Petra és Imi között ülve nevettem kábé mindenen, ugyanis a három fiú hozta a formáját, Petrával dőltünk a röhögéstől. Már épp indulni készültünk, mikor belépett a bár ajtaján egy kisebb, négyfős társaság, és azonnal kiszúrtak minket maguknak. A társaság egy lányból és három fiúból állt, és akaratlanul is megsajnáltam a csajt. Három fiúval azért nem egyszerű, én már csak tudom. A lány, akinek gyönyörű vörös haja volt, egy szempillantás alatt mellettünk termett.

-Sziasztok, Bogi vagyok - köszönt, mire mind bemutatkoztunk, ők pedig leültek közénk.

Bogi egy pillanat alatt megtalálta velem és Petrával a közös hangot, szinte azonnal beszélgetni kezdtünk, és ahogy láttam, a fiúknál sem volt gond. Ádám, aki ugyanolyan vörös hajú volt, mint Bogi, Patrikkal beszélgetett, Zsolti és Geri pedig Zozóval és Imivel hülyéskedtek.

-És Zozo, te mióta videózol? - kérdezte Bogi megpróbálva bevonni a fiúkat a beszélgetésbe. A "videózás" szóra a további 3 fiú is felkapta a fejét, Imi pedig beletörődött, hogy valószínűleg egy ideig nem mondhat új poént.

-Régóta - felelte Zozo szűkszavúan, majd beleivott a maradék koktéljába, közben pedig egy pillantást sem vetett Bogira.

-És ki a kamerásod?- érdeklődött tovább Bogi, mit sem törődve azzal, hogy Zozo rá sem néz.

-Mikor ki - felelte Zozo, majd vissza rakta az asztalra a poharát. - De általában Patrik és Flo - közölte, majd egy gyors pillantást vetett rám, de aztán tovább is kapta a tekintetét, mire csak a szememet forgattam. Pf.

-A Flo az Flóra, igaz? - kérdezte Geri, akinek szőke haja és baromi szép sötétkék szeme volt. Hogy létezhet ilyen szép sötétkék szem?

-Igen - feleltem Zozóval egyszerre. A szemem sarkából érzékeltem, hogy rám néz, ugyanis amikor valamit egyszerre mondunk, akkor mindig pacsizunk, de most csak azért is Gerire fókuszáltam, aki szintén engem nézett. Találkozott a tekintetünk, de most nem kaptam el a szememet, mert tudom, hogy ez nem tetszik Zozónak. Mármint ha nem rá figyel valaki. Hah, ezt neked Kempf Zozo.

Az este további részében hol Gerivel, hol Bogival és Petrával beszélgettem, és igyekeztem nem figyelni az engem bámuló Zozóra. Tudtam, hogy zavarja valami, de élveztem, hogy szívathatom. Nehogy már csak ő szívhassa a véremet! Éjfél után végre rávettük magunkat, hogy elinduljunk vissza a házba, úgyhogy elbúcsúztunk Bogiéktól, és elindultunk két külön irányba. Már mindenki hulla fáradt volt, köztük én is, úgyhogy hisztiztem egy sort, hogy Imi vegyen fel a hátára, de persze ő nem akart, úgyhogy minden egómat félre téve kiskutya szemekkel Zozóra néztem, mire csodálkozva megrázta a fejét.

-Légysziiii - pislogtam rá könyörgően.

-Jólvan, de csak azért, mert aludnod kell, mert ha nem alszol, nyűgös leszel, és a nyűgös Flóra... A nyűgös Flóra olyan, mint az átlagos, te jó ég, gyeremár - hadarta, mire fáradtan, de vigyorogva felugrottam a hátára, és igyekeztem nem megfojtani. Ingyen fuvar, köszönjük. A kis házhoz vissza érve elköszöntünk Patriktól és Petrától, majd Imivel (aki szokatlanul csendes volt) és Zozóval felsiettem a lépcsőn, majd egy gyors 'jóéjt' pacsi után bezárkóztunk a szobánkba. Gyorsan átöltöztem pizsibe, majd amint bedőltem az ágyba, el is aludtam. Azért ez tartalmas első nap volt.



Cseppet sem átlagos nyaralás // Kempf ZozoWhere stories live. Discover now