Jungkook karşısındaki sosyete kadının nasıl bir ev istediğini anlamaya çalışıyordu. Kadın sürekli yeni ve zor fikirler sunup, mimarı zor durumda bırakmak kendisi için avantajlıydı. Belki bıkıp hava almak ister o sırada kadında istediği gibi ofis odasını arayıp Jungkook'un sevgilisi hakkında bir şeyler bulabilirdi."Yatak odamın tavanına kocaman bir ayna istiyorum bay Jeon bu mümkün mü?"
Jungkook derin bir nefes alıp "Evet" dedi "Mümkün ama pahalıya patlayacak tüm bu istekleriniz"
"Para hiç sorun değil" zengin kadın uzun sarı saçlarını savurup bacak bacak üstüne attı "Oldukça param var, hayalimdeki evi istiyorum bunun için her ne gerekirse yapın
lütfen""Tabi siz nasıl isterseniz" Jungkook ayaklandı "Benimle çalışan arkadaşım yardımcı olur size"
Kadın şaşkınla Jungkook'a baktı "Hayır hayır ben sizi istiyorum, kimsenin evimi tasarlamasını istemiyorum, yalnızca size güveniyorum Mimar Jeon"
"Yeji gayet iyi bir yardımcıdır, onun zevkine güvenin"
"Kesinlikle hayır" kadın kesin bir dille reddettiğinde Jungkook tekrar koltuğuna oturdu. Defterine aldığı notları gözden geçirdikten sonra telefonun baktı.
Taehyung'tan beş cevapsız arama geldiğini görünce tedirginleşti.O sırada kadın tekrar konuştu. "Hayır tavan aynasından vazgeçtim" elini çenesine yerleştirip düşünür gibi yaptı.
"Tavanı gökyüzü gibi istiyorum, gece yatağa uzanınca sanki mavi gökyüzüne bakıyor gibi hissetmek istiyorum"
Jungkook kadının değişik ve sürekli değişen fikirleri karşısında daha fazla dayanamadı. "Bence siz biraz düşünün, ne isteceyeceğinize karar verin. Benim bir telefon görüşmesi yapmam lazım" telefonunu alan Jungkook ayaklandı.
"Tamam siz görüşmenizi yapın, bende yeni fikirler düşüneceğim"
Jungkook o kadar bıkmıştı ki kadının bitmek bilmeyen isteklerinden, hemen kendini dışarı attı odadan.
Jungkook çıktıktan hemen sonra kadın arkasından koşup kiminle konuştuğuna kulak astı. Fakat hiç bir şey duymadığını anlayınca masaya doğru gitti. Jungkook'un not aldığı defteri karıştırıp bir şeyler bulmaya çalıştı fakat, görüşmelerden, notlardan başka bir şey bulamadı. O kadar dikkatsiz bakmıştı ki o defterde Taehyung'un adının olduğunu gördü fakat umursamadı.
Not şu şekildeydi. Cuma günü saat 19:30'da Taehyung'a sürpriz yap
"Taehyung sanırım Hyemin'in kardeşi" diye söylendi kadın. Umursamayıp başka şeyler aradı. Çekmeceleri denediğinde dosya ve kağıtlardan başka bir şey yoktu. Son çekmeyece baktığında orda bir kutu buldu. Kutuyu açtığında içindeki gerçek inci küpeler dikkatini çekti.
"Bunlar Hyemin için mi yoksa sevgilin için mi" kutu yanında bir ev anahtarı gördü. Oldukça dikkatini çeken bu şeyleri hemen Hyemin'e söylemeliydi. Daha fazla orda durmayıp tekrar yerine geçip oturtu.
Fakat Lee Jia'nin daha çok dikkatini çeken, şey hiç bir şekilde açılmayan bir dolap.
Hemen sonra Jungkook içeri geldiğinde kadın ayaklanıp çantasını ve telefonu aldı.
"Bay Jeon sanırım benim biraz düşünmem lazım karar veremiyorum ne istediğime"
Jungkook oldukça sevindi, kafın sabahtan beri Jungkook'a nefes aldırmamıştı. "Oh tabi ki bayan Lee siz düşünün kafanızda netleştirin daha sonra görüşelim"
"Anladım. O zaman görüşürüz" kadın gittikten sonra Jungkook rahat bir nefes alıp koltuğuna yaslandı. Az önce Taehyung'la konuşup cuma günü buluşacaklarını söylediği için mutluydu. Sonunda sevgilisinin gönlünü alacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire | taekook
FanfictionTaehyung ablasının sevgilisine aşık oldu. 05122021 21062022