Taehyung ve ailesi her çarşamba günleri olduğu gibi yine yemek masasında toplanmış sakin bir şekilde yemeklerini yiyorlardı. Ortamdaki gerginlik fazlaydı. Taehyung bir ablası birde anne babasına baktı.Neden bu kadar sessizler?
"Kızım, Jungkook'la ne zaman ev bakmaya gideceksiniz, düğüne çok az bir zaman kaldı"
Bayan Kim konuştuğunda tüm gözler onu buldu. Hyemin, Taehyung hariç kimseye söylememişti Jungkook'la ayrıldıklarını. Zor durumda kız afalladı. Kimsenin ayrıldıklarını bilmesini istemiyordu. Çünkü her ne olursa olsun Jungkook'u geri kazanacaktı.
"Biz aramızda konuşup hal ediyoruz anne, bir sorun yok"
Taehyung ablasının oyuncuğulu karşısında gülmeden edemedi. Burdan bakınca ablasının psikolojisinin gayette iyi olduğunu görüyordu. Yoksa Jungkook kendisine yalan mı söylüyordu.
"Öyle mi, tamam o zaman sorun yok"
"Öyle anne" dedi Hyemin. Daha sonra gözleri Taehyung'u buldu "Sevgili küçük kardeşimin bir sevgilisi varmış biliyor musuz?" dedi Hyemin anne ve babasına bakarak.
Taehyung bir anda şaşırdı. Neden şimdi böyle bir şey söyledi ki. Son zamanlarda kendisine karşı davranışları garipti. Eskisi gibi içten bakmıyordu Taehyung'a.
"Öyle mi?" dedi babası oğluna bakarken. Bay Kim ve Hyemin her zaman desteklemişti oğlunu. Onun eşcinsel olduğunu biliyorlardı. Fakat annesi hala kabullenemiyordu durumu.
"Aman lütfen olmasın" bayan Kim gözlerini devirerek konuştuğunda eşinin sert bakışlarına maruz kaldı.
"Elbette olacak, Taehyung'un mutluluğu benim için çok önemli" dedi bay Kim. Daha sonra devam etti "Kim bu çocuk"
Taehyung öylece ailesine bakıyordu sadece. Çalışmadığı yerden gelmişti soru. Korkuyordu, ablasından böyle bir şey beklemiyordu.
"Sanırım Jimin'miş" dedi Hyemin gülerek.
"Ne! Hayır o benim kardeşim gibi"
"O zaman tanıştır bizi şu gizemli adamla"
Taehyung derin bir nefes aldı. Önce annesine baktı hala iğrenç gözle bakıyordu. Babasına baktığında mutluydu adam. Son olarak ablasında baktığında gözlerini dikmişti üzerine cevap bekliyordu.
"T-tamam, hafta sonu sizinle tanıştırırım onu"
Hyemin gülerek başını salladıktan sonra masadaki bardak'a uzandı. Taehyung'un gözleri refleks olarak eline kaydığında kızın tişört altından jilet çiziklerini gördü. Gözleri kocaman oldu, ansızın dudakları arasından "Abla!" Kaçtı.
Heymin gözleri Taehyung bulduğunu da nereye baktığını gördü, bu sefer gözleri kendi ellerine kaydığında kız aceleyle bardağı bıraktı ve masadan kalktı.
"Ben doydum afiyet olsun" diyerek yukarı çıktı.
Ardından Taehyung'tan izin alıp kalktığında ablasının arkasından gitti. Odası önüne geldiğinde kapıyı iki kez tıklattı. "Abla?"
"Müsait değilim, sonra konuşalım Taehyung"
"Abla gördüm, lütfen gelmeme izin ver. Konuşmak istiyorum seninle"
Hyemin'den cevap gelmediğini duyan Taehyung "Geliyorum" dedikten sonra kapıyı yavaşlıkla açtı. Ablasını yatakta oturur halde görünce hemen yanına gidip oturdu.
"Abla neden bunu yapıyorsun kendine"
"Ne yapıyormuşum?"
Taehyung gözleri ablasının eline kaydı. Artık emindi ablasının sorunları vardı, Jungkook doğru söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Desire | taekook
FanfictionTaehyung ablasının sevgilisine aşık oldu. 05122021 21062022