31|Senin İçin Endişeleniyoruz

2.4K 180 43
                                    


Bir hafta sonra

Aradan geçen bir haftada Taehyung ruh gibiydi. Evde kalamadığı Jimin'e geldi. Olaydan sonra Jungkook'un kaç kez aramasına ve sayısız mesajlar atmasına rağmen dönmedi ona. Evine kadar gitmiş fakat bulamamıştı Taehyung'u. Jungkook, Jimin'in ev adresini bilmediği için gelemiyordu ona.

Taehyung, Jimin'in yatağına uzanırken Jungkook'la çekindiği bir fotoğrafa bakıyordu. O gün çok eğlenmişlerdi. Gözünden düşen yaşlar yastığı her geçen dakika daha çok ıslatırken ağlamaya devam etti.

"Kalbim çok acıyor bu normal mı?" dedi resimdeki Jungkook'un okşarken. "Seni çok özledim"

Yaşadığı şey çok ağır gelmişti. Ablasına ihanet etmiş, Jungkook'la pişmanlık duymadan sevişmişti. Ablasının o gün gizli evlerine geldiği günü ve yüz ifadesini hiç unutmuyordu. En çok canını yakan şey Hyemin'in o sözüydü.

"Ruhumu boğdun Taehyung, nefes alamıyorum"

O cümle aklında geldikçe kendinden nefret ediyordu. Jungkook'la aşk yaşadığı için pişman değildi. Ablası, Jeongguk'u sevmediğini kendi ağzıyla söyledi. Biraz olsa da rahatlıyordu böyle bakınca.

"Taehyung" büyük gürültüyle içeri giren Jimin, yanında Hoseok'u getirmişti. Arkadaşlarını yatakta ağlayan bir şekilde gören Jimin ve Hoseok hemen yanına gittiler.

"Bebeğim lütfen ağlama artık, gözlerin kıpkırmızı oldu" Jimin, yatakta uzanan beden üzerine eğilip yüzünü boynuna gömdü. "Senin için endişeleniyorum"

"Jimin haklı Taehyunv, bunu kendine yapma artık" Hoseok, Taehyung'un elinden düşürmediği fotoğrafı çekip aldı elinden. Taehyung bir hışımla kalktığında resimini geri aldı. "Ondan kalan sadece bu kağıt parçası, lütfen bunu çok görmeyin bana"

"Bu kağıt parçası seni daha çok yaralıyor ama" Jimin ciddi anlamda söylendiğinde, Taehyung'un dudaklarından bir hıçkırık koptu. Tüm duygular aynı anda yaşıyordu. Pişmanlık, suçluluk, üzgünlük, aşık ve özlemiş. Ve çözemediği bir sürü duygu.

"Taehyung.. sen hatalıydın kabul et bebeğim. Bunu seni üzmek için söylemiyorum ama eninde sonunda böyle olacaktı. Olacakları düşünmeden bir yola girdiğiniz ve şimdi o yol sizi çıkmaza sürükledi. Seni başka bir yola savurdu. Onu başka bir yola"

Hoseok'un söylediklerinde haklı olduğunu düşündü Taehyung. Fakat kalbine engel olamadı. O kadar güzel seviyordu ki Jungkook'un, ablasının onu hak etmediğini düşünüyordu. Hala öyle düşünüyor, ablası Jungkook'u hak etmiyordu.

Esmer adam elini kalbine götürdü "Ondan uzak kalmayı denedim fakat tam burası" dedi kalbine baskı yaparken "Tam burası öyle bir acıyordu ki. Bu acıyı size tarif edemem" gözyaşlarını sildikten sonra gözleri tekrar fotoğrafa kaydı. "Ona onu istemediğimi söyledim fakat ısrar etti, ablam hakkındaki konuştukları beni Jungkook'a itti. Eğer ablamın gerçekten Jungkook'u sevdiğine inansaydı asla Jungkook'la birlikte olmazdım"

Taehyung, ablasının yaptıkları iki en yakın arkadaşına anlatmıştı. Jimin ve Hoseok'tan şimdiye kadar hiç bir şey saklamamıştı. Sadece Jungkook'un yaptığı yasadışı işleri anlatamadı. İkili Taehyung'a hak verdi bu konuda.

"Ablan gerçekten psikopat, nasıl Jungkook'u eski ölen sevgilisine benzediği için yanında istiyor. Bu iğrenç. Jungkook kötü hissediyor olmalı"

Jimin sinirle söylediğinde, Hoseok'ta katıldı ona. "Kusura bakma ama Jungkook aptal nasıl hala ablanın yanında kalabiliyor?" dedi Hoseok.

Hoseok ve Jimin'in, Jungkook'un eskiden yaptığı yasadışı işlerden haberleri olmadıkları için Jungkook'un da suçladılar.

Desire | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin