38|Kendimi Affettireceğim

2.6K 180 27
                                    



"J-Jungkook!"

Jungkook güldü. Ona ne kadar öfkeli ve kırgın olsada Taehyung'un yüzünü gördüğü an yumuşadı.

"Benden kaçamazsın"

Taehyung yerinde donup kaldı. Jungkook ne zaman gelmişti, nasıl bulmuştu burayı anlayamadı. Birden onu karşısında görünce tüm bedenini garip bir dalga bastı. Hem heyecanlı hemde tedirgindi. Jungkook'tan sadece zaman istemişti tüm olanları unutmak için fakat Jungkook bu süreyi ve izni ona tanımadı. Çünkü ikisinin beraber birlikte iyi olacaklarına inanıyordu.

"Sen?"

"Evet ben Taehyung! Benden kaçabileceğini mi sandın?"

Taehyung cevap veremedi. Aeri ise olanları garip bir şekilde izliyordu. İkisinin arasında kesin bir şeyler olduğunu anladı genç kız. Zaten anlamamak aptallık olurdu. Taehyung'u farklı gördü, o adamı görünce kızardı ve haraketlerinin değiştiğini gördü Aeri.

"Oppa, şu kaslı ve ultra yakışıklı oppa sevgilin mi?"

Taehyung şaşkınla genç kıza döndü. "Ne? Hayır.. yani evet.. Of. Aeri sen biraz yürü ben sana yetiştirim"

Aeri bir tanımadığı adama birde Taehyung bakıp güldü. "Tamam ama gece bana anlatacaksın" dedikten sonra gülüp uzaklaştı.

Taehyung derin bir nefes alıp Jungkook'a döndüğünde onu ne kadar özlediğini anladı. Sarılmak ve öpmek istiyordu ama yapamıyordu. Bir şey engel oluyordu.

"Bir şey demeyecek misin Taehyung? Senin için buraya kadae geldim, her zaman yanında olacağına söz verdim daha yapmam gerek bilmiyorum, eğer sen biliyorsan söyle yaparım"

Taehyung bir an sessiz kaldı. Şu an ne diyeceğini bilemiyordu. Jungkook'u üzmek istemiyordu, onu en son isteyeceği şey bile değildi.

Jungkook'un bu kadar çabalaması ve asla pes etmemesi ile Taehyung'un kaçışları ölümüme kapışırdı.

"Ben.. Jungkook bilmiyorum benim sadece biraz zamana ihtiyacım vardı. Seni çok seviyorum bunu hiç aklından çıkarma ama annenin sö-"

"Annemi düşünme, söylediklerinin bir gram bile önemi yoktu"

Taehyung etrafına bakındı. Sokak ortasında konuşulacak şeyler değildi bunlar. Aeri ise uzaktan onları izleyip neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Jungkook böyle olmaz, sakin bir yerde oturup konuşmamız lazım"

"Tamam o zaman gidelim"

"Şimdi olmaz. Aeri'yle beraber üniversiteye kayıt için gideceğiz. Akşam buluşup konuşsak daha iyi"

Jungkook, Taehyung'u fazla sıkmak istemiyordu o yüzden kabul etti. "Tamam o halde o zaman bende bir ev bulayım. Sonuçta sen üniversiteyi burda tamamlayacaksın. Üç yıl burdayız bir eve ihtiyacımız olacak" dedi Jungkook gülerek.

"İhtiyacımız değil ihtiyacın olacak. Ben yurtta kalacağım veya kendi evime çıkacağım artık, neyse bunları sonra konuşuruz. Konuşacağımız yeri konum olarak atarım sana görüşürüz"

Desire | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin