Rozpálené rty byly na Severusově hrdle, putovaly přes rameno a hruď, než zachytily jeho vlastní. Ten muž chutnal jako slunce a svit hvězd v jednom – jasný a svůdný. Jejich těla se pevně tiskla k sobě, jak mu mozolnaté prsty klouzaly po kůži. Severus toho muže chtěl víc, než po čemkoliv předtím toužil.
„Prosím tě, Seve," řekl Harry a zuby Severuse zatáhl za rty.
„Ano," zasupěl a oči se mu rozlétly dokořán.
Zalapal po dechu, když seděl vzpřímeně na posteli, sám. Stejně jako všechny předešlé noci v uplynulém měsíci se Severus cítil bolestivě vzrušený, zrudlý touhou zlomit se – najít Harryho a vzdát se. Jednalo se však pouze o fyzickou reakci. Jeho duše se možná natahuje ke svému druhovi, ale to neznamenalo, že Severus mladého muže miluje.
Nebyl si jistý, jestli ví, jestli může.
Severus tiše zasténal, líně se pohladil a zavřel oči, aby nechal svou fantazii volně plynout.
Drsné ruce se mu táhly za vráskami těla, rozpálený dech na tváři, jak se mu jemné polibky táhly za čelistí. Záda se mu prohnula, jak se prsty draly po bradavkách, putovali od břicha k tříslům. Severusovy tahy se zadrhávaly, když se jeho tmavé oči setkaly se zelenými – jiskřily životem přesně tak, jak si je pamatoval, ale čímsi hlouběji volaly Severuse, aby dal všechno a pustil ho.
**************Harryho prsty se zapletly do Severusových dlouhých vlasů a dožadoval se jeho úst. Broukal své potěšení na mužově jazyku, jeho chuť byla tak sytá, že skoro dokázal uvěřit, že je skutečná.
Severus se pořád hladil, ale Harry chtěl být tím, kdo ho přiměje, aby se svíjel a zasténal. Chytil muže za zápěstí a zastavil jeho pohyb. Severus na protest zakňučel, ale když Harry nahradil mužovy prsty svými, Severus zavzdychal a objal Harryho kolem krku, aby jejich polibek ještě prohloubil.
Chtělo se mu sklouznout ze zadnice a uvolnit erekci, ale ani na okamžik nedokázal polibek přerušit. O chvíli později mu štíhlé prsty vklouzly do kalhot a sevřely jeho erekci .
Oba muži si zasténali do úst, jak pumpovali do tandemu, a Harrymu se zkroutily prsty, když vyvrcholil.
****************Severus se málem udusil, jak plenil Harryho ústa, jazykem zajížděl hlouběji, svíral se mu žaludek a koule se mu stahovaly. Byl tak blízko. Podle toho, jak jeho stisk zesílil, byl Harry také, když se jeho tělo začalo třást.
Oba vykřikli, když Harry vyvrcholil a pokryl mu ruku svým uvolněním. Jeho vlastní ejakulát mu zakryl pupek, když se Harry vedle něj zhroutil a přitáhl si ho blíž.
Severuse překvapilo, když zjistil, že mu z koutku zavřených očí tečou slzy.
„Proč to nemůže být skutečné?" Zašeptal Harry na kůži na rameni a hlas mu přeskočil.
Severusvy oči se rozšířily a on ztuhl, začal se odtahovat a vymanil se z Harryho objetí. Muž otevřel oči, čelo se mu svraštilo.
Severus cítil, jak se v něm valí panika. „Jak ses sem dostal?!„
********Harry zíral s otevřenými ústy na muže, který na něj s hrůzou shlížel. Natáhl ruku, napřímil se a oba na sebe stále zírali.
„Tohle je sen," řekl, i když ho to ani v nejmenším nepřesvědčilo.
Severus se plácl po tvářích, jako by se chtěl probudit, ale Harry ho chytil za zápěstí, aby je stáhl dolů.
ČTEŠ
Druhý život Severuse Snapea (SNARRY)
FanfikcePo pádu Voldemorta si Harry připadá neúplný. Den před svými narozeninami obdrží lahvičku s Brumbálovo vzpomínkou. Vydá se proto do Bradavic, kde zjistí něco, co mu změní život. ************** Příběh není můj. Jedná se o překlad.