Chapter 1

227 15 1
                                    

Πάντα ήμουν ο διαφορετικός της οικογένειας.... Πάντα.... Και ποτέ δεν μπορούσα να καταλάβω το γιατί........

Ήμουν , κατά τα λεγόμενα όλων, ο κοντούλης.... Ο άσχημος.... Ο κοκκινομάλλης.... (Καστανοκόκκινα είναι τα μαλλιά μου βασικά αλλά όλοι πιστεύουν ότι είμαι κοκκινομάλλης)... ο φακιδομούρης.... (έχω αρκετές ακόμη και στο σώμα... όχι μόνο στο πρόσωπο)..... Ερχόμουν σε αντίθεση με τους γονείς μου και τον αδερφό μου που ήταν ξανθοί.........

Επίσης ήμουν αρκετά ταλαντούχος......

Ταλέντο στην μουσική από μικρός.... Γι αυτό διάλεξα να το σπουδάσω κιόλας.........

Α.... δεν σας συστήθηκα..... Με λένε Nτρέικ Μπέλλ ο δεύτερος ή με το όνομα του ανθρώπου που νόμιζα πατέρα μου Nτρέικ Χόραν.... Είμαι 22 και προσπαθώ να λύσω ένα μυστήριο που σκεπάστηκε όταν ήμουν μόλις 3 μηνών.......

1993


Το νεαρό ζευγάρι είχε σχεδόν 3 μήνες που κρατούσε στα χέρια του τον άγγελο του.... Ένα πανέμορφο αγοράκι...... ο νεαρός ήταν 28 και η κοπέλα μόλις στα 21 της..... ερωτευτήκαν.... Ήταν η μικρή αδερφή της κολλητής του......... εκείνος ήταν αρκετά γνωστός..... ήταν μουσικός και όχι μόνο.... Τον έλεγαν Nτρέικ Μπέλλ ... εκείνη την έλεγαν Μαργαρίτα Μπένσον..... είχαν αποφασίσει να ενώσουν τις ζωές τους για πάντα......,



Εκείνο το μοιραίο πρωινό εκείνος γυρνούσε από την πρόβα που έκανε με την μπάντα του...... που να ήξερε τι τον περίμενε........

Και κάπως έτσι θα αρχίσω να σας αφηγούμαι το παρελθόν.... Να σας εξηγήσω την διαφορετικότητα........ να σας εξηγήσω τι ψάχνω.... Εδώ... μέσα από τις σελίδες αυτού εδώ του τετραδίου.......

Family SecretsWhere stories live. Discover now